Vierailija

Minä kun kadun nyt kauheasti, että myin/lahjoitin kaikki pienet vauva vaatteet kun kuopus syntyi, koska olin täysin varma ettei meille enää kolmatta tulisi... nyt sitten vauvakuume on hiipinyt mieleeni vahvasti! =) kuopus nyt vasta 1v4kk, meillä siis yhdistelmät sekä matkarattaat edelleen sekä pinnasänky tallessa mutta kaikki muu ollaan hävitetty jo... Jotenkin tuntuu hölmöltä alkaa hankkimaan taas kaikki vaatteet uudestaan ym tarvikkeet... Tai, toisaalta hölmöltä (kun ne olisi kaikki ollut jo valmiina) ja toisaalta ihanalta! =) Vauvaa meille ei ole vielä tulossa, mutta mietinnässä kyllä milloin alkaisi yrittämään!

Kommentit (2)

Ajattelin, että jos niin onnellisesti käy, että neljännen lapsen vielä saamme, en hanki mitään muuta kuin välttämättömyydet ja nekin käytettyinä, koska se neljäs kyllä sitten olisi taatusti viimeinen....;)

Otan mahdolliselle kuopukselle ehdottomasti äitiyspakkauksen ja vain välttämättömimmät tarvikkeet, mahdollisesti kokeilen myös kestovaippoja! =D Ennen väheksyin äp:ta, mutta nyt olen oppinut arvostamaan sitä suuresti!!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat