Vierailija

ihan vaan pikkulöylyihin.

Kommentit (10)

Käytiin vauvauinnissa 5 kk alkaen, ja saunassa lämmiteltiin alalauteilla joka kerta. Ennen sitä anoppilassa mökillä saunottiin jo monet kerrat, siis peseydyttiin lämmössä. Ja ammeeseen vettä, sinne ipana ja itse vieressä. Meillä myös, vieläkin (poika kohta 2) vettä mukana, ennen pullo nyt nokkamuki, josta juo koko ajan. Nauttikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten kun aika koitti, lapsi ei suostunutkaan lähtemään saunaan, pelkäsi. No unohdettiin pitkäksi aikaa koko juttu. Vasta 3vuotiaana uskaltautui saunaan.

Kyllä mielestäni voi alkaa totuttamaan saunaan jo noin pienenä. Kunhan ei liian kauaa pidä. Ja pitäisin vauvaa alemmalla lauteela sylissä.

Ja missäs " ennen vanhaan" on peseydytty muualla kuin saunassa?

Vähän vajaa vuoden iässä poika ei halunnut olla saunassa, joten pidettiin pieni tauko yrittämisessä. Puolitoistavuotiaana hän on jo kova poika saunomaan, on itse aina menossa jo siinä vaiheessa kun aletaan saunaa lämmittämään ;D Ja pois ei meinais saada millään :)

lämpö mikä kehoon tulee ei pääse haihtumaan pois samalla tavalla kuin meillä aikuisilla. Eli jos on ihan pakko, niin alalauteelle eikä ollenkaan löylyä. Esimerkiksi vauvauinnissa itse aikoinaan kuivasin lapsen löylyssä, mutta vauvauinnin aikanahan ei saa edes heittää löylyä, eli ei siellä kovin kuumaa ollut ja koska kyseessä paljon isompi löylyhuone kuin " normaaleissa saunoissa" ei sitä lämpöä ole lähellekään niin paljon alatasolla kuin tavallisissa saunoissa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat