Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä on vähän kumma kysymys, tiedän. Mutta minua kiinnostaisi tietää, minkälaiset strategiset mitat teillä on, siis rinta-vyötärö-lantio. Olen laihduttanut kymmeniä kiloja ja tahtoisin tietää, paljonko vielä on senteissä matkaa siihen, että minuakin pidettäisiin hoikkana.

Kiitos, jos saan asiallisia vastauksia. :)

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen 161 cm pitkä ja painan 54 kiloa, käytän kokoa 34. Zaran vaatteissa koko on 36 -- espanjalaiset ovat tosi pieniä! Urheilen paljon ja olen kohtalaisen tiukkaa tavaraa -- kukaan ei usko minun painavan niin paljon kuin painan. Nyt 8 kk tyttöni syntymästä mittani ovat osapuilleen 88-65-86, normaalitilanteessa ehkä 84-62-84...

Kylläpä 8kk synnytyksestä on jo " normaalitila." Turha enää pistää raskauden piikkiin.

Itsellä alle puoli vuotta synnytyksestä ja kroppa paremmassa kunnossa kuin koskaan.

Mä olen pienirintainen ja lanteiltani aika leveä, joten tuskin edustan mitään keskimääräistä hoikkaa mitoiltani, mutta toivottavasti saat enemmänkin vastauksia, niin saat jonkinlaisen keskivertokäsityksen.

Mitat on 83-63-92.

Vierailija:

Lainaus:

Kylläpä 8kk synnytyksestä on jo " normaalitila." Turha enää pistää raskauden piikkiin.

Itsellä alle puoli vuotta synnytyksestä ja kroppa paremmassa kunnossa kuin koskaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat