Seuraa 

Meille syntyi kolmas poika perjantaina. Painoa 3800g pituus 49 cm pää 35 cm raskausviikolla 37+6.

Synnytys käynnistettiin verenpaineiden takia ja kun supistukset lähti käyntiin meni syntymään 4 ja puoli tuntia.

Ihana veljiensä näköinen poika on yö kukkuja ja päivä nukkuja. Mutta niin suloinen... Tänään kotiuduttiin vajaan 2 päivän ikäisenä. Nyt ihastellaan tavallista arkea ja opetellaan " isojen" pokien kanssa kuinka vauvaa hoidetaan.

Vielä omiaan odottaville... Voimia, vielä se odotus palkitaan ja palkinto on maailman paras.

Kommentit (4)

Onnea maalispojalle ja koko perheelle!

Kirjoitit että synnytys käynnistettiin verenpaineen takia? Oliko sinulla kovin korkea verenpaine? Itse olen ollut sairaalassa useaan otteeseen verenpaineen ja proteiinin takia, mutta lääkärit ovat sitä mieltä, että verenpaineen takia ei turhaan käynnistellä... vaan odotellaan jospa synnytys lähtisi käyntiin itsestään. Verenpainelääkitys aloitettiin rv 36:lla, kun alapaine oli koko ajan yli 100. Minulla on nyt kasassa rv 39+ 2 ja perjantaina kontrollissa oli alapaine 103 huolimatta lääkityksestä, mutta ei kuulemma haittaa, odotellaan se kaksi viikkoa yli lasketun ajan ja jos sitten ei tapahdu mitään niin käynnistellään.

Ei oikein innosta tämä odottelu, varsinkin kun päänsärky jatkuu koko ajan ja nukkumisesta yöllä ei tule mitään.

Onnea vielä kerran pikkuprinssille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat