Vierailija

vessassa olen saanut illan juosta kakalla on tosi löysää. ed. raskaudet on mennyt yli, nyt vasta viikkoja 37+3.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että vähintään kerran vuorokaudessa täytyy tulla ne 10 liikettä tunnissa, ei siis todellakaan joka tunti!! Ja ap, kyllä, tuo vaikuttaa siltä että kohta mennään ja lujaa. =) Sanoisin että kahden vuorokauden sisällä. =)

Sitä ihmettelin että eikai 37+ vielä ole täysiaikainen? Meidän vauva syntyi 37+0 ja ennenaikaisena pitivät. Sen takia oli lämpölampun alla ja hirmu " avaruus" huovissa ja peitekasoissa ja valohoidossa lisäksi pariin otteeseen vielä kaksiviikkoisenakin, kaikki nuo enneaikaisuuden takia.

Mutta varsinainen asiani oli se, enkä todellakaan halua pelotella! Että ystäväni vauva lakkasi liikkumasta rv42+ Olivat just edellisenä päivänä käyneet pyytämässä käynnistystä, mutta saivat passituksen kotiin, kun kaikki oli hyvin. Meni sitten seuraavana päivänä takaisin sairaalaan, että josko nyt käynnistettäisiin, kun vauvakin on niin vaisu. Olihan se vaisu, kun oli kuollut. :( Enkä todellakaan tarkoita nyt pelotella! Itse vain olen tuon jälkeen hysteerisenä melkeinpä liikkeitä tarkkaillut. Mutta luultavasti ja toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin sulla! Mutta eipähän tuo pahasta ole käydä vaikka neuvolassa, jos liikkeet edelleen aamulla vaisuja.

Mutta viikkojen puolesta sairaalan mukaan oli. Ja näkihän se ihostakin, että ei ollut valmis vielä, ihan nukkakarvan peitossa ja tosi laiha, rasvakerrosta ei ollut kerennyt muodostua vielä. Pitkä oli kyllä, joten tuo paino varmaan kompensoituu siihen pituuteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat