Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Koitan muistaa vanhasta pinosta ne viimeiset nimmarit, että oikein osaisin kommentoida.

Jepenille piti sanomani onnea (jos en vkolla aiemmin sitä jo tehnyt) sekä toivottaa sinut tervetulleeksi pysyvästi tälle puolelle.

Amylle piti kirjoittaa, että että... Mä oon ollu kyllä lähestulkoon koko raskauden ajan aika tiukkana noiden yöjuoksujen suhteen. Lapsi kun on yhteinen hanke kuitenkin, niin oletan, että kummatkin siihen sitoutuu sitten tasapuolisesti. Tästä kyllä ilmoitin miehelle jo ennen raskautta. Olen myös ilmoittanut, että seuraavan vuoden aikana synnytyksestä mulla on viisi yöjuoksuiltaa enemmän resurssipankissa kuin sillä ;)

Lisalle piti sanomani, että mulla on usein sama ongelma jos mies on poissa, ettei uni tule. Toisaalta, viimeksi kun se oli kokonaan yötä poissa, nukuin paremmin kuin ikuisuuksiin.

Viikonlopun lievän unettomuuden jälkeen olin onnellinen kun nukuin 6 tuntia putkeen, kävin sitten pisulla ja nukuin vielä tunnin. Kello oli soittamassa jo puoli kuus, kun pitäs vielä viime tinkaan lukea tenttiin, joka alkaa kasilta. Siitä puheenollen...

Mukavia vkon ensihetkiä.

Iglu ja Kepa rv36+5

Sivut

Kommentit (114)

Semmoisesta piti sanoa, että mies eilen illalla sai sanottua pitkään mieltään vaivanneen asian. Eli häntä huolettaa kovasti tuleva taloudellinen vastuu perheestä. Hän siis opiskelee ja tällä hetkellä tekee lisäksi kahta työtä (yht. n. 15h / vko). Työt on pääasiassa etähommia, eli kotona tietokoneella istumista. No joo, mutta siis hän huolehti siitä, kun mulla on aina ollut kotiäitiys haaveena ja rahan tuominen taloon jää hänen vastuulleen. Itse uskon, että kyllä me pärjätään hienosti, mutta hän on hirmu tunnollinen ja haluaa aina varmistaa kaikki asiat. Mulle taas olisi tärkeää, että vauvan synnyttyä mies olisi kotonakin - ja siis ihan aktiivisesti, eikä vain kotona tekemässä töitä. Hän sen sijaan miettii kuinka paljon työtunteja pitäisi luvata tehdä syksyllä, että ansaitsisi tarpeeksi. Hankalaa.

Vastuu taloudesta jää kyllä pitkälti hänelle, koska äitiyspäivärahoista ei isoa iloa mun tapauksessa tule olemaan. Ei paljoa yli minimin. (Oon kans opiskelija ja käyn töissä ja palkkatulot tänä vuonna 600¿/kk) Mutta itse en osaa kantaa huolta, vaan uskon, että koska tähän asti ollaan saatu rahaa säästöönkin, niin miksei sitä kolmestaan pärjättäisi. Ja aika monista nykyisistä menoista voi karsia huoleti :)

Itse olen lisäksi tosi tyytyväinen siitä, että rakas ukkeli haluaa kuitenkin ottaa tämmöisen vastuun harteilleen ja haluaa perheen.

Millaisia tunteita muilla on tähän liittyen?

T: Suippo taas (ja raha-asioista onnellisen tietämätön pikku-Emppu) 23+1

[color=purple] Aamu alkoi hyvällä ololla, ihanaa!

Hauska lukea teidän h-hetkeä odottavien sairaalakasseista ja niiden sisällöstä... Samalla tavalla sitä itsekin sitten varmaan miettii ja on autuaasti unohtanut kaikki neuvot ja aiemmin lukemat listat.

Meillä ei ole vielä ostettu vauvallekaan mitään tarvikkeita... Kohta varmasti olisi hyvä aloittaa, ettei tarvitse kaikkia kesäkuumalla shoppailla!

Pienenenä gallupina kysyisin: aiotteko kestoilla vai käyttää kertisvaippoja? Meillä yritetään ainakin aluksi kestoilla, mutta varmaan tulee käytettyä jonkin verran myös kertakäyttöisiä!

Muistelin, että jollain oli tänään ultra? Kuka se oikein oli ja tulehan kertomaan kuulumiset!!!

Mukavaa viikonloppua!

Sippu ja pikku-tikru rv14 tasan

[quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me ollaan mietitty tosissaan ja ei-niin-tosissaan noita ihan alusta asti..sairaalan papereihin laitettiin semmoset hätäkastenimet jotka tuntu sillä hetkellä hyvältä, nehän voi vielä synnyttämään mennessä muuttaa.

Maanantaina kun saatiin varmistus sukupuolesta niin mulle tuli taas tosi vahvoja fiiliksiä nimestä=D Ne on muutenkin tässä matkan aikana muuttuneet, noi mielipiteet nimistä; ensin mietittiin vaan sellasia nättejä joista ei kiusattais, mutta nyt tuntuu siltä että sen täytyy merkitä jotain..ehkä joku semmonen joka muistuttais molempien juurista...

Mutta se siitä nyt, tänään ois taas se kolmen ässän päivä joten täytyy alkaa siivoomaan;) Viime yön jo suppaili kipeästi mutta TAAS se jäi, vähän outo olo kylläkin nyt. Täytyy yrittää kuitenkin näitä turvallisia vanhan kansan konsteja, mua niin pelottaa ettei tää halua tullakaan kun oys ei kuulemma mielellään ees yritä käynnistystä vaik menis kuin paljon yli=/ Ja mulla on edelleen takaraivossa paniikki isosta vauvasta, kaikesta huolimatta. Ei kai tää mässäily VOI jäädä rankaisematta..

Mutta edistystähän tuolla oli tapahtunu joten kai se tästä...

Iglu,tuu käymään mesessä jos ehdit lukemiselta? Mulla ois vähän privaluonteinen kysymys=)

Eipä sitten muuta kuin hauskaa päivänjatkoa KAIKILLE enskoille ja uusille wellcome tietenkin=)

-Ankka & 38+4-

[color=darkred] Tämä ensikko aloitti viikon taas pönttöä halailemalla! Lauantaina en oksentanut ollenkaan ja sunnuntainakin vain kerran. No tänä aamuna otettiin sitten takaisin. Nyt lounaan jälkeen olo on taas ihan hyvä.

Burde kysäisi, saatinko monta kuvaa. Neljä niitä meille annettiin, kaksi vähän epäselvempää ja kaksi aivan ihanaa ja selvää kuvaa! Tule kertomaan ultrakuulumiset sitten!

Mä puolestani odotan tuota sydänäänien kuuntelua! Mulla oli neuvolan lääkäri jo rv9+4 ja lääkäri ilmoitti suoraan, että ei edes kannata yrittää kuunnella. No mä/ me päästään ensi viikolla ihmettelemään doplerin ihmeellistä maailmaa =)

MiaMikille tsemppiä ultraan ja tulehan kertomaan sitten kuulumiset!

Niameylle voimia! Onneksi sait poliajan noin pian ja tietysti hyvä, että pieni ilostuttaa äitiä liikkeillään!

=) Sippu ja pikku-tikru 13+3

[/quote]

Kiireisesti olen yrittänyt pinoa selata. Olenkohan mä montakin päivää jo pitänyt taukoa tästä? Ehkä vaan kaksi, mutta tuntuu pidemmältä ajalta :)

Mä tuossa eilen aamuna miehelle sepostin meikkaillessani, että täytyy sit muistaa, että sairaalaankin lähtee jotain meikkiä mukaan. Mies siihen, että alkaa hänellä jo olla aikamoinen lista muistettavaa sinne sairaalaan lähtöä varten (oon tainnut luetella jo vaikka mitä... :D). Ihan häkellyin siitä, että jos hän on jo miettinyt valmiiksi jotain sairaalakassia mun puolesta. No tietysti se on miettinyt vaan jotain kameroita ja latureita.. ja itselleen jotain viihdettä. Varmaan meinaa roudata meidän viihdytykseksi myös läppärin mukaan ja pelejä siihen. Ehkäpä sitä, jos sattuisi perhehuoneeseen pääsemään (elokuussa kai turha haaveillakaan), voisi kuluttaa joitakin hetkiä semmoiseenkin sitten, kun vauva on turvallisesti maailmassa ja sairaalaympäristö alkaa puuduttaa. Ja jos mies sen kokee tarpeelliseksi, niin sitten sinne lähtee mukaan ihan mitä hän vaan haluaa... Mä itse olen ajatellut napata sairaalaan mukaan noisten perinteisten hygieniatarpeiden, omien alkkareiden ym. lisäksi oman tyynyn ja parit tyynyliinat sekä ehkä parit omat kasvopyyhkeet. Että ois vähän semmoista oman kodin tuoksua mukana. Ja varmaan otan jotain muuta huvittavampaakin, mitä nyt tässä keksin, että voisi olla sellainen tavara, jota saatan keksiä tarvitsevani, enkä sitten ehkä siellä sairaalassa kehtaisi pyytää lainaksi. Mutta siihen on vielä pitkä aika, vaikka paljon se on jo mielessä nyt jo.

Mun masun asukas jumppailee myös jo aika selvin liikkein. Toki välillä on pitkät ajan ihan hiljaista. Eilen menin päivällä lepäilemään ja ajattelin, että kai se yleensä silloin muutaman kerran muksauttaa sieltä, kun asento vaihtuu niin radikaalisti. No eipä se sit herännytkään ihan heti. Yritin kovasti jutella (on muuten todella outoa keksiä jotain puhuttavaa, kun tuntuu, että naapuri sen enemmän kuulee kuin se vauva) ja lauloin yhden laulunkin, minkä jälkeen sitten muljahti ja tuli parit potkutkin. Herttaista :)

Meillä on nyt vähän suunniteltu Kreetan matkaa toukokuun ekalle viikolle, kun tuttava on sinne kutsunut. Silloin olisi jo rv 27 menossa. Vähän vaikea arvioida, millainen olo silloin voi olla. Maha ei ehkä hirvittävästi vielä haittaa menoa ja on silloin ehkä just söpöimmillään (jos tällaisen virtahevon suuri vatsa voi sellaista missään vaiheessa olla).. Epäilyttää ehkä kuitenkin oma jaksaminen, kun ei voi ennustaa, alkaako tulla jotain harjoitussuppareita tai muita vaivoja paljonkin ennen sitä jo. Tokihan sitä voi siellä sit ottaa rennosti, jos tila sitä vaatii. Ja huojentaa mieltä sekin, että on joku paikallinen ihminen avustamassa, jos sattuu joutumaan komplikaatioiden takia lääkäriin tms. Mietin kyllä taas pahimman kautta tätä juttua.. :-/ Onhan nuo ihmiset muutkin raskaana ollessaan matkustelleet ja kuulemma ei lentäminenkään pahalta tuntunut.

Ennen kuin innostun enempiä höpisemään ja unohdan työt.. toivotan jo tässä vaiheessa hyvää viikonloppua! Ja tervetuloa porukkaan täällä odotuspuolella uudet :)

Mii- ja mynkerö rv 21 tasan

Fio, meillä on ollu sama rytmi aamulla,mä heräsin kuudelta ja hetken aikaa palloiltuani lähdin lenkille koirien kans:)

Tuosta painon noususta, ..mä olin ennen raskautta semmonen että olin jatkuvasti laihiksella,tarkkasin syömisiäni ja rääkkäsin itteäni juoksemalla ym. joka ikinen päivä vaikkei ylipainoa ollu yhtään..ja inhosin aina mahaani,se ei koskaan ollu tarpeeks litteä tai mitä lie;)

Niin nyt on tosi ihana ja vapautunu fiilis ku syöminen on kerranki normaalia enkä tunne siitä huonoa omaa tuntoa ja ei tarvi käyttää tunteja päivästä jumppaamiseen ja juoksemiseen vaikka nyt kävelyhullu oon edelleenki..nyt vasta huomaa miten paljon sitä on käyttäny energiaansa ja stressanu tommosta asiaa, voi jestas:) ..ja mahaki on nyt aivan ihana, enintään tahtosin sen vielä isommaks:)

Kyllä mä silti nytki vähän katon etten

liikaa herkuttele..saas nähä iskeekö sama kyttääminen ja kuntoilu meikäläiseen sitte vauvan synnyttyä,toivottavasti ei ihan vanhassa mittakaavassa!

Queen rv 20+3

Heipsan kaikille! Tulin kurkistamaan tänne odotus-puolelle...

Tänä aamuna sain niin selvän vaaleanpunaisen viivan testiin, ettei se enää jättänyt mitään arvailujen varaan....

Jännittää kovasti tämä uusi tilanne ja oon ihan " täpinöissäni" . On todella vaikea keskittyä töihin. Teille kaikille se on varmaan ihan tuttu tunne, koska olette kaikki sen jo kokeneet...

Oireita ei kovin ole... Vähän olen ollut viluinen ja väsynyt, hieman äksyillyt viikonmitaan... ja kyllähän tuolla mahassakin jotain tuntuu...

Nälkä tulee yllättäen ja välillä tulee yököttävä olo kurkkuun, kun jotain enemmän touhuilee...

-cactus- rv 4+0

Jepen, kuulostaa samanlaisilta mietteiltä mitä mullakin oli alussa. Mulla oli kans ihan plussaamisesta asti menkkamaisia kipuja, välillä hyvinkin kovia. Nyt ovat jkvn vähentyneet, mutta kyllä niitä päivittäin tulee. Yhtenäkin yönä pyörin ihan tuskaisena sängyssä kun ei meinannu helpottaa! Monet on sanonu että kaikenlaiset kipuilut kuuluu alkuraskauteen. Kaikilla niitä ei ole, toisilla on sitten enemmänkin. Jos ei vuotoa tule eikä kipu ole jatkuvaa niin eiköhän se ole ihan normaalia. Pohdit myös tuota hyvää oloa.. Sama juttu oli mulla, olo oli mitä mainioin, ja kerkesin jo pelkäämään että niinköhän siellä masussa ei mitään ole. Mutta viime viikonloppuna (rv 6+4) pahoinvointi alkoikin ihan yllättäen, ja on nyt ihan jatkuvaa.. Tosin siedettävää, eikä ole tarvinnut oksentaa (vielä.) Joten ei syytä huoleen tuonkaan suhteen! Monellahan ei oireita ole ollenkaan ja silti ihan normaali raskaus.

Huomenna ollaan menossa alkuraskauden ultraan. Hieman jännittää että löytyykö pikkuisen sykettä.. Toivotaan kovasti!!!! (Myönnän että vieläkin epäilee että voiko kaikki tosiaan olla hyvin, voinko MINÄ olla niin onnekas?!) Tulen kertomaan kuulumisia huomenissa!

Viipero & Pieni rv 7+1

Olipa ihanaa nukkua pitkästä aikaa kunnolla! Vain 1 vessareissu, kyllä sitä tulee pienistä asioista tyytyväiseksi=D Isäntä nukkui aamulla pitkään ja minä virkeänä sain hommailla sillä aikaa rauhassa, nyt kun hän sit lähti tienaamaan niin mulla onkin päivä aikaa ottaa rennosti=)

Jännä, miten nää mielialat näin heittelee..eilen oli niin levoton ja ankea olo ja tänään taas jotain aivan muuta.

On kyllä hienoa että voi käydä täällä teille purkamassa tuntojaan, varsinkin kun ei lähipiiristä löydy ihmisiä joiden vois odottaa ymmärtävän tilannetta! Eikä tuo mies aina ymmärrä näitä fiiliksiä, vaikka itsekin hetkittäin oottaa aika malttamattoman oloisena..niin että kiitos teille kaikille tsemppauksesta<3

Eikös vaan ookin Ope niin, että niitä " virstanpylväitä" aina jännityksellä oottaa..hyvä ettei täälläkin juotu kakkukahveja aina näiden tärkeiden tapahtumien kunniaksi=D!

Q kultaseni, älä toki hermoile niiden liikkeiden kanssa. Tai ainakaan siitä onko vauvalla kaikki hyvin..kyllä musta tosiaan noi pörinät sun muut tuntemukset kuulostaa hyvinkin tutulta, eli varmasti pikku-q siellä iloisesti jumppailee=) Kuulostele ja nauti siitä ihan rauhassa.

Niistä raha-asioista oli vissiin jotain puhetta..mulla kun se viimevuotinen loukkaantuminen maksoi oikean unelmatyön niin mies on tuon tienaamisen pääasiassa hoitanut. Ja tuumaspa jopa kesällä että jos asiat menis niin kuin hän suunnittelee niin mä olisin kotiäitinä ja hän hoitais työssäkäynnin edelleen..mutta mulla on vähän suurempia suunnitelmia itteni varalle, sitten joku päivä kun on mahdollista. Siihen asti ainakin kun vanhempainvapaa päättyy niin mennään näin ja hyvin on pärjätty...

Sainpa taas tekstiä aikaan, saa nähdä montako novellia tässä päivän aikaan vielä ehtii väsätäkin..jospa lähtiskin sen sijaan ulkoilemaan, ihanan aurinkoinen päivä!! Eipä jumitu niin helposti koneelle kun ulkona on niin houkuttelevan näköistä=)

Piti jonkunlaista kyselyäkin laittaa teille taas, mutta pääsi lipsahtamaan mielestä! Käynpä tiedustelemassa kun taas muistan...

Aurinkoa muidenkin Enskojen päivään toivottaa

-Ankka pikkuvaakkuineen tänään tasan 39-

Iglulla onkin jännät paikat :) Jokohan vaavi on kohta maailmassa??

Kyllähän WcAnkkakin nyt varmaan ennen juhannusta pääsee nauttimaan tytön tylleröstä, ehkä jo pääsiäiseksi ;). Eiköhän tuo huono olokin jo enteile jotain??

MiaMik ja " torppataneli" rv 13+1

että kuinka hemskutissa oot selvinnyt noin vähällä painon nousulla ;)

Mitäs Marikalle, miten meni ristiäiset? Oliko Eetu kiltisti?? Mitäs SEVille, NapNapille, sun muille vauvan saaneille?

[color=darkblue] Jännät paikat Iglulla! Koko ajan pitää vahdata tätä palstaa, että joko on ilmoitusta pienen maailmaan tulosta!

Tervetuloa uusille! Mukava, että jokko kasvaa, kun toisesta suunnasta porukkaa siirtyy vauvapuolelle...

Pikku-Miilillä oli jo melko suuri massu, mutta niin sen pitääkin olla!

Muistelin, että jollain oli huomenna eka ultra, mutten muista kenellä... Hatara pää! Tsemppiä kuitenkin!

Omasta navasta; pari päivää meni oksentamatta, mutta tänään taas pääsin pönttöä halailemaan. Töissäkin keseken palaverin oli pakko juosta vessaan. Nyt sitten viimeisetkin työkaverit varmasti tajusivat, mistä on kyse =) Mutta helpottamaan päin tämä olo on jokatapauksessa!

Himoista: Mulla on tehnyt paljon mieli vihreitä omenoita ja viinirypäleitä oikein kylmänä suoraan jääkaapista. Suklaata en ole syönyt ollankaan ja karkkia muutenkin aika vähän. No eiköhän niitäkin ehdi vielä himoita!

Voikaa hyvin! =) Sippu ja pikku-tikru 13+6

[quote]

että kiitos synnytyskertomuksesta! Niitä on aina mielenkiintoista lukea. Ja oikein ihanaa vauva-arkea teidän perheelle!

Uudet tulokkaat eli jenni_117, Hemuli5 ja JoJo1 on nyt lisätty Ensikoiden esittelylistaan.

Mukavaa iltaa kaikille!

-Q-

Jippii!!! Netti aukes vihdoinkin kotona! Nyt vaan odotellaan vielä, että saatais langaton verkko käyttöön niin ei tarvis tässä eteisessä istua =D Nyt sitten ette musta pääsekään eroon ennen kun painelen laitokselle =D

MiaMik, mä olin itekin yllättynyt siitä kuinka edullinen se rakenneultra oli. Alkuraskauden ultrakin maksoi enemmän!

Vauvan nimestä on ollut puhetta¿ meillä on pojan nimistä pari vaihtoehtoa, mutta ei mitenkään vakavasti olla asiaa vielä mietitty. Ja tytölle meillä ei oo ollenkaan nimiä mietittynä¿

Burde, mä oon ymmärtänyt, että nokian terveystalolla on noi 3d-ultralaitteet, mutta niitä ultria ei siellä vielä tehdä kun henkilökuntaa ei oo koulutettu¿

Hemulille onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan!

Marika, ihanan nimen poika sai =)

Ihania ultrakuulumisia teillä taas on ollut! =)

Iglulle isot tsempitykset täältä! Jokohan siellä pieni on maailmassa =)

Ja omaan isoon napaan¿ viime yönä tuli hypättyä vessassa sellaiset viis tai kuus kertaa. Olo alkaa olla tosi tukala. Toivottavasti ei mee meidän paco yli lasketun ajan kun se tarkoittaisi sitä, että odotusta olis pahimmillaan vielä seitsemän viikkoo jäljellä. Laskettuun aikaan enää viis viikkoo¿

Lauantaina meillä on kavereiden häät =) täytyy ottaa kunnon humpat siellä jos paco vaikka ymmärtäis alkaa harkitsemaan ulostuloa tossa alkukuusta ;) ja aion kyllä lähtee muun hääväen mukana baariinkin. Kerran ne häät vaan on (toivottavasti) ja mä haluan olla menossa mukana! Meitä onkin siellä sitten neljä raskaana olevaa niissä häissä =D ja kolmella meistä on vielä kuukauden sisään lasketut ajat. Mulla ekana huhtikuun lopussa ja seuraavilla sitten toukokuun alussa ja lopussa. Ja yksi elokuinen sitten vielä mahtuu joukkoon mukaan. Ollaan oikein plussapalloina siellä¿

[color=red]pikku-milli & paco 34+6[/color]

Moi (jostakin) aikaa!

Meillä pyritään pääsääntöisesti kestovaippailemaan. Ja noita vaippoja on tullut jo hommailtuakin jokunen: harsoja, sisävaippoja ja yhdet kuoret. Eilen hain kankaita, niin alan ommella kuivaliinapintaisia lisäimuja. Montakohan tuntia sitä onkaan tuolla kestovaippainfon sivuilla tullut jo vietettyä...

Hyvä ystäväni on kätilö ja jaksaa aina kauhistella, millaisia kamelikuormia tavaraa ihmiset raahaavat sairaalaan. Joillain on monta matkalaukullista roinaa mukana, jota sitten kuskataan synnytyssalista osastolle, eikä se mihinkään kaappeihin siellä mahdu! Sairaalassa on kuulemma kaikki elämässä tarvittava hammasharjaa ja huulirasvaa lukuun ottamatta. Ja neuvolakorttia ei saa unohtaa! Nälkään ei sairaalassa kuulemma kuole (ja kanttiinista saa tarvittaessa suklaapatukoita) ja romaanien lukukin jää useimmilla vähemmälle. Itse olen aika vakuuttunut siitä, että kun oma lapsi on saatu maailmaan, ei paljon juorulehdet jaksa kiinnostaa. Uskon jaksavani muutaman päivän ihan vaikka katsella vaan vauvan nukkumista ilman sen kummempia viihdykkeitä.

Vointeja kaikille!

Picapica ja Peukaloinen 19+2

Tervetuloa joukkoon Jenni!

Ihana nimi tuli Marikan pojalle!!!

Oma napa: Muuttopuuhat lähti käyntiin päin pers..ttä. Siellä asunnossa ei oltu siivottu ja isännöinnin keski-ikänen akka oli ihan hanurista... ei oikeen millään olis sitä siivousta järjestäny. Oli vaan sitä mieltä, että ei siellä mitään suursiivousta tartte ennen muuttoa tehdä. No ei kait niin, mutta siinä kunnossa kuitenkin pitäis olla, että voi huoletta kantaa tavarat sisään eikä heti ekana olla imurin varressa... ARGH!!!!!!! Noh. Saa nähdä mitä sen suhteen tapahtuu.

Täällä oli aikasemmin puhetta karvasista mahoista. =) Mulla on aikasemminkin ollu karvoja mahassa, mutta nyt tuntuu, että niitä on tullu lisää + navan yläpuolelta & alapuolelta ne on tummentunu... Ööh. =/ Ompa tosi kiva sitten kesällä kun on rannalla bikineissä ja maha on karvanen ja joistain kohdista " musta" . =S

No juu... en ehdi kirjottaa enempää, kun lähdetään anoppilaan... voikaa hyvin! =)

Burde ja Penni-Enni rv 12+2

Pepsi: Toivottavasti päänsärky ja tulehdukset jo loppuis. Kurjia on molemmat, varsinkin toi päänsärky. Ja kun tosiaan ei ne paracetamolit oikeen auta.

Mun mielestä jossain pinossa joku sano, että lääkäri oli sanonu, että buranaakin vois oikeen kovaan kipuun ottaa, mutta ihan vaan sillon tällön... tiedä sitten.

Sippu ja pikku-tikru: Olipa ihania ultra kuulumisia! =) Osaan hyvin kuvitella sun fiilikset sinä pv:nä. Montako ultrakuvaa te muuten saitte? Mulla on ihan semmonen tunne, että meillä on ultraajana joku pihi lekuri joka antaa tasan yhden kuvan... =)

Ope: Kannattaa miettiä, että kertoako vai ei. Mun miehen sisko haki saman työpaikan toista työtehtävää ja läpäs kaikki soveltuvuuskokeet ym. ja sit kun se varmistu, että se saa sen työpaikan, niin se meni kertomaan että on raskaana (oli aika alussa vasta ja aikasemmin ollu keskenmenoja..). Se ei saanu sitä työtä sittenkään!!! Siitäkin olis voinu nostaa syytteen, mutta ei sitten ilm. rohjennut. Mutta musta se oli tyhmä kun meni kertomaan... varsinkin kun siinä vaiheessa raskautta olis voinu tapahtua vielä mitä vaan.

Mutta toivottavasti saat sen työpaikan tai siis viran!!!! Koskas se on se haastattelu?

Burde (12+1)

...siitä harry potterista piti sanoo, että mä oon lukenu nyt kaikki tähän mennessä ilmestyneet... ja ne kaikki on ollu tosi hyviä! Niin oli siis myös tää viimenen, vaikka surullinen loppu olikin. Jos sitä alkasin tässä miettimään, ni ihan varmasti itku tulis taas.

Mä kans ootan innolla sitä viimestä kirjaa... mutta toisaalta taas on ihan hirveetä, että se on sitten viimenen, eikä sen jälkeen enää tuu Harry Pottereita... =,(

Mut siis... ei muuta kun kaikille potteri kouraan ja lukemaan!!! =0)

Burde taas

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat