Vierailija

Ajattelin aloittaa paaston, ehkä viikon päästä. Jotain olen jo netistä asiasta lukenut, mutta onko täällä kellään kokemuksia siitä?

Onko viisainta näin ensikertalaisena ostaa esm. Vogelin valmis paastopaketti, siinähän on kaikki tarvittava mukana? Ja mikähän tuon hinta mahtaa olla, tietäiskö joku?

KAikki vinkit tervetulleita!!

Kommentit (5)

Ihan ensimmäisestäkin kerrasta selvisin mainiosti ja ilman mitään suurempia ongelmia. Vaikeinta oli kevennysvaihe ennen paastoa, mutta kun aloitin paaston, niin kaikki meni hyvin.

Ja muuten en muistaakseni viimeisellä kerralla ottanut sitä hirveää Glaubersuolaa ollenkaan enkä tehnyt kuolemaa pöntöllä. Tein suolihuuhteluita ja joinkohan nyt seljateetä t. jotain mikä vilkasti suolentoimintaa.

Söin keittolientä tai lihalientä lounaalla, join mehukeittoja ja mehuja sekä jonkun verran maitoa. Mitään kiinteää en syönyt. Ensimmäiset 2pv meni ihan vaan innostuksesta, 2 pvn iltana tuli nälkä, mutta seuraavana päivänä sekin tunne katosi. Paastosin viikon, mutta olisin voinut paastota kaksikin. Voin todella hyvin, en käyttänyt mitään paastopaketteja, mutta söin vitamiinilisiä.

En enää muista kuinka paljon painoa lähti, mutta vointi parani tuona aikana huimasti. Oli sellainen ihanan kevyt olo. Ennen paastoa tein suolihuuhtelun ja edellisen päivän söin kevyesti eli salaattia ja jogurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen täyspaastonnut pari kertaa 5-6 päivän ajan. Kerran söin kaksi viikkoa vain tuoreita kasviksia ja hedelmiä. En tarvinnut mitään paastopaketteja enkä muita, mitään oireita ei tullut, mitä nyt kahden päivän syömättömyyden jälkeen särki päätä, mutta se meni ohi. Ja hedelmäpaaston aikana laihduin neljä kiloa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat