Vierailija

Eli heitä oli 3 ja arvasin jokaisen, ei tullut huteja.. Jännä juttu.. Poika oli ihan, että äiti on ihan meedio : ))

Kommentit (22)

heistä 2 (kolmesta) jopa aivan huipputasolla liikunnallisesti. Ja tämä keskoisuus tuli puheeksi kun kysyin lapseltani asiasta. Olivat keväällä keskustelleet koulussa tästä. En ole meedio, mutta mielestäni juttu oli outo että arvasin oikein. On se jännä jos tänne kirjoittaa IHAN mitä vaan aina aloittaja ammutaan : ) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapsesta yksi on vasuri ja ihan samanlainen kuin muutkin lapset, mistään ei kyllä ulospäin huomaa vasenkätisyyttä..Yliaikaisena 4,6 kiloisena syntynyt tyttö ja kaikinpuolin oikein näppärä.

että meidän kolmesta ipanasta yksi on vasenkätinen. Ei ole syntynyt keskosena, eikä todellakaan ole ujo, vaan rämäpäisin ja ulospäinsuuntautunein näistä kolmesta. Ulkonäkö on ihan tavallinen. Pienikokoinen toki on kuten koko muukin (oikeakätinen) perhe.

Tunnen hyvin kolme vasuria, kaikki miehiä, yksi homo ja kaksi Mikkoa (toinenMikko on homo ;)

Itse asiassa homoista suurempi osa on vasenkätisiä kuin heteroista, mutta eipä siitä mitään johtopäätöksiä kannata tehdä, jos vasurin tapaa....

ulospäinsuuntautunut, voimakastahtoinen, hyvä piirtämään. Pitkä ja hoikka tyttö. Tunnen muutaman aikuisen vasurin, ovat kaikki heteroita.

En kuitenkaan ole koskaan nähnyt heidän kirjoittavan tms. Mulla vaan oli selvästi tunne näistä 3 lapsesta että he ovat vasenkätisiä. En osaa sanoa mihin intuitioni perustui. Olen toisaalta kuuluu intuitioistani : )

-ap

eihän tämä sitten ole mikään ihmeellinen juttu ole. Olet vain sattunut huomaamaan että he ovat vasenkätisiä panematta erikseen merkille, että olet huomannut sen. Ja voihan sen luokkakuvastakin joskus nähdä, esim. vasenkätiset yleensä pitävät rannekelloa eri kädessä kuin oikeakätiset jne.

Lainaus:

erikoinen juttu. Nämä kaikki 3 lasta näin jälkeenpäin ovat keskosena syntyneitä, edelleen pienikokoisia hieman ujoja lapsia 1 tyttö ja 2 poikaa ja kauniita kuin mitkä! Hieman persoonallisen näköisiä! -ap

Useimmat tuntemani vasenkätiset ovat älykkäitä, lahjakkaita matemaattisesti, liikunnallisesti tai taiteellisesti ja vielä tosi mukavia. Ja itse olen kaikkea tätä :-)

t. Vasuri

erikoinen juttu. Nämä kaikki 3 lasta näin jälkeenpäin ovat keskosena syntyneitä, edelleen pienikokoisia hieman ujoja lapsia 1 tyttö ja 2 poikaa ja kauniita kuin mitkä! Hieman persoonallisen näköisiä! -ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat