Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Viimeiset kuukautiset alkoivat 4.3. joiden jälkeen lopetin pillereiden syönnin. Makuuhuonegolfia on tullut harrastettua kiitettävästi ;o)



Nyt viime viikon puolin välin aikoihin alavatsaani on alkanut nipistellä/vihloa. Raskaana oleva ystäväni sanoi, että jos hän ei tietäisi että vasta äsken lopetin pillerit, niin hän voisi sanoa minun olevan raskaana. Nipistely/vihlominen jatkuu edelleen ja tuntuu että vatsa on hieman turvoksissa.



Voiko nämä olla raskausoireita? Ja voiko pillereiden lopettamisen jälkeen tulla muka näin nopeasti raskaaksi? Minä kun aina olen luullut että elimistö " tasoittuu" hetken pillereiden lopettamisen jälkeen.. varsinkin jos pillereitä on tullut popsittua vuosikausia.



Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat