Seuraa 

Täällä viikkoja 33 ja masua 93cm =)

Vielä n.55päivää odotusta...

Sivut

Kommentit (28)

Mukavia nämä koko gallupit vaikka joku niistä marisikin jokin aika sitten :)

Eli täällä viikkoja 35+5 ja mahalla mittaa 90cm, tällainen rääpälehän tämä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikea ymmärtää, miten näitä voi vertailla, jos ei ole tiedossa kenenkään paksuutta ennen raskautta... Vai tuleeko kaikille täsmälleen sama määrä senttejä, joista voi sitten päätellä jotain? :D Jos oma mahani on ollut jo ennen raskautta 95 cm, niin mitäköhän se mahtaisi nyt 21. rv:lla olla..? ;)

Mulla on kyllä maha niin kuin jalkkis. Kaikki tullut tohon eteen!

Eli vertailu mitoiksi, Laitoin pari mittaa lisää kun on kiva vertailla sitten myös kuinka paljon muilla on esim.rinnanymärys ja lantion ympärys kasvanut. Olis kiva jos voisitte vielä lisätä nuo.

Vanhat mitat ry 84

vy: 67

aly:98

Uudet mitat rv:llä 30

ry:94

vy:100

aly:105

Huvittavat mitat :) itseekin ihan naurattaa!

Lilli81 30

Joku kyseli masuni muotoa..

On sellainen puikulan ja pallon välimuoto..

Itse olen ollut vähän huolissanikin pienestä masun koosta, mutta käyrät kuitenkin ovat normaalimitoissa.. =)

Ihanaa miten erilaisia raskausmasut voivat olla.. ;)

Näin tämän pinon ja aloin mitata vatsan ympärystä ennen teidän muiden vastauksien lukemista, mulla nimittäin on todella iso maha, kaverit kans vihjailee kaksosraskauden mahdollisuudesta, ja vieraat ihmiset luulee, että synnytys ois jo tässä keväällä, vaikka siis heinävauvaa oottelen.. :)

Niin, siis mitta on 95cm ja viikkoja 24+1! Onneksi tosiaan näyttää muillakin näitä jättimahoja olevan. ;) Eli kun luin ketjun aloittajan viestin, repesin nauramaan, tässähän vois olla lähes viimeisillään hänen vatsanympärykseen verraten.. Saanko kysyä pidelipom, minkä mallinen maha sulla on, kun noinkin pieni noilla viikoilla? Minä olen luonnostaan normaalivartaloinen, heti 12 viikon jälkeen on maha selvästi näkynyt ja tuohon eteen se täysin näyttää pullahtavan. Sf mittakin kulkee tällä hetkellä yläkäyränkin yläpuolella. Mites muilla?

Hyvää vointia kaikille, niin iso- kuin pienimahaisillekin! :)

Tuulis

Oon rv13+4 ja masuympärys näyttää 88cm. Eipä ihme, että vähänkään korkeammat housut ei mee enää kiinni! =) Hyvä syy lähteä pian shoppailemaan uusia vaatteita!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat