Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä mies ei ole koskaan leikannut lapsen (1½v.) kynsiä. Pelkää kuulemma että leikkaa sormeen tai varpaaseen.

Kommentit (22)

mutta on kyllä piirtänyt lapsen kanssa. Mies ei ole myöskään tainnut leikata kynsiä. Hyvä isä on silti - oli lähes vuoden hoitovapaallakin koti-isänä. Minä olen varmaan vaan se jonka mielestä kynnet ovat taas liian pitkät. Mies ei juuri hermostu uhmaiäiselle lapsellemme siinä kun minä joudun välillä laskemaan kymmeneen.

stella80:

Lainaus:

-putsannut vauvojen napoja

-leikannut lasten kynsiä

-poistanut karstaa päänahasta

-pessyt lasten vaatteita

-hoitanut lapsia muutamaa tuntia kauemmin yksinään

-käynyt yksin kaupassa lasten kanssa (yhden lapsen kanssa on kyllä käynyt monta kertaa)

-mitannut kuumetta pepusta

-askarrellut

-täyttänyt vauvakirjaa/kerännyt muita muistoja lapsuusajasta

-itkenyt kilpaa vauvan kanssa kun ei saa sitä nukkumaan

Meillä ap:n listaamia asioita mies on ainakin tehnyt kaikkia. Eipä tule mieleen mitään mitä mies ei olis tehnyt ja minä olen. Ainoa on imettäminen. Meillä mies on yhtälailla vanhempi kuin minäkin. Hän on hyvä isä ja osaa hoitaa lapsia ja huolehtia heistä. Ja hän nimenomaan haluaa olla läsnä lastensa elämässä 100%, koskaan ei ole tarvinut käskeä esim vaihtamaan lapsen vaippaa tms. Olen ennemmän kun tyytyväinen mieheni panokseen lasten suhteen, kun vertaa joihinkin AV mammojen miehiin, jotka eivät huolehdi lapsistaan. :)

[/quote]

Ilmeisesti kirjoituksellasi tarkoitit, että minun mieheni ei osallistu lasten hoitoon tai on huono isä? Minusta on aika erikoista että pystyt tekemään tuollaisen päätelmän yhden kirjoituksen pohjalta...

Meilläkin mies on yhtälailla tasaveroinen vanhempi, mutta se ei tarkoita että tasa-arvon nimissä meidän on tehtävä tismalleen samat asiat, tai toinen on auttamatta huono vanhempi eikä osallistu lasten elämään.

Me tahdomme molemmat olla lastemme elämässä osallisina mahdollisimman paljon, mutta jokainen terve aikuinen tajuaa, että se ei tarkoita sitä, että on oltava kaikessa mukana jatkuvasti. On vain hyväksi lapselle, että hänellä on omia juttuja molempien vanhempien kanssa.

Me olemme erilaisia ihmisiä, eikä ainakaan meidän suhteessamme ole tarkoitus muuttua toistemme kaltaisiksi, vaan me täydennämme toisiamme; minulla on paljon sellaista annettavaa mitä mies ei osaa, ja vastaavasti mies tekee paljon sellaisia juttuja joita minä en osaa/tahdo tehdä. Olemme erilaisia mutta yhtä hyviä.

Tasa-arvon vuoksi voisin tehdä vielä listan asioista joita mieheni on tehnyt tyttöjemme kanssa, mutta joita minä en ole tehnyt:

-opettanut kalastamista ja eränkäyntiä

-pysynyt tyynen rauhallisena koliikkivauvan kanssa läpi yön

-remontoinut lasten kanssa

-käynyt pyöräretkellä

-tehnyt suursiivouksen

-saanut lapset uskomaan, että meille ei voi mitään pahaa tulla koskaan, sillä isi suojelee meitä :)

Minäkin olen erittäin tyytyväinen mieheeni ja hänen tapaansa hoitaa lapsia. Hän on paras mahdollinen isä! :)

T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä mies käy lasten kanssa ulkona, pyöräilee, lenkkeilee, kalastelee. Mutta kotona se ei tee niitten kanssa mitään. Ei mm. ole vaihtanu vaipan kuin pari kertaa, ei koskaan kylvettänyt...

Mutta oikeasti, mies ei ole ainakaan:

-leikannut lasten kynsiä

-pessyt lasten vaatteita

-käynyt yksin kaupassa lasten kanssa (yhden lapsen kanssa on kyllä käynyt monta kertaa)

-askarrellut

Melkein kaikkia asioita on tehnyt heidän kanssaan. Ei ole leikkinyt varmaan kaikkia leikkejä esim barbeilla, poneilla tai auttanut koti leikkiä alkuun.

muistakaa että hänellä on se 500 m2 omakotitalo pääkaupunkiseudula ja mies tienaa miljoonia. mies on kuitenkin siitä poikkeus että hän tienaa miljoonia mutta on myös koko ajan läsnä lasten hoidossa. no mutta joka tapauksessa muistakaa että stella80 ja hänen elämänsä onkin täydellistä. te muut olette vain kateellisiä köyhiä ettekä edes lapsianne osaa hoitaa.

Hitsi minä katsoin ihan että keskustelun aloitti 2, en hoksannut ap:n ekaa viestiä ollenkaan. Sori, mun moka :) Oletin listan siis kuuluvan ap:lle. :)

Huonolla tarkoitin noin yleisesti joitakin AV palstan miehiä, mitä on ilmennyt aijemmissa keskusteluissa esim joku päivä oli viesti missä lapsi oli löytynyt takasta, kun mies hoiti lapsia.

En tarkoittanut viestilläni, että viestin 2, kirjoittajan mies olisi huono tms.

Ei meillä nyt tasa-arvon nimissä kaikkea samaa tismalleen tehdä tai jaeta työtä tasa 50% molemmille.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta oikeasti, mies ei ole ainakaan:

-leikannut lasten kynsiä

-pessyt lasten vaatteita

-askarrellut

Meillä ap:n listaamia asioita mies on ainakin tehnyt kaikkia. Eipä tule mieleen mitään mitä mies ei olis tehnyt ja minä olen. Ainoa on imettäminen. Meillä mies on yhtälailla vanhempi kuin minäkin. Hän on hyvä isä ja osaa hoitaa lapsia ja huolehtia heistä. Ja hän nimenomaan haluaa olla läsnä lastensa elämässä 100%, koskaan ei ole tarvinut käskeä esim vaihtamaan lapsen vaippaa tms. Olen ennemmän kun tyytyväinen mieheni panokseen lasten suhteen, kun vertaa joihinkin AV mammojen miehiin, jotka eivät huolehdi lapsistaan. :)

Mieheni on täysin 2-, 3-, 10- ja 13-vuotiaiden lastemme pikkurilleihin kiedottu.

Kaikkia hoitotoimenpiteitä hän on ehtinyt näiden kolmentoista vuoden aikana tehdä.

stella80:

Lainaus:

-leikannut lasten kynsiä

-pessyt lasten vaatteita

-askarrellut

[/quote]

Ilmeisesti kirjoituksellasi tarkoitit, että minun mieheni ei osallistu lasten hoitoon tai on huono isä? Minusta on aika erikoista että pystyt tekemään tuollaisen päätelmän yhden kirjoituksen pohjalta...

Meilläkin mies on yhtälailla tasaveroinen vanhempi, mutta se ei tarkoita että tasa-arvon nimissä meidän on tehtävä tismalleen samat asiat, tai toinen on auttamatta huono vanhempi eikä osallistu lasten elämään.

Me tahdomme molemmat olla lastemme elämässä osallisina mahdollisimman paljon, mutta jokainen terve aikuinen tajuaa, että se ei tarkoita sitä, että on oltava kaikessa mukana jatkuvasti. On vain hyväksi lapselle, että hänellä on omia juttuja molempien vanhempien kanssa.

Me olemme erilaisia ihmisiä, eikä ainakaan meidän suhteessamme ole tarkoitus muuttua toistemme kaltaisiksi, vaan me täydennämme toisiamme; minulla on paljon sellaista annettavaa mitä mies ei osaa, ja vastaavasti mies tekee paljon sellaisia juttuja joita minä en osaa/tahdo tehdä. Olemme erilaisia mutta yhtä hyviä.

Tasa-arvon vuoksi voisin tehdä vielä listan asioista joita mieheni on tehnyt tyttöjemme kanssa, mutta joita minä en ole tehnyt:

-opettanut kalastamista ja eränkäyntiä

-pysynyt tyynen rauhallisena koliikkivauvan kanssa läpi yön

-remontoinut lasten kanssa

-käynyt pyöräretkellä

-tehnyt suursiivouksen

-saanut lapset uskomaan, että meille ei voi mitään pahaa tulla koskaan, sillä isi suojelee meitä :)

Minäkin olen erittäin tyytyväinen mieheeni ja hänen tapaansa hoitaa lapsia. Hän on paras mahdollinen isä! :)

T: 2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat