Vierailija

Siis sillein kuinka tanssiessa pitäisi pyöriä. Vaikea ehkä kirjoittamalla selittää, mutta kiva ois jos saisin jotain harjoitteluvinkkejä.

Pitäisikö polvien pysyä paikoillaan? Mä pyörin polvista rintakehään. Kuinka saan vain lantion pyörimään?

Kommentit (8)

Seiso pienessä haara-asennossa ja polvet hiukan koukussa ja pukkaa ensin lantiota toiselle puolelle (jos pukkaan vasemmalle niin oikea jalka suoristuu). Sitten toiselle puolelle. Ihan hitaasti vaan alat harjoitteleen ja irrotteleen niitä lanteita.

Sitten kun sulla alkaa sujuun se vas ja oik niin sitten eteen ja taakse. Sitä pääset vähitellen siihen pyöritykseen. Kun olet saanut lanteisiin vähän irtonaisuutta, voit harjoitella nopeutta jotta pääset musiikin tahtiin pyllyä pyörittämään :-)

Oon monesti noilla lattaritunneilla huomannu, että ns. jäykikset ei älyä koukistaa niitä polvia yhtään. Ei se lantio suorin jaloin pääse liikkeelle.

Vielä olisi kysyttävää. Vaikka ero on jo huomattava entiseen.

Kuinka polvet menee? Suoristuuko toinen jalka vuorotellen? Pyöriikö polvi? Mun polvi pyörii. Ja helposti nousen jotenkin varpailleen. Osaako joku vielä selittää uudestaan? Vaikka joku teistä jo vastanneista?

Kiitos hirmuisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yrität vaan naida vastakkaista seinää :D Liikkeen pitäisi tuntua sekä lantiossa että alaselässä ja idea on saada alaselän nikamat liikkumaan niinkuin pitää, eli kyllä vain ap, lantiota liikutetaan juuri alaselkää taivuttamalla. Sen sijaan kaiken muun pitäisi pysyä ihan paikallaan, vyötäröstä polviin.

Tsemppiä! On muuten ihana tunne kun ne lihakset vertyy.

Vähän onnistui. Oli hyvin neuvottu! Kiitos miljoonasti.

Osaisiko joku vielä kertoa jotain vinkkejä aloittelijalle? Notkistetaanko selkää? Kuinka peppu pidetään?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat