Seuraa 

Olen vasta raskausviikolla 25 ja viime aikoina minua ovat vaivanneet peräpukamat. Todella inhottava vaiva jota ei kyllä toivoisi kenellekään. Nyt painetta on alkanut tuntua jo välilihan seudulla. Painetta ja vihlontaa ajoittain...Myös häpyhyylet ja limakalvot ovat ihan turpeessa. Onko jollain samanlaisia inhottavia vaivoja ja miten niitä voisi helpottaa. Ei kai mikään muu voi olla kyseessä?

Kommentit (2)

edellliseen raskauteeni verrattuna suurin muutos on nyt juuri tuo turvotus häpyhuulissa, kuin osa olisi valhtanut alaspäin. Oikein illalla kävellessä jalkojen välissä tuntuu ylimääräiset osat. Anuksen tienoilla ei onneksi vielä ole laskimovaivoja. Ehtiihän sitäkin vielä. Minulla tuli synnytyksessä luumun kokoinen pullistuma kohdusta peräsuoleen päin. Istuminen oli vaikeaa ja luulin, että se on synnyttämisen tyypillisvaiva, vaikka vika olisi sitten suurempi.

Itseäni vaivasivat suonikohjut alapäässä esikoista odottaessa loppuvaiheessa. Kuulemma tavallista, mutta tosi inhottavaa. Vaiva katosi pian synnytyksen jälkeen. Peräpukamat sen sijaan tulivat vasta synnytyksessä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat