Vierailija

Kun on niin kaunis. On pian 2vuotias. Tyttärelläni on kasvoissa kauniit piirteet ja on niin siro.

Mutta mikäs siinä, itsekin olen kaunis ja siro, ja omaan kauniit kasvon piirteet.

Lapseni muistuttaa minua, mutta isot mantelinmuotoiset ruskeat silmänsä on perinyt isältään.

Todella kaunis tyttö hnestä kasvaa. Mutta ite en sitä aio lapselleni toitottaa

Kommentit (18)

siis te ootte ite just tollasia hyi saatana rumia akkoja!

Mä kirjotin, et olen kaunis ja mun lapsi on kaunis ja sit te saatanan hirmumammat hyökkäsitte jenkkakahvoineen. aatelkaa kuin rumia te oikeesti oote ja vielä ihan idioottejakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kauniskin, mutta lapsesta ei ollenkaan tiedä, tuleeko aikuisena ruma vai kaunis. Rumista tytöistä tulee kauniita naisia, kuuluu vanha sanonta.

Mita vikaa siina on? Voisi suomalaisten itsetuntokin hieman nousta jos jo lapsesta asti kehuttaisiin oikein kunnolla ja vaikka ihan ilman syyta!

Täältä palstalta luin myös kerran toisen sanonnan, jota en ennen ollutkaan kuullut: Kauniista tytöistä tulee rumia naisia.

En sano tätä sillä, etteikö lapsestasi tulisi nättiä. Hyvin voi tulla.

että on kaunis. Mutta sitäkin tärkeämpää on muistaa kehua, kuinka taitava ja hyvä hän on joissain asioissa. Omaan osaamiseen perustuva itsetunto kantaa elämässä paljon pidemmälle kuin omaan ulkonäköön perustuva.

Jotenkin luulen, että Jasmin Mäntylä on prototyyppi ihmisestä, joka on pienestä pitäen kuullut kehuja kauneudestaan. Ethän halua tyttärestäsi sellaista, ethän?

Lapsi syntynyt hänen ollessaa 16 v ja koulut jäivät käymättä. Nyt sitten siemailee olutta ja ajattelee, että mitään muuta ei ole, mutta kauniita me ollaan: minä ja lapseni. Todella kauniita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat