Vierailija

Mikä täällä peräpohjolassa oikein mättää, kun on sosiaaliturvat, on kuitenkin koulutuksia ja työtäkin (ainakin suurimmalle osalle), terveyspalvelut ovat hyviä, erilaisia harrastusmahdollisuuksia, kaunis ja puhdas Suomen luonto ja paljon muuta niin SILTI SUOMIÄITI valittaa, ja ennen kaikkea puuttuu toisten elämään?? Eikö voitaisi keskittyä tekemään siitä omasta elämästä mieluisa, ja laittaa nekin vähät voimavarat mitkä lastenhoidosta ja muusta jää niin omaan arkeen kuin että pohtii toisten valintoja?

Ennen lapsia ja kahden lapsen jälkeenkin olen itse halunnut keskittyä omiin asioihini enkä miettiä sitä, miksi ihmeessä naapurin Hilda ei imetä ja miksi puolet Peräjärven äideistä ostaa korviketta. NAURETTAVAA!! Voihan sitä mielessään ajatella mutta minä en ainakaan jaksa tuhlata ajatuksiani noihin asioihin. Sama koskee sitä, miksi joku ostaa Reimaa ja miksi toinen käyttää kertiksiä/kestiksiä...

Mä olen ainakin itse hiton tyytyväinen elämääni ja siihen että lasten asiat ovat HYVIN! Olen iloinen siitä että VOIN olla kotona ja siitä saa pienen korvauksen, olen onnellinen että neuvoloissa lapsista huolehditaan... olen tyytyväinen siihen että voin itse valita jäänkö kotiin vaiko palaanko koulun penkille/työhön. Iloitsen lapsistani ja toistenkin lapsista, riippumatta siitä ovatko he millä tavoin ruokittuja tai puettuja.

Toiselle unikoulu toimii, toiselle ei. Toinen haluaa käyttää kertisvaippoja, toiselle taas kestoilu on ihan ok. Toinen jaksaa tehdä lastenruoat itse, toinen ostaa purkkeja jne jne jne...

Mitä ne äidit, jotka jatkuvasti pohtivat ja kritisoivat toisten valintoja, antavat sitten omille lapsilleen? Eikö senkin ajan kun valitatte koko ajan jostain, voisitte miettiä, onko lapsellanne kaikki hyvin, mitä uusia leikkejä voisitte lapsenne kanssa opetella ? Ja ennen kaikkea, miettisitte, kuinka HYVIN teillä asiat ihan oikeasti on!!!

Kommentit (5)

Vierailija:

Lainaus:

Mä olen ainakin itse hiton tyytyväinen elämääni ja siihen että lasten asiat ovat HYVIN!

Näitä toisten alentajia taitaa löytyä eniten ryhmästä, joiden oma elämä ei ole kunnossa. On helpompaa yrittää kohentaa omaa asemaansa alentamalla muita, kuin yrittää tehdä jotain oman elämänsä eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kolahti liian lähelle. Ja toi on tekopyhää, jos tutuista puhutaan selän takana (vielä paljon luetulla keskustelupalstalla), mutta ei voi keskustella niistä kasvatustavoista kasvokkain.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat