Vierailija

Ja jos ovat jotain vedenpitäviä? niin hekoileeko lapsi niissä reimateceissä - mikä niissä on niin hyvää? Onko hyvää kevät ja syys asuksi ulkoluun 2 vuotiaalle pojalle? Sellainen koko pukumalli?

Kommentit (5)

Ei tarvitse vääntää kurahousuja puvun päälle, ne hiostavat ja tuollaisessa kerrosasussa on jo vaikea liikkua.

Kaksiosainen toimii paremmin myös kesällä: voit käyttää vain housua tai takkia, tai jos on kuuma voit helposti riisua takin.

Kokopuku on liian kuuma kesällä: vähän kuin sukelluspuvussa olisi hiekkiksellä.

muita yhtä sateenpitäviä/kosteussuojattuja ei ole,mutta jos ei vaadi ihan täydelleen vedenpitävää,samankaltaisia ovat myös: rasavil,remu. paaaaaljon halvempia ja jonkun verran kosteussauojattuja ja ihan yhtä hyviä (jotkut jopa kestävämpää kangasta) on sit jonathan,lenne ja lassietec.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun mielestä niissä reimateceissä ole mitään ideaa, enkä niitä ole ikinä käyttänyt.

systerin lapsilla niitä on, kun ei systeri oikeen innostu tuosta shoppailusta. kerran oon lainannut yhtä pukua mun tytölle, eikä se ollut mikään ihmeellinen, ihan tavallinen ja kaikenlisäksi tosi ruma.

meillä esim hyviä legon haalareita, jotka ovat kestäviä ja hyviä :)

Meillä ollut useita Reimatecejä ja pari Rasavilia. Ainakin täällä meillä pohjoisessa olen tykännyt Reimasta siksi, että puku on hyvä ja lämmin oli pakkasta -35 tai loskaa, eikä päästä tuulta eikä vettä vaikka lätäkössä istuisi (ja meidän pojat kyllä istuvat ja lumessa jatkuvasti talvella). Halvempiakin on varmaan ihan hyviä, mutta Reimateciin ei tarvi tumpata hirveästi alle eikä puku ole jäykkä tai paksu, lapsi pystyy hyvin siinä liikkumaan kovillakin pakkasilla, jolloin toki tarvii college- ja villapuvun alle.

Rasavil on mielestäni lähes yhtä hyvä, vedenpitävyys ja kulutuksenkestävyys ehkä aavistuksen huonompi. Kovalla käytöllä ovat olleet ja 2 pojan jälkeenkin ne kehtaa vielä myydä eteenpäin (ja niistä kehtaa pyytääkin). Eikä kuravaatteita tarvitse, lapsen on kiva olla, ne hengittävät. En ole siis kokeillut halvempia, muita kuin yksi Cirafin välikausipuku meillä oli, mutta ei tullut juuri pidettyä kun olisi pitänyt olla jatkuvasti kurahousuja vetämässä päälle. Kerran tilasin Lassien haalarin ja se oli niin järkyttävän paksu ja jäykkä, että palautin sen. Ostan lapsilleni sellaista vaatetta missä on hyvä liikkua, koska me ollaan liki päivittäin ulkona, lähes kelillä kuin kelillä. Kalliitahan ne ovat, mutta käytettyinäkin hyviä, jos sattuu kirpparilla vastaan.

Talvipuvuissa toinen yhtä hyvin kosteussuojattu on Rasavil, joka on sitten muuten ominaisuuksissaan parempi.

Välikausiasuissa minulle väitettiin, että Reimatec, Rasavil ja n&n (Nickyn ja Nellyn) on samaa luokkaa: ei tarvita erikseen kuriksia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat