Vierailija

En olisi uskonut, että niinkin voi käydä, mutta totta valitettavasti omalla kohdallani. Onhan se kai periaatteesa kiva tietää olevansa rakastettu, mutta tosiasia on, että jossain vaiheessa meillä tämä lause kärsi vakavan inflaation. Mies jotenkin luulee, että höpöttämällä tuota sata kertaa päivässä kaikki kääntyy hyväksi ja mitään muuta ei tarvitse tehdä. Mua ärsyttää kun yritän tehdä esim. töitä ja olen syvästi keskittyneenä johonkin ja haluan vain saada homman valmiiksi, niin hän tulee mistään välittämättä höpöttämään " tiedätkö että rakastan sua" sadannen kerran päivässä. Mulle sitä rakastamista osoittaisi mieluummin se, että antaisi mun saada työt valmiiksi rauhassa ja sitten vasta keskusteltaisiin ja juteltaisiin muuta.

Kommentit (4)

vaikka kuinka usein on tyhjää sanahelinää, ellei rakastaminen toteudu kuitenkaan arjessa ja elämässä. Mun mies on laiska ja saamaton vastuun väistelijä, joka ei loppuviimeksi ole valmis juurikaan tinkimään omasta mukavuudestaan mun tai lapsen hyväksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aloin aina vastaamaan että ja sä olet söpö. Johon mies aina sanoo ettei mies voi olla söpö. Nykyään kuulen tuon " olet ihana" harvemmin, mutta nyt siihen on helpompi uskoa. (Tuntui ennen just sanahelinältä niin kuin ap:kin (?) tuossa sanoi.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat