Seuraa 

Sivut

Kommentit (46)

Tottakai sinut pidetään listassa mukana. Oletko puhunut lääkärin kanssa noista useista km:ista? Ajattelin, että eikö sulla ollut niitä jo useampia? Jos vaikka tutkisivat mistä johtuu... Voimia sulle kovasti *lohtuhali*

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hieman helpottaa kun kuulee ettei se lapsen saanti ole aivan mahdotonta yhdelläkään munatorvella.

Pitää alkaa touhuileen miehen kans, kuhan kotiutuu ;)

Maria: Onhan tuo jouluaika toisaalta hieman hassu aika LA:lle¿toisaalta kiva, mutta toisaalta olis se aikas rumbaa jos ihan aaton lähettyvillä olis poksahtamispisteessä. Mulla kun toi vuodon alku venähti pidemmäksi, niin siirtyi ens kuun mahdollinen LA:kin sitten 25.12. jos nyt oikein katoin. Mutta sepä on taas sitä haaveilua¿pitäis ensin sen tärpikkäkin saaha! ;-) Ihanaa, että tekin jo ihan näillä näppäimillä pääsette toden teolla yrittämään masuasukkia. =)

Nipsu: Voihan nokka¿miten se nyt taas noin meni. Sitä kun myös iloitsin puolestasi just vielä jokunen päivä sitten siitä plussasta. Kyllä munkin mielestä olis hyvä jos jotain enemmän sultakin jo tutkittaisiin¿kyllähän tuokin jostain kertonee kun kerran plussan kuitenkin on jo saanut, niin kyllähän se jo km:ksi luokitellaan, vaikka noinkin alussa heti pois vuotaa. Halauksia ja voimia Sinulle. Kyllä elämä on joskus p*****stä.

Sani: Mulla on kans ¿tavallaan¿ tuon kierron lyhyyden kanssa ongelmia. Tai noh¿reilu vuoto alko nytkin vasta kp30¿tai kp30, muuttui eilen kp1:ksi. Kierto siis 29 päivää. Mutta tosiaan alkaa hermostuttamaan tuo menkkoja ennen oleva tiputteluvuotokin, kun se alkaa jo vkoa ennen normaali mensuja. Olen myös ollut huolissani, että miten se tuohon raskautumiseen tai sen kestoon mahdollisesti jatkossa vaikuttaa.

Nippula: Ei kai tuo toisen munatorven tukossa oleminen vauvahaaveita pois vie. Ainahan se tietysti olisi suotavaa, että ¿joka putki¿ olisi auki ;-) että simpat pääsee perille, mutta ei tilanteesi varmaankaan ole mitenkään tuhoon tuomittu. Eiköhän se vauva vielä sinnekkin osoitteeseen saada. =)

Äippä80: Sinulle kovasti myös voimia näin km-kokemuksen jälkeen. Ei nää ole mitenkään kivoja juttuja. Onneksi pääset täällä meidän keskuudessa tuntoja purkamaan jos sille tuntuu. Voima haleja myös sinne. Toivottavasti pian pääset uudelleen masun kasvatukseen.

Nonna: Eihän näistä jutuista koskaan tiedä¿voipi tosiaan olla, että tärppi käy just ennen kun pitäs hoitoja olla tulossa. Täällä peukut pystyssä toden teolla, josko nuo oireilut olisivat merkki jostain ¿kivasta¿ jutusta. ;-) Sinulle tuleekin nyt sitten jänskät paikat.

Liliane: Onnea oviksen bongailuun. Toivotaan, että tulee ajallaan ja pääsette hyödyntämään sen.

ON: Nyt sitten todella olen vuotanut eilisen kun seula¿tämä päivä on jo hiukan parempi. Kai tämä tässä parin päivän sisään sitten loppuu. Toivon todella, että torstaina kun on se soittoaika sinne yksityiselle lääkärille (sama jolla käytiin tän tokan km:n jälkeenkin lokakuussa), että hän ottaisi asian vähän enemmän tosissaan. Olen siitä kyllä valmis maksamaan. Olisi kiva saada edes nuo mensut kuriin. Kahdessa viime kierrossa olen ovista tikuttanut ja ekassa se löytyi selkeesti, mutta tästä tokasta en kyllä ollut ihan varma. Mutta jos tuo tiputtelu jatkuu joka kierrossa tällaisena, niin voipi olla että alkaa häiritsemään kyllä oviksiakin.

Tädädädättädäääääää¿.loman alkuun 2½ vkoa. Ihanaa¿.periaattessa tässä pitäs ehtiä vielä ovis olemaan just ennen lomaa¿toivottavasti menkat hyppää just sille lomalta paluuviikolle, ettei takapuoli ala vuotamaan sitten sielä matkalla. Mieskin on ihan jo lomafiiliksissä. Jippiii! =)

Nyt meen polkemaan kuntopyörää¿en ole mitään tehnyt oikein pitkään aikaan. En jaksanut tänään edes tai chi-treeneihin lähteä. =/

titi75 / kp2

Pitäisi siivoilla, mutta jotenkin tämä kone veti enemmän puoleensa, nyt kun tyttökin on päikkäreillä ;)...

ON: kp 7/28-30 ja täti häipynyt. Nyt on enää alle 2 viikkoa soittoaikaan. Tuntuu, että ajatukset ei enää missään muussa pyörikkään! On vaikea keskittyä mihinkään muuhun, jopa siivouksessa saan ajatukset jotenkin aina menemään vauvoihin... Pitäisi varmaan taas keskittyä vähän enemmän tuohon meidän makkariprojektiin, jospa saisi sitten ajan kulumaan vähän nopeammin ja vaikka makkarin valmiiksikin ennen vauvan tuloa...

[color=dodgerblue]Mulla tuore km-kokemus takana, rv 12+2 normaalissa alkuraskauden ultrassa todettiin tuulimuna joka kaavittiin reilu viikko sitten.

Sairaslomalla olen ollut, fyysisesti ja etenkin henkisesti olen ollut toipumassa. Nyt alkaa pikkuhiljaa enemmän katse kääntyä eteenpäin. Seuraavat kuukautiset on tarkotus oottaa ennen yrityksen jatkamista.

En ole ihan varma haluanko liittyä teihin mutta ainakin jonkin aikaa olis kiva " hengailla" täällä. Voinhan mää tietty pikkuesittelyn laittaa, saapihan se sitten poieskin jos siltä tuntuu. Eli

[color=darkviolet]Hannele-81 Oulusta. Tuulimunaraskaus todettiin rv 12+ ja kaavittiin 03/06

[color=dodgerblue]Onko teillä joka päivälle oma pino? Mää oon varmaan viikonloppusin hiljasempi pinoutuja mutta viikolla sitten vois kävästä kaltaisiensa kans pinoutumassa... Aikaisemmin oon pinoutunut Puolukoissa ja siirtynyt muiden mukana suljettuun yhteisöön.

Katsoin vaan että LARALEIN kans oli aika samanlainen kokemus, toisesta kierrosta tärppäs meilläkin ja rv 12 tuulimuna.

Alankos laskea uutta kiertoa kaavintapäivästä? Minulla on edelleen jälkivuotoa. Toivottavasti seuraavat kuukautiset tulee pian että pääsee taas yrittämään. Toki olen kuullut että yrityksen vois alottaa hetikin mutta haluan kuitenkin ottaa varman päälle että kohtuun on tullut uusi paksu limakalvo johon Vilpertti voi tarttua ;o)

HANNELE - Valtterin juuri menettänyt mutta Vilpertti jo toiveissa...

Hannele-81; Pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa mukaan haahuilemaan. Toivottavasti pääset pian takaisin tuonne odotuspuolelle!

Uutta kiertoa voi alkaa laskemaan kaavintapäivästä.

titi75; Mukavaa, että lääkäri otti sinut heti " tosissaan" ja alkaa heti tutkimaan asiaa. Toivottavasti lääkäri löytää keinon saada nuo tiputtelut kuriin.

sani-74; Varasitko gynen julkiselta vai yksityiseltä? Itse olen myös miettinyt, että pitäiskö käydä tarkistuttamassa nuo paikat, kun en ole pitkään aikaan käynyt. Ei olisi sitten jos ja kun raskaus alkaa niin mitään tulehduksia lisäämässä km-riskiä...

ON: kp 9/28-30 ja täällä aletaan myös pikkuhiljaa " metsästämään" ovista, jollei se sitten tosiaan jo mennyt, en kyllä usko. Eipä sillä, että sitä ovista pääsisi vielä hyödyntämään... :(

11 päivää jäljellä...

nippula; Pahoittelut tuloksista! En osaa vastata kysymyksiisi, mutta toivottavasti toinen torvi olisi auki ja saisitte kumminkin, kaikesta huolimatta, sen oman nyytin! Voimia!

äippä_80; Pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa mukaan haahuilemaan! Jos laitat jotain pientä esittelyä itsestäsi, niin laitan sut listaan mukaan. Oliko siinä dokkarissa, että onko sillä merkitystä että onko edellinen lapsi poika vai sillä että on ylipäätään synnyttänyt joskus pojan? Mietin vain kun tuo ensimmäinen lapsi on poika ja kaksi seuraavaa tyttöjä ja vasta heidän jälkeen tuli ensimmäinen (ja toivon todellakin että viimeinen) km.

Nonna-80; Mua alko ihan jännittää sun puolesta, voi kunpa teille nyt tulis vielä se toinenkin plussa tässä kierrossa. Noita tarinoitahan on aika paljon, että sitten kun pääsee tutkimuksiin niin tulee heti luomuplussa. bdbdbdbd

ON: 15 päivää soittoaikaan. Kp 5/28-30...

LT: paino on nyt sitkeästi pysynyt siinä 78 kg:n tuntumassa. Viime viikolla jäi spinning väliin flunssan takia. Ylihuomenna on ihan PAKKO mennä. Lisäksi olen suunnitellut jos alkaisi tehdä vähän pidempiä kävelylenkkejä...

Hannellelle ensin pahoittelut menetyksestäsi. Täällä on tilaa hengailla, eikun joukkoon mukaan. =) Toivottavasti pian pääsette uutta yrittämään.

ON: Pikaisesti tästä töisä kirjoittelen kun kerrankin pääsen täältä kirjautumaan. Mulla oli eilen soittoaika sinne lääkärille ton tiputteluvuodon takia ja siinä ihan hetken juttelun jälkeen lääkäri varas mulle ens vkolle ajan siihen follikkeli ultraan. Se laski, että olisin n. kp10 pvän tienolla ja haluaisi tarkastaa, että kasvaako se munarakkula sielä ihan normaalisti ja jos näyttää toista, niin sitten kuulemma sanoi, että voisi miettiä jotain pienimuotoista hoitoa jolla saisi tuon mun tiputtelun kuriin, ja jos näyttää sille, että se mun kiertoa ja raskautumista mahdollisesti haittaa. En oikein tiedä mitä odottaa, mutta parempi se on nyt katsoa kun tuntuu, että se tiputtelu on vaan tän toisen km:n jälkeen kuukausi toisensa jälkeen alkanut aina vaan aikaisemmin.

Nyt jo täti on mut rauhaan jättänyt. Teki pari päivän visiitin sen 6pv tiputtelun päätteeksi...pöh...saisi kyllä pysyä kokonaan poissa jos multa kysytään. ;-)

Tasan kahden vkon päästä tähän samaan aikaan, me löhöillään mieheni kanssa etelän auringon alla joku hyvä drinksu räpylässä...sopii tähän väliin kyllä mulle hyvin.

Viikonlopulle ei suurempia suunnitelmia. Huomiseksi olen jälleen kerran varannut J.Deppin leffaan liput katsomaan Libertineä. Mä olen kertakaikkisen fanaattinen tuon Depin suhteen. Se on vaan MIELETTÖMÄN HYVÄ! Muutoin varmaan vaan ulkoillaan, siivoillaan, saunotaan ja löffätään ukon kanssa.

Titi toivottelee hyvää viikonlopun alkua kaikille haahuille.

Onnellista loppuodotusta!

Enni-Maija: onnittelut sinulle hienosta painonpudotuksesta! Toivottavasti ehtisitte jo nyt keväällä ivf:ään ja tulosta syntyisi heti ekasta kerrasta! Ystäväni sai jokin aika sitten ivf:än tuloksena vauvan. Heitä onnisti toisen kerran jälkeen.. :) bd bd bd bd bd bd

Jotain muutakin piti vielä kommentoida, mutta pääsi unohtumaan, joten painun pehkuihin. Hyvää yötä!

t. sani kp 3/24-29

Yritin tossa pikaisesti selata pinon läpi, mutta nyt en ehdi kommentoimaan pahemmin...auringonpaiste saa meidät miehen kanssa liikkeelle; eilen tehtiin koiran kanssa pitkä lenkki ja tänään ollaan ihan kohta lähdössä sauvakävelemään. Tekee muuten pirun hyvää hartioille!

Marialle pidän yhä peukkuja, että lääkäri antais yritysluvan...

Täällä odotellaan edelleen simppatestin tuloksia ja kirotaan tätiä. Piru, ettei se nyt voi tulla ajoissa kun sitä odotellaan. Tänään kp 32/27-34, lämmöt jo pudonneet eikä mitään normaalista poikkeavia oireita. Pitäis heti kun menkat alkaa soittaa sinne Kättärille, et pistäisivät lähetteen verikokeisiin...Tosin laskin, et olen 21.4. lähdössä Saksaan 10 päiväksi ja jos menkat ei ala ennen kuun vaihdetta, on seurantaa turha tehdä, sillä tässä kierrossa tikutin oviksen vasta kp 22! KP12 kävin siellä ultrassa, jossa näkyi 12mm follikkeli, joten mietin, et onko normaalia, et siitä kestää vielä 10 päivää ovikseen? Lääkäri kuitenkin sanoi silloin tilanteen vastaavan kiertopäivää.

Hitto kun ei tiedä kauanko siinä simppatestissä menee... Juuri mietin, et ehtiikö tieto tulla jo ens kierrossa...et voitais suunnitella mahdollisia jatkotoimenpiteitä jo seuraavaan. Menkat taidan saada kaveriksi Saksaan, mutten todellakaan uskalla millään hormooneilla lähteä niitä siirtelemään. Tulee, jos on tullakseen, sillä periaatteella mennään nyt tänkin asian kanssa.

Mites muuten kunnallisten hoitolaitosten aukiolot kesällä, tiedättekö te(yritin tuolta lapsettomuuspuoleltakin kysellä)? Jos nyt jotain hoitoja tarvitaan, pitääkö odottaa kesälomien yli ja kauanko on jonot muuten? Jos joku tietää, olis kiva kuulla, niin osais sitten henkisesti varautua odottamaan vuosikausia. Miehen kans kyllä puhuttiin, että kun ei ole rahasta kiinni (ei ihan joka penniä tartte venyttää, kun molemmat on koulutustaan vastaavassa työssä), et jos jonot näyttää pitkiltä, mennään yksityiselle. Jos siellä vaikka pääsis nopeammin. Joku voi syyttää kiireiseksi, mutta on tässä jo odoteltu lokakuusta 2003 asti. Samaan aikaan kuumeilupuolelle tulleista tutuista nimimerkeistä muutama on saanut jo kaksi lasta tässä ajassa. Eiköhän voi sanoa niin, et kaikki me tälle puolelle " joutuneet" ollaan aika kärsivällisiä oltu...vähän liiankin välillä jos minulta kysytään.

No, mut nyt toi mies odottaa ulkoilemaan...pipo jo raukalla päässä :D ja rouva vaan palstailee...Voimia uuteen työviikkoon!

Nonna

tulokset varmistui, vasen on tukossa sairastamani tulehduksen takia, oikea on onneksi auki ja kuulemma kohtu on kallistunut !? mitä lie käytännössä meinaa, omaa lääkäriä en oo saanu vielä kiinni et mitä hällä olisi tähän sanottavaa.

Yritystä jatketaan silti samalla tavalla ainakin toistaiseksi

Nonna: Kesäaika alkaa tosiaan nyt sunnuntaina. Pitää sitten siirrellä kaikki kellot tunnilla eteenpäin. Oudolta tuntuu laitella kelloa jo kesäaikaan, kun muuten on vielä täys talvi. Tai päivisin on jo ihan kevään tuntua, mutta tänäkin aamuna oli -8 astetta. No, eiköhän se kevät sieltä kohta puoliin ala tulla.

Kävin kanssa katsomassa ex-haahuissa mitä sinne kuuluu. Niin vain on Melikekin jo sitä nyyttiään hakemassa. Äkkiäpä se aika kuluu. Silloin oli vielä tällä puolella kun itse tänne mukaan tulin.

ON: Eipä tänne mitään erikoista kuulu. Taitaa olla mullekin tulossa toinen pitkä kierto peräjälkeen. Tosin nyt on kp 21/29-39, mutta eilen tuntui siltä kuin olis vasta ollu ovis. En kyllä ihan varma ole, sillä n. viikko sitten tuntui kyllä pieniä nippailuja. Nyt ei taas niitä ollut, mutta kirkasta limaa on tullut normaalia enempi.

Masussakin on ollut sitten kummia tuntemuksia parina viime päivinä. En tiedä mitä nekin oikein meinaa. Sellasta möyrintää ja pyörintää ihan kuin jokin liikkuisi, vaikkei se nyt voi olla mahdollista. Joulukuussakin neuvolan pissatesti näytti negaa. Eikä nyt sen jälkeen olla edes yritettykään. Kumma juttu. Ja lisäksi on noussut vatsalle kunnon kumpu, joka näkyy paidankin läpi. Enkä edes ole syönyt mitenkään poikkeavasti entiseen verrattuna. No, kait se vaan on sitten jotain suolistojuttua tai mitä lie turvotusta.

Mitäs muitten haahujen viikonloppuun kuuluu? Meillä onkin aika ohjelmallinen viikonloppu. Huomenna tulee vieraita ja sitten sunnuntaina tulee lähdettyä anoppilaan. Ja ennen huomisia vieraita pitää ehtiä siivota, leipoa sekä laitella ruokaa, kun tarjotaan sitä meidän vieraillekin.

Jep, mutta eipä tässä kummempia. Aurinkoista päivän jatkoa ja viikonloppuja! Itse en taida paljoa ehtiä viikonlopun aikana koneelle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat