Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Opittavaa riittää, vaikka jotain uutta taas opinkin:) -Se, joka imetti vauvaa rotaviruksen aikana

Kommentit (20)

Ovat kateellisia ja katkeroituneita ja haluavat, että muutkin olisivat sellaisia. Minäkin kerran pahoitin kovasti mieleni, kun oltiin niin ilkeitä minulle hyvin henkilökohtaisessa asiassa. Me muut ollaan mukavia, vain muutama mielisairas on joukossa.

siinä ketjussahan riehuivat alemmuuskompleksiset mammat, jotka eivät ole itse imettäneet vauvaansa. Niinpä heidän mielestään imetyksen hyödyistä pitäisi visusti vaieta ja kieltää vaan kaikki tosiasiat, ettei vaan mammoille tulisi paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vai oliko?

Kuitenkin, ei sitä itteensä kannata ottaa. Jokaisella omat mielipiteensä ja tällä palstalla joku on aina erimieltä asiasta ap:n kanssa.

Omassa tapauksessasi se ehkä sitä olikin, mutta ei välttämättä kaikissa tapauksissa.

Yhtä helposti, kuin sinä loukkaannuit saamistasi kommenteista saattoi viestistäsi loukkaantua äiti, jonka lapsen sisällä ei pysynyt edes äidinmaito.

Tunnetteko tälläsiä naisia? En tarkota näitä lehdestä tai tältä palstalta luettuja juttuja vaan tuttuja?

Mä en tunne yhtään naista, joka olis moista miettiny. Kaikki on ainakin yrittänyt imettää, kaikilta se vaan ei ole onnistunut.

Kyllä mäkin tota mietin kun lapsi oli 7kk, mutta en vastasyntyneen kanssa.

Luultavasti rintamaitosi auttoi lastasi, että ei sairastanut niin pahasti tms. Rintamaito lisää vauvasi vastustuskykyä. Ihan tutkitusti. Törkeitä kommentteja ihmisiltä...

Sanoit, että imetys pelasti lapsesi hengen, kun olisi pitänyt sanoa, että imetys pelasti lapsesi tiputukselta. Lapsesi rotavirus ei ollut pahimmasta päästä, jos rintamaito pysyi vatsassa. Pahinta on se kun, kun vauva juo esim. rintamaitoa, mutta sekään ei pysy puolta minuuttia pitempään vatsassa. Tällöin vauva kuivuu ja saattaisi kuollakin, vaikka kuinka imettäisi. Ja loppuu se maito rinnoistakin, jos viiden minuutin välein pitäisi imettää aina vaan uudelleen. Imettäminen helpottaa vauvan vointia, mutta vain silloin kun rota ei ole kovin paha, siis hengenvaarallinen rotatyyppi. Sanavalintasi oli huono. Tekstipohjaisessa " keskustelussa" nämä väärinymmärrykset ovat yleisiä, kun ei näe tai kuule toisen eleitä ja äänensävyjä.

Niiden takana voi olla esim. joku teini tai muu epäkypsä henkilö, joka ei ikinä ole suonut ajatustakaan imetykselle. Ne voi jättää omaan arvoonsa.

Kaksplussalla ihmiset ovat huomattavasti ystävällisempiä, asiallisempia ja toista kunnioittavempia. Ei mikään ihme että siellä uskaltaa jutella rekisteröityneenä mitä täällä ei todellakaan pysty.

Muistan vielä kuinka ensimmäistä kertaa jännitti kirjoittaa omaa aihetta koko palstalle tai vastata jonkun kysymyksiin kun sitten hämmästelin muiden vastauskia ja tuntui kuin kaikki tietäisivät kuka olen.

Aika paljon jo karaistunut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat