Vierailija

sitä pienen Eemeli pojan kuvaa joka on nyt kuollu?!?! Miten tollasta voi tapahtua Suomessa!?!?!?!? Tuntuu niin mielettömän pahalta että ihan oksettaa!!! En voi edes kuvitella sen perheen tuskaa! Voi hyvä Jumala, lohduta heitä.

Kommentit (18)

kun nyt ei taatusti uni tule enkä uskalla mennäkään nukkumaan kun painajaisia näen ihan varmasti. Mun ainut todellinen toiveeni tälle elämälle on se etten joutuisi menettämään lapsiani eivätkä lapset vanhempiaan liian nuorena.

1v9kk 3,5v ja 5,5v, ne on mulle niin mielettömän tärkeitä, niinkuin varmasti kaikki lapset vanhemmilleen, ja mä olen aika tunteellinen äiti. Tuo ajatus että omille sattuisi jotain on ihan kamala. En tietenkään aina tällaisia ajatuksia vello mutta sillon kun tulee jotain tällasta mikä koskettaa läheltä omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi kun kenenkään ei koskaan tarvitsisi joutua tuollaiseen maanpäälliseen helvettiin. Onneksi pieni eemeli on saanut rauhan ja on varmasti hyvässä paikassa jumalan luona.

ja se on musta käsittämätöntä! Kyllä pitäisi noin sairaan hoitoa saada!! Tietty tää tuntuu ihan extra pahalle kun omat pienet rakkaat nukkuu tossa viereisessä huoneessa ja mietin tietty että mitä jos se olis joku heistä.

www piste irc-galleria piste net ja siellä ihan oikeessa yläkulmassa on henkilöhaku johon kirjotat mamma_82 ja painat enter. Niin pitäis löytyä.

haku nimimerkillä mamma_82. Tää tuntuu kyllä ihan käsittämättömän pahalle. Silmät turvoksissa vollotan tuskaani enkä voi edes aavistaa mitä helvettiä lapsen vanhemmat ja sisko ja muu lähipiiri käy läpi. Poika itse on luojansa luona ja täydellisessä onnessa mutta ne eivät ketkä hänet menetti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat