Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Poikani on nyt 5,5 kk ja irtisanoutui itse yösyönnistä kuluneen viikon aikana. Olen tosi tyytyväinen. Varsinkin kun kaveri ei muuten ole ollut helpoimmasta päästä ja olinkin jo varautunut, että jollain himputin unikoululla yösyöntikin tullaan lopettamaan...Kaikilla ystävilläni on jouduttu lopettamaan yösyönti loppujen lopuksi unikoululla. Kerrankin meillä joku asia kävi helposti!

Aloitin 4,5 kk iässä antamaan iltaisin maissisosetta ja pikkuhiljaa poika vähensi yösyönnin yhteen kertaan (ennen söi kaksi kertaa). Vanhasta tottumuksesta nostin rinnalle eka kerran noin puolen yön aikaan, kun uni muuttui levottomaksi. Siitähän poika vain kiukustui, kun kesken unien äiti repi sängystä ylös! Ainoa yösyönti siirtyi pikkuhiljaa tuonne 2.00 paikkeille. Samalla tapaa jäi tämä ainoa yösyönti pois. Poika joko alkoi itkeä, kun menin nostamaan sängystä tai sitten havahtui vain enemmän hereille ja naureskeli tissille. Totesin, että nälkä ei taida olla eli tutti suuhun ja niin on menty aamuun asti jo viikon verran.

Meni pari päivää ennen kuin tajusin alkaa antamaan aamulla välittömästi maidon jälkeen ruokaa. Onhan sitä nälkä itse kullakin, kun on yön syömättä. Puuroa meneekin iso lautasellinen.

Kommentit (1)

Meilläkin loppui yösyönti itsestään juuri sinä yönä kun olin varautunut aloittamaan " kovan linjan" . Oli aika hauska sattuma. Poika vaan nukkui läpi yön ja itse heräsin aamulla ihan ihmeissäni.

Meillä alkoi yösyönti uudelleen 8 kk iässä, mutta loppui taas, kun aloin lisätä ruokamääriä merkittävästi eli siirryttiin noihin isoihin ruokapurkkeihin ja alettiin antamaan puuroa sekä aamulla että illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat