Vierailija

Cittarista saa.

Kommentit (19)

Olemme käyttäneet myös mm. Espritin, H&M:n ja Tutan vauvanvaatteita, ja hinta-laatusuhteeltaan Name it on paras. Kestävämpi ja halvempi kuin Tutta, ja kesätävämpi mutta kalliimpi kuin H&M. Esprit on taas liiankin kallis, mutta ostamme myös niitä jonkin verran kylävaatteksi.

Miten joku voi sanoa Name it -merkkiä halpismerkiksi ja huonoksi? Varmaan käyttää itse Burberryn lastenvaatteita? Siihen nähden ehkä onkin, mutta aina H&M-tason tai Tutan voittaa.

Name It -vaatteita on meillä ollut käytössä viimeiset 1,5 -vuotta aika paljonkin, ja minusta niissä on kyllä ollut hyvä laatu. On jäänyt vielä kuopuksellekin käyttöön, toisin kuin Tutta -merkkisistä, ne eivät aina ole kestäneet edes yhdellä lapsella niin kauaa kuin kyseisen kokoinen vaate olisi päälle mahtunut. Eli parempaa on laadultaan kuin Tutta, ja halvempaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

( esim. yöhaalarit ja bodyt ) kestävät aika kehnosti pesua eli venähtävät ja nyppyyntyvät. Muut vaatteet sen sijaan eli neuleet, takit, hameet jne. ovat laadukkaampia.

H&M:n trikoovaatteet ovat erittäin laadukkaita! Kestävät pesusta pesuun muuttumattomina ( kun pesee nurinpäin ja pesuohjeen mukaan eli yleensä 60 asteessa ).

Meillä ne on vaan pesussa mennyt ihan muodottomiksi, kaikkein pahin oli kun ostin unihaalareita vauvalle niin ne levisivät jo käyttöönottopesussa sellaisiksi että ne ovat yhtä leveitä kuin pitkiäkin. Esikoiselle olen ostanut paitoja ja ne ovat sentään kestäneet muutaman pesun ennen leviämistä. Sitten meillä on flanelliyöpuku, mikä on sellaista tosi huonolaatuista, ohutta flanellia, kun vertaa samanlaisiin (halvempiin) mitä olen ostanut DPAM:ltä. Ja vielä H&M:n verrattuna noissa on sekin huono että niitä ei edes saa pestä 60 asteessa.

Housuista irtosi neppari ekassa pesussa ja toisessa kaksi nepparia lisää... Bodyn hiharesorit venähtivät ekassa pesussa muodottomiksi, takin vetskari hajosi reilun viikon jälkeen...

En tiedä, onko meille osunut vain maanantaikappaleita, mutta näillä kokemuksilla en ole ostanut lisää :(

Käytössä myös H&M, Lindex, KappAhl(joka kaikista huonoin).

ja Neme It:n bodyt ei ainakaan yhtään ole nukkaantuneet näihin muihin verrattuna. ja eniten on käyttö- ja pesukertoja näillä merkeillä.

Mun mielestä HM:n vaatteet on kyllä ihan huippuja. Kaikki on vielä tosi hyvässä kunnossa yhden jäljiltä. Kokemusta tosin on vasta 86 senttiin asti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat