Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siispä yli painoa minulla ei mielestäni ole huimasti (korkeintaan 5 kg) mutta synnytyksen jälkeen jäi vatsan päälle ikävä löysä, vatsan lihakset ovat hyvässä kunnossa (jopa mies kadehtii :>) mutta se löysä, kuinka saan sen pois, jumpattu on, kävelty on, vatsa/selkälihaksia on tehty niin että ei ees pystyny nauramaan kun sattu niin sikana.... mutta siis mikä avuksi?

Jos sattuisi olemaan joku viisaampi niin auttaisitko minua kiinteytymään? KAIKKI vinkit kehiin.... haluan taas näyttää hyvältä!

Kiitos etukäteen!

Kommentit (1)

Rasvakudostahan ei voi poistaa kropasta yhdestä kohdasta, vaan se lähtee tasaisesti koko kehosta.

Niinpä luulen, että vatsalla olevasta löysästä ainakin suurin osa poistuu sillä, että laihduttaa itsensä ihannemittoihin.

Sen jälkeen auttaa paremmin ne vatsaan ja selkään kohdistuvat lihasliikkeetkin.

Mulla kävi juuri näin. Laihdutin ensin synnytyksen jälkeen ylimääräiset 11 kiloa lenkkeilemällä ja ruokavaliolla, jonka jälkeen aloitin kuntosalilla käynnin. Vatsalihakset ja kaikki muutkin lihakset alkoivat näkyä aika pian, koska ylimääräistä rasvakudosta ei ollut enää missään. Näin mulle asian selitti myös asiantuntija.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat