Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (19)

Ihanalla auringon paisteella näyttää viikko alkavan, vaikka vähän viileetä onkin!

Itellä tylsät ajat kuumeilun suhteen, kun vasta kp 5/28-41 menossa, joten nyt kaikki piinailijat ilmoittautukoon! :) Täytyy päästä jotakin jännäämään!

+++++++++säteitä kaikille Ensikoille!

No nyt vaan Viipuli äkkiä hommiin, kun oviskin on bongattu huippua!

Tsemppiä cactuksen ja lisbetin piinaviikkoon, nyt olis hyvä plussa-aika! :)

Mutta omituisempi ilonaihe mulla: täti tuli tänään niinkuin toivoinkin! Eli ensimmäinen luomukierto siis kp29, kun pillereillä se on ollut se 28, eli kovin sekaisin ei tuo rytmi sitten mennyt, mahtavaa! Nyt sitten pääsen minäkin innolla mukaan yritykseen, kun tuo viimekuu vähän himmailtiin, kun halusin nähdä että minkälainen kierto tulee.

Hihii, mahtavaa!

t. iisa kp 1/29

Sisältö jatkuu mainoksen alla

++++++pölyä ja aurinkoa kaikille enskoille!

Killa - sullahan alkaa pian bongailu!? ja jessica, nyt ahkeraa pupuilua vaan:=) Täällä on ovis varmaan ollut ja mennyt, en tikutellut tässä kierrossa ja oon ihan varma, että oltiin taas liian myöhään liikenteessä.Just kun olin oppinut, että ovis on siinä kp17, taisi se olla jo aiemmin...:=( Ihan kuin olisin kp14 illalla tuntenut jotain - pupultiin vasta kp15 illalla, joten se siitä... no, parempi onni taas ensi kerralla! Tätiä oottelen jo viikonlopuksi, tänään kp20.

heippa taas!

-mooli

Aika uskomatonta, mitä ne pystyy nykyään kuvaamaan! Itku pääsi, kun näki niitä vauvoja! Iski ihan kamala ikävä sitä omaa vauvaa tonne mahaan! Miksei se jo halua tulla?! :(

EmmaAnna: kiva, kun ajattelet positiivisesti, mutta en mä kyllä oikeesti usko...

Essi, kiva kuulla sustakin taas! Harmillista toi sun miehen touhu! Millä se tota keskeytettyä perustelee?

No sit valmistautumaan Täydellisten naisten loppuhuipennukseen...

Ei siitä sen enempiä ole puhuttu. Enkä halua painostaa kun muutenkin jo käy lähes työstä tää yritys (ainakin mun osalta). Ei se sitä ehkäsynä käytä, mun ph vaan taitaa olla vähän ihoa ärsyttävää sorttia ja sen sellasta. Enempi siis seksistä nauttimista ilman pakkoa mennä joka kerta loppuun asti. Ois niin paljon helpompaa jos osais vaan olla tjottaillen...

Täältä ensinnäkin valtavat plussasädetykset Lisbetille ja Cactukselle!

+++++++++++++++++++++++++++++

Sit vilkutus moolille! Kiva, kun vielä käyt täällä, mä niin aina mietin että mitä sulle mahtaa kuulua, kun ei kuulu! :) Miten ne teidän adoptioasiat etenee?

Jessica: Onpa varmaan kivaa päästä valitsemaan tapetteja ym. omaan taloon! Mäkin haluan, paitsi kylläkin ihan kerrostaloasuntoon! ;) Vitsit kun pääsisikin sisustamaan... *haaveilee* Mutta en kyllä osaa sulle vinkkejä antaa noista väreistä. Minkäs väristä se vaahtera onkaan?

Aurora: mites sä oot ¿vanhoilla päivilläsi¿ saanut tollasen lastentaudin (m-allergia)? ;) No vitsailu sikseen, se on kyllä tosi tylsä vaiva, kun hankaloittaa elämää aika paljon! Miten toi sulla oireili?

Viiplulille onnittelut ovistesti-plussasta! Hyvä kun saa plussaa ees jostain testistä! :)

Ja Iisalle tädistä! (Tää toivottelu tuntuu aina yhtä hullulta, kun kuitenkin ensisijaisesti kai vauvaa toivotaan! :) ) Ja siis plussaonnea yritykseeen!

Täällä ihmetellään tämäkertaista tädin vierailua: kun mulla yleensä on ihan normaalia vuotoa 4-5pv, niin tällä kertaa oli vaan 2pv, ja nyt kolmatta päivää vaan vähän tiputtelua... Outoa. Teki jo mieli testata, jos oiskin raskaana, mutta kun tissikivut ym on häipyneet ja lämmöt alhaalla, niin turha mitään toiveita elätellä.

Huomenta kaikille ensikoille!

Ihanan aurinkoista alkuviikkoa, toivottavasti se tuo kaikille plussia tullessaan :)

Mulla menossa kp4/28-35, jostain syystä vuoto on kamalan runsasta :( Loppuisi jo niin pääsisi harjoittelemaan ovista varten :P

Viikonloppuna tuli riehuttua ja nyt on mukava rauhoittua rakkaan kanssa kuumeilemaan ja yrittämään. Jospa se plussa tällä kertaa tulisi.

Heti täytyy aloittaa omasta navasta, kun tänään tapahtui niin kiva juttu=)! Sain vihdoinkin 2 täysin samanvahvuista viivaa OVULAATIOtestiin! Oon nimittäin pelänny sitä, jos en ovuloisikaan ollenkaan...Testailin pari-kolme viime kiertoa ovulaatiota Mammaksi-testeillä ja en koskaan saanut niihin kunnon viivoja, mutta nyt tässä kierrossa bongailin Aconin testeillä ja nyt sitten kp17/34(edellinen) tuli kaksi kivaa viivaa! Tuntuu tosi hassulta ja hölmöltä, että intoilen näin paljon jostain ovulaatioviivoista, mutta nyt ainakin tiedän aika varmaksi, että edes ovuloin=) Jipii!

No niin, eiköhän tuo hehkutus jo riitä omasta navasta. Täällä oli ainakin pari piinailijaa (Lisbet ja cactus)...Plussapölyä teille!! Jessica kyseli sisustusasioita..hmm..mielenkiintoista...ruskea ja harmaa molemmat olisivat varmasti kivoja (itselläni olisi myös tuossa tilanteessa vaikeuksia päättää!), mutta ehkä kuitenkin päätyisin ruskean eri sävyihin (se olisi ehkä jollain tapaa vähän lämpimämpi väri). Mutta kuten kirjoitit, molemmat väreistä sopivat aivan varmasti=)! Teidän täytyy ratkaista tilanne heittämällä kolikkoa:)!

Aurinkoista maanantaita kaikille!!!

Viikonloppu meni nopeasti rakennuksella enkä ehtinyt tänne lainkaan kurkistella. Pitänee illalla lukea viikonlopun pino, jos jotain tärkeää olisi sattunut menemään ohi korvien..

Paljon +++-säteitä Cactukselle ja Lisbetille, aloittakaahan plussa-aalto:))

Killa: Aika samoissa mennään, mullla kp6 menossa. Kyllä se täytyy tää kierto koittaa jtp tekniikalla jos se ovis sieltä vaikka itsekseen olisikin tulossa. Ens kuussa onkin sit lääkäri jos ei ovista näy eikä kuulu. Jotenkin olen kuitenkin jo siihen asennoitunut että lääkkeillä se vasta saadaan aikaan..

Töitä olisi pöydällä vino pino, mutta jotenkin väsy olo raksaviikonlopun jälkeen. Vaikka mielellään siellä kuluttaa aikaa, kun näkee miten se valmistuu samalla. Voi kun pääsisi jo muuttamaan, mutta pitää odottaa syksyyn, milloin sit päästää sisään. Toivottavasti:=)

Sit olen tässä vähän sairastellut, mutta onneksi syykin vihdoin selvisi, eli mulla muutama paha ruoka-aineallergia, sitrushedelmät (greippimehu pois) ja maitoallergia eli ei laktoosi-intoleranssi :(

Mukavaa alkanutta viikko kaikille!

Täälläkin katsottiin Prisman vauvadokumenttia.

Lueskelin tuossa joku päivä siitä, kuinka vanhojen käsitysten vastaisesti sikiö muistaa ja oppii ja tuntee vaikka mitä - lapsiparka on varmaan pelästynyt pahanpäiväisesti kun endoskopiakuvia (vai mitä mahtoivat olla) varten on sohittu kameralla ja lampulla päin naamaa :(

(Onhan sitä näyttöä siitäkin kun sikiö on sohinut ja väistellyt ihan hysteerisenä lapsivesitutkimuksen neulaa )

Kamalaa, kuinka edelleenkin jotkut lääkärit sanovat ettei sikiö/vastasyntynyt mitään tunne eikä ymmärrä. Joskus (40-luvulla?) oli tutkittu vastasyntyneiden kipuaistimuksia pistelemällä neuloilla jalkapohjia ja reisiä :' (

Lisbetille ja cactukselle jännittäviä piinapäiviä ja plussasäteitä paljon =)!

jessica, voi kun olisi mahtavaa, jos saisi itsekin miettiä sisustusasioita! Harmaan ja ruskean sävyt on molemmat tosi hienoja, mutta itse taitaisin ruskean sävyt valita. Kuten Viipulinkin jo sanoi, että ruskea on jollain tavalla " lämpimämpi" väri. Mutta jokaisellahan on erilaiset mielipiteet, joten tsemppiä valintaan! Nauttisin kyllä sistustamisesta todella paljon, mutta ainakaan tässä vaiheessa elämää siihen ei ole mahdollisuutta/tarvetta =).

Viikonlopuksi odotan ovista, mutta vielä saa ottaa rennosti eikä tarvi miettiä pupuilua (sitä että olisi " pakko" kun on ovis) =).

EmmaAnna kp 10/29

Joo, sama täällä meillä, aurinkoista ja 6 astetta pakkasta.. Kivasti antaa energiaa tuo aurinko! :)

Viikonloppu tuli ja meni, jälleen töiden merkeissä, mutta työajat meni sillälailla, että pääsimme kuitenkin tuulettumaan la:na =)

Mulla on nyt sitten vuorostani PIINAVIIKKO menossa. Tänään alkoi kp 29/34-43. Mutta enpä usko olevani raskaana =( Mulla on nyt nimittäin ainakin toista viikkoa jo tisulit kipeät (voi olla että jopa lähemmäs kolmattakin viikkoa, mutta kun en muista millon " kivun" huomasin).

Tänään tulee sukuun taas vauva, tätini (siis OIKEE täti =) ) menee sairaalaan ja hänelle tehdään keisarinleikkaus. Oikea LA olisi ollut 28.3, mutta kun vauva on painanut jotain hermoa, etä käsi puutuu ja sitä pakottaa, niin nyt sitten leikataan tänään. Tyttövauva on tulossa, pitää mennä katsomaan sitten sairaalaan, kun on täti vähän toipunu leikkauksesta.

Vielä 3 päivää töitä ja sitten mulla onkin 5 päivän vapaa!! =) JIPPII!!

Aurinkoisin terverisin

L.

ihanat Ensikot! Tulipas tosi hieno ilma tännekin sen eilisen myräkän jälkeen. Maanantai on paljon siedettävämpi kauniilla ilmalla.

Lisbetillä onkin kivaa tulossa kun pääsee katsomaan / ehkä vähän hoivaamaankin ihan pientä vaavia... *huokaus* Mulla ei ole (onneksi) lähipiirissä ketään raskaana olevaa, joten vaaveleitakaan ei ole tiedossa. Joutuisin varmaan vauvaa pideltyäni vauvakuumeen takia jo teho-osastolle ; )

Killa, kyllä ne päivät äkkiä taas menee - tsemppiä vaan! Eipähän ole vähään aikaan mitään stressattavaa ainakaan...

Mulla tänään muistaakseni kp 14 (kalenteri yllättäen kotona joten en voi varmistaa), joten ovista alan pikkuhiljaa bongailla - vatsassa onkin ollut jo vähän sellaisia ovismaisia tuntuja.

Itse piinailuun mullakin siis aikaa vielä paljon.

Tänään tai viimeistään huomenna pitäisi mennä valitsemaan tapetit meidän olkkariin ja eteiseen (sinne kesällä valmistuvaan taloon). En kyllä millään pysty päättämään valitsenko harmaan sävyjä vai ruskean sävyjä (näistä valittava, koska värikartta niin sanoo). Mitäs te laittaisitte ihan vaalean vaahteraparketin ja vaaleaksi lakatun paneelikaton kaveriksi? Nyt kaikki sisustajan silmää omaavat vapaasti ideoimaan; kaikki ideat on nyt tervetulleita : )

Mukavaa maanantaita kaikille ja plussia toivottaisiin tietysti tälle viikolle - mitäs meidän piinailijat muuten? Mooli, mikä tilanne? Ovis varmaankin ollut ja mennyt jo?

Heips ny!

- Jessica -

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat