Vierailija

Sivut

Kommentit (100)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kertoi, että sen ex-muijalla oli kauhea karvapöheikkö jalkojen välissä. Sitä kuulemma yökötti nuolla sitä kusenhajuista karvaturria.

Kehuu aina, kuinka ihana on minua nuolla kun minulla on sileä ja avoin väli, missä ei mikään ole tiellä.

jos mies siitä tykkää niin tykkää jollain tavoin lapsista koska karvaton alapää näytää lapsen alapäältä. Minusta mieskin näyttää hassulta jos ajelee karvoja alapäästä.

Karvat kuuluu sinne niillä on oma tehtävä siellä alapäässä. Jos niitä ei siellä tarvittais niin ei niitä sinne kasvaisi .

Jokaisen poslinistin - naisen tai miehen - pitäisi minusta miettiä mitä se merkitsee, että nykyisin pitää nähdä niin mielettömästi vaivaa oman kehon kanssa ja tavalla jonka muut huomaavat. Mikä merkitys sillä on että pitää sekä kontrolloida että näyttää muille, että minä kontrolloin itseäni - ja sitten myös selvittää mitä on tuon mielikuvahygienian takana. Miksi pitää osoittaa olevansa " puhdas" " pöpötön" , vaikka oikeasti alapään karvoituksen nimenomainen tehtävä ON hygieninen, suojata sitä herkkää tavaraa lialta ja infektioilta. Kysykää vaan lääkäreiltä.

No joo - itse ajan kainalot ja sääret kesäisin tai jos on hihatonta coctai/iltapuku/bilemeinikiä talvella, mutta vain koska en jaksa tehdä omasta kehostani mitään statementtiä vastakkaiseenkaan suuntaan. Mukaudun kun ei riitä pokka.

niin sano että ei hyi yök , kuulemma naisella pitää olla siistit karvat. Ja hän ei kuulemma karvattomia nai.

Eli ei ne miehet karvattomista tykkää, tai no ehkä jotkut mielestään vääntyneet bedofiiliin taipuvaiset hullut.

Ne, jotka ajelevat itsensä muodin mukaan posliiniksi, pitävät rintojaankin enemmän seksiä ja miehiä varten kuin lapsia varten. Perusteleehan monet, että mies tykkää ja muutenkin rinnat koetaan eroottisina ja " seksivälineinä" . Uskon, että ne jotka ei ajele tai pidä posliinina, pitävät rintojaankin vähemmän miehiä ja seksiä varten kuin vartalostaan erittäin tietoiset.

Kuten joku jo mainitsi, alapään voi myös pestä. Ja sitten voi päätyä kompromissiin kuten minä: saksiä karvoja sen verran lyhemmiksi, että eivät tursua miehen suuhun ja tuntuu menkkojen aikaan puhtaammalta. Ei katsokaas ole ihan vaan kahta vaihtoehtoa, joko täysi luonnontila tai kokoposlari. Aika harva loppujen lopuksi haluaa kokoposlaria. Ja useiden kyselyiden perusteella miehistä suurin osa arvostaa eniten siistittyä luomua tai mallia haaroista poslari, edessä siistitty karvoitus.

Ei ihme, että nykyään on niin paljon eroja. Tuntuu, että suhde on niin pienistä asioista nykyisin kiinni. On oikeus ottaa ero, jos toisen alapää on liian karvainen... Naiset itse vielä ruokkivat näitä asenteita

Tajusivatkohan ne ennen ollenkaan, että seksi ei oikeasti ollut tyydyttävää, vaikka se itsestä siltä tuntui?? Nykyisinhän on tosiaan joka paikka pullollaan, että paljon on " miehellekin paljon miellyttävämpää;) vinkvink*" Ennen ovat raukat tyytyneet karvaisiin vehkeisiin.

kun rankutti posliinin perään... Alapää näytti aivan tasan pakastebroilerilta = kalpea, nyppyinen ja ryppyinen...tosi " sexy" näky ;D! Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi, bikinirajat siistin kyllä säännöllisesti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat