Seuraa 

Viime aikoina on ollut huomattavan vaikea löytää nukkuma-asentoa.

Selällään selkään koskee, kyljellään ollessa vauva ja " tippuu" painovoiman ansiosta aina niin, että venyminen tuntuu ikävältä ja jonkun aikaan kyljellään olon jälkeen alkaa ihan sattumaan ylempänä olevaan kylkeen, kun paino vetää alaspäin.

Ei auta tyyny kyljen alla, kun se ei jotenkin vain istu sinne.

Vinkkejä vai pitäisikö tässä nukkua istualtaan loppuraskaus?

Nestori rv35+1

Kommentit (7)

Alkuraskaudessa jo tilasin babyidea.comista (tai joku tollainen) kahden tyynyn setin, nimeltään muistaakseni raskaus- ja imetystukityynyt. Maksoi kyllä aika paljon, mutta ovat suunniteltu juuri tähän asiaan (muotoutuvat asennon mukaan) ja hyvin olen niiden avulla nukkunut, en tiedä miten olisin ilman pärjännyt. Toinen tyyny on tarkoitettu jalkojen väliin ja toinen on juuri vatsan alle tukemaan vatsaa, kun on kylkiasennossa. Lisäksi mulla on vielä tavallinen tyyny jalkaterien alla, jotta jalat on vähän ylempänä, eikä puudu niin kovin. Näin saan ihan mukavan asennon, tosin onhan siinä hommaa, kun aina kylkeä vaihtaessa asettelee kaikki tyynyt oikealla kohdalleen....

mimoskainen 37+2

vain ja ainoastaan masun kohdalla ja se tekee sen, ettei

iso maha roiku sänkyä vasten vaan pieni tyyny kannattelee

masua mukavasti. Kahden edellisen kanssa en keksinyt tätä, mutta

mulla sattui olemana lähellä pieni tyyny ja kokeilin. Mulle on ainakin

ollut korvaamaton. Yöllä vaihdan kylkeä, kun toinen puoli väsyy

ja sitten vaihdan samalla tyynynkin toiselle puolen. Tyyny ei ole paljoakaan masun alla, just sen verran, että olo on mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on kanssa epamukava olo tyyny mahan alla. Paras tahan asti on kyljellaan paalimmainen koipi miehen jalan paalla (mies kyljellaan), tosin masu venyy tassakin asennossa, jotenkin kylla lievittaa sita tunnetta mulla.. (Kunnes sitten tulee kasky siirtya kun tulee hiki.) Tyyny reisien valissa saattaisi ajaa saman asian. Tiedan miten arsyttavaa on kun uni ei tule sen takia, etta asentoa ei loydy. Selallaan en voi olla ja ei ole hyvaksikaan, puoli-istuva asento sangyssa on melko hyva, sita suosittelivat neuvolassakin. Oon laittanu peiton kasaksi paatyyn ja nukkunut siina. Eli ei ihan huono idea tuo istuallaan.. Naista nyt varsinaisesti ei varmaan ole paljon apua, mutta kunhan paasi avautumaan, aika kypsa alkaa olla olo, onneksi ei enaa kauan odottelua.. :)

t. Jonsku+salamatkustaja, 37+5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat