Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (35)

Sinisen profiili;

ikä:31

Pituus:170cm

Aloitus kg:101kg

Paino nyt:84,5kg

Pudotus:16,5kg

Pudotus viime viikosta:500g

Pääsiäis tavoite: 82kg

Lopullinen tavoite: 65/70kg

Siis maanantaita naiset! Fiilis on aika mahtava, sunnuntaina vedin päälle farkut joiden tuumakoko on 32. (jihuu) Tuntuu ihan siltä kuin tuo pilates olisi toiminut, olo tuntuu kiinteämmältä. Teen kyllä 30 minuutin ohjelman joka päivä muiden liikkumisten päälle.

Syömisissä olen sitten kyllä vähän repeillyt, tyttären karkit saivat kyytiä lauantaina (paha äiti!). Viikonloppuna mässytettiin myös täytekakkua. Yllätyin siitä että makeutuisaineella tehty kakku ei paljoa tavallisesta eronnut. Yritän tällä viikolla skarpata ja jättää porsastelut vähemmälle.

Palailen viikolla taas hyvään seuraanne, nyt taitaa olla aivot niin tahmeat että ei oikein kirjoittaminen suju.

SISUA JA ILOA meille kaikille tälle viikolle.

ehdin kuin ehdinkin koneelle..

viime viikolla tuli käytyä 3 kertaa jumpalla ja hyötyliikunta siihen päälle...

Taulukko seuraavanlainen:

Ikä: 23v.

Pituus: 164cm

Paino viime viikolla: 90,4kg

Paino nyt: 89,5kg

Muutos: -900g

Tavoitepaino: tavoitteet muuttuu jatkuvasti

Pääsiäistavoite: -2kg

-BM23

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanaa, että päivä on ollut ihana ja sait olla prinsessana..kunpa minäkin joskus :o)!!

Maanantain pinossa siis näketään ;o), joten vetelehän viimoset herkut ennen tiukkaa linjaa :o)!!

t.Köris

Eli tähän nyt vaan lyhyesti.

Puppiska kyselee lupaa jatkaa teidän parissanne??

Laihdutus takkuaa ja pahasti...

Häät oli ihanat, oli ihanaa olla päivä prinsessana!!

Painoa on tullut lisää varmasti todella paljon, herkut senkun maistuu vaan, vaikka kesä kovasti kolkuttelee jo. Joten pakko ottaa itteään niskasta ja palata ruotuun.

Tulen maanantaina kertomaan painon, vaikka se voi aiheuttaa suuren järkytyksen minussa=(

Hauskaa viikonloppua kaikille SISUPUSSEILLE, nostan hattua teille kaikille kun olette jaksaneet niin upeasti pudottaa painoa!

-Puppiska, rouva nykyään=)

Tossa listassa oli mulle merkitty pudotus -0,1kg vaikka se oli huikeat 1,1kg eli paino oli 82,9 ennen ja jälkeen 81,8. Vaikka ei sen nyt niin väliä ole oikeesti.

Mullekin iski vatsatauti ja ei paljon ruoka maistunut. Kaks päivää vaan tosin kesti. Tänä aamunakaan ei mennyt mitään alas. Nyt sentään jo kahvi pysyi sisällä. Voi olla, että hurja nälkä yllättää.

Tsemppiä edelleen pudotukseen! Ja tosiaan se paino heilahtelee välillä ylös ja alas olen sen itsekin tässä huomannut ja siitä ei kannata säikähtää. :)

Voi, kun on kivaa olla kotona, kun saa taas itse päättää syomisistään! Se on ihan totta, että kyläreissut sun muut sotkee tätä projektia pahasti -varsinkin, kun ei viitsi kaikille toitottaa laiduttamisyrityksistään, joten on pakko ihan muina naisina istua herkkupöytien ääreen.

(ja vielä jos sattuu omaamaan kaltaiseni anopin: " ...No ottakaa nyt vielä lisää, se pitää syödä kaikki, eikö se nyt maistu? jne jne " niin hankalaksi menee koko homma! )

Nyt on ollut hyvä viikon alkupuoli, porkkanakeitto on muhimassa, ja eilen tein itselleni sushia illalliseksi -ihanaa, eikä kovin kaloripitoista! Löysin kaupasta myös aprikoosilla maustettua vihreää teetä, joten aloitan taas sen litkimisen -miten mä olen tuon teenkin ihan unohtanut?! Kyllä tästä vielä jotain tulee, vaikken taida ihan pääsiäsitavoitteeseeni päästä...

Riemullista loppuviikkoa toivotellen, intoa puhkuva Chicky

Siis minulla on myös tuo kunto plussan kylkiäisenä tullut dvd. Taitaa olla ihan perus ohjelma, mutta on tehokkaan tuntuinen. Itse kun olen aamuvirkku teen ohjelman aamulla heti herättyä ja sitten suihkuun ja kahvinkeittoon. Onneksi muu perhe on aamu-unisempaa sakkia : )

Pitää kommentoida tuota vauvakuumetta.. Mitä kuvittelette alle 3v ryhmässä työskentelyn tekevän.. Kaulaan kun kapsahtaa päiväunilta unen lämpöinen tuttisuu ei voi olla lämpenemättä. Mutta, odotellaan.. ehkä se minunkin aika koittaa sitten kun olen normaalipainoinen ja rouva ; )

Motivaatio palaa sittenkin... kävin kurkkiin vaakalla eikä siitä 1,4 kilon plussasta ollu enää tietookaan =) Että jotain ohimeneviä turvotuksia vissiin, mutta palaavat sitten varmaan maanantaiaamuna klo 5.30 kun pomppaan punnitukselle. Mäkin löysin muuten pilateksen eilen, sain kaverilta dvd:n lainaks. Tosi rauhottavaa ja TEHOKASTA!!! Ei tuntunu tehdessä tehokkaalta mutta aamulla sängystä noussessa tuntu!!!! Joka paikka niinku hakattuna.... Ihan uudenlaisia lihaksia löysin itsestäni tuosta keskivartalosta kaiken ihran alla. Mäkin oon varmaan törkeen hyvännäkönen näiden läskien alla =)

Mulla on tullu harjottelussa (synnytysvuodeosastolla siis...) kauhee vauvakuume, joka toimii hyvänä motivaattorina tässä laihdutuksessa. Olen nimittäin päättäny etten tuu raskaaks ennen kun näytän kerran elämässäni hyvältä ja hoikalta. Että sitä odotellessa, saa nähdä jäänkö lapsettomaks vai putooko paino =)

Mutta tulipa taas höpistyä turhia, tsemppiä ja sisua vaan kaikille!!!

...kyllä meilläkin 6v ja 3v lapset tappelevat tuosta pallosta ja välillä olen joutunut laittamaan sen komeroon kunnes taas itse alan jumpata. mutta on siitä lapsillekin hyötyä ollut, meillä muksut ovat alkaneet tasapainoileen istuen ja päinmakuulla pallon päällä ja nyt kun tämä innostus alkoi niin enää ei pallosta niin kovin tapellakkaan vaan jaksetaan yhdessä sen kans touhuta...

Tänä aamuna uskaltauduin sitten vaa' alle ja luotan lukemaan. Meillähän riehui viikonloppuna taas yksi vatsatauti, joten oli maanantaina nesteet vielä niin hyvin pihalla, etten vaa' alle viitsinyt mennä. Ensi viikolla saattaa sitten tulla plussaa, mutta se on sen ajan murhe ja sen verran hyvin tuo viikonloppu verotti painoa, että " saa tullakin plussaa" .

Eli vinkiksi jumittajille: hankkikaa vatsatauti. Jos yksi ei tepsi, uusi kuuri parin viikon kuluttua. Jo luulisi vaikuttavan vaa' an lukemiin, heh.

tässä tietoni:

Nimi: Minlee

Ikä: 30 v. (ensi päivityksessä 31, hui.)

Pituus: 178 cm

Aloituspaino: 95.5 kg

Tavoitepaino: 75 kg

Paino viime viikolla: 84.0 kg

Paino nyt: 82.6 kg

Muutos edelliseen: - 1400 g (niin se vatsatauti)

Kokonaispudotus: 12.9 kg

Matkaa tavoitteeseen: 7.6 kg

Pääsiäistavoite: 82.6 kg

Pudotettavaa: 0 kg

Viikkoja aikaa: 3 viikkoa

Sama pallukoilla ilmaistuna: X/O = 1 kg

OOOOO OOOXX XXXXX XXXXX

- Minlee

Samat on mietteet ollut kuin Köriksellä tuon jumppapallon suhteen - ajattelin, että siitä tulisi kuitenkin vain lasten lelu, josta tapellaan ;) Vaan tekisi kyllä minullekin hyvää keskivartalon treeni... ai mitkä ihmeen vatsalihakset?

Taitaa tulla jälleen kerran pliussaviikko, on ollut kaikenlaista kyläilyä ja tänäänkin tulee kaverit pitkästä aikaa käymään joten on aihetta leipoa jne jne. Olkoon, kunhan kunto on hyvä ja näiden läskien alla asuu Siskosen sanoin " törkeän hyvännäköinen" minä ;D

Mukavaa viikonloppua kaikille! Tällä viikolla tuli spinnattuakin vaan kaksi kertaa eikä YHTÄÄN pitkää kävelylenkkiä joten...

Emo

Vihdoinkin on jotain tapahtunut! Pudotus viime viikosta - 1 kg, paino nyt 72,5 kg. Aika lujana olen pysynyt vaikka olimmekin miehen vanhempien kanssa mökillä koko viikonlopun. Yritän nyt jatkaa tätä samaa rataa, mitään varsinaista pääsiäistavoitetta en viitsi laittaa kunhan tulisi joka viikko hieman miinusta. Pääsiäistä odotellaan meillä nyt kovasti, käymme silloin hakemassa pieni suloinen sekarotuinen koiranpentu. Kävimme viikonloppuna valitsemassa omamme. Saa nähdä sitten miten tuo meidän jo yli 12-vuotias koiravanhus sellaiseen suhtautuu. Nyt pitäisi poikien kanssa värkätä sille pennulle ihan oma petikin vanhoista sohvatyynyistä. Tykkään tehdä käsilläni jotain toimistotyön vastikkeeksi joten innolla odotan että päästään aloittamaan, ehkäpä jo tänä iltana.

Tuosta pilateksesta, minullakin on pilates-dvd. Sain sen Kunto-Plus lehden mukana. Valitettavasti olen vain kerran sitä ehtinyt kokeilla, ongelmana minulla on se että kun äiti menee lattialle jumppaamaan niin heti on tuo 3-vuotias pomppimassa mun päälle. Yritä nyt siinä sitten keskittyä, koska paljon tuo pilates perustuu nimenomaan keskittymiseen ja oikeanlaiseen hengitykseen. Ei onnistu meillä - täytyy joku ilta tehdä sitä vaikka ukon seurassa jos lapset nukahtavat aikaisemmin.

No niin, ei muuta kun aurinkoista ja onnistunutta viikkoa kaikille!

Oho..otsake tuli kokonaan isolla, mutten jaksa ruveta sitä korjaamaan, joten menköön noin ;o)!!

Mulla oli eilen tosi hyvä päivä..niin pisteiden kuin liikunnankin kannalta, sillä hypin 2x150hyppyä hyppynarulla..on muuten mukavaa ja yllättävän raskasta puuhaa ;o), kävin 5km:n sauvakävelylenkillä ja vein pojan kaverin synttäreille tuohon aika liki kävellen ja tulin juosten takaisin ja pisteitä kului syömisiin 20p eli sen verran, kun mun pisteeni ovatkin..enempikin ois voinut syödä, kun tuli niin aljon liikuttua, muttei ollut yhtään nälkä, joten koska maanantaina oli pisteetön päivä niin sai liikuntapisteet " mennä sinne" !!

Tää päivä on vaan mennyt ihan persiilleen..pisteitä en oo merkannut ja mässättyä on tullut jos jotain..on menkat tuloillaan..kaikki ketuttaa ja mässätyttää siis oikein urakalla, mutta huomenna taas tiukka linja..tosin liikunta jää pelkkään naruhyppelyyyn, koska mies on iltavuorossa huomenna ja perjantaina!!

Eli tämmöstä tänne..vaa´alle hyppään seuraavaksi vasta maanantaina, sillä päätin maanantaina niin, koska siitä on tullut ihan tapa, että hyppään siihen vähintään joka aamu eikä siitä oo mitään hyötyä ;o)!!

Kaikille muksaa loppuviikkoa ja tsemppiä!!!

t.Köris

Mikä ihme siinä on, kun mässylinjalla ja liikunnatta painan saman verran kuin nyt, vaikka viime viikollakin kävin NELJÄ kertaa lähes tunnin spinning-treeneissä enkä syönyt suklaata kuin lauantaina yhden patukan??!! Reilun viikon verran tuosta olin vieläpä aamupäivät kaalikeitolla ja vasta päivällisellä söin oikeaa ruokaa.

No joo, kai sitä pitkää pinnaa nyt koetellaan kun täytyy vaan jaksaa odottaa niitä tuloksia. Eilenkin sitten kyllästyin totaalisesti ja marssin salille, vedin tunnin spinning-treenit ja päälle 45min kuntosalia. Takana nyt siis kahden viikon tehokuuri, jonka aikana olen spinnannut 7 kertaa ja käynyt jonkun kerran reippaalla tunnin kävelylenkillä ja kuntosalilla. Tulokset on tässä:

Ikä: 37v

Pituus: 172cm

Tavoitepaino: 68kg

Paino viime viikolla: 87,2kg

Paino nyt: 87,5kg

Muutos: +300g

Pääsiäistavoite: 85,5kg

Matkaa siihen: 2,0kg

Aikaa jäljellä: 3 viikkoa

Taitaa siis jäädä tuo pääsiäistavoitekin haaveeksi vain :( Miksi ihmeessä minä en vaan pysty laihtumaan...

Emo, lihakset " turvoksissa"

Pikaisesti piipahdan ja ilmoitan, ettei mulla ole muutosta suuntaan eikä toiseen, eli sama lukema kuin viimeviikolla

62,2

Ja ihmeellinen kyllä tämä Suomen kevät. Saapi todellakin mennä lumitöihin ja huhtikuu häämöttää ;o)

Tämän viikon yritän ottaa suht kevyesti, sillä perjantaina ja ensi viikonloppuna mulla on irtiottoloma tiedossa ;o)))

Lähden kaksistaan siskoni kanssa kaupunkiin ja aromaterapiahierontakurssille, jeee ;o) Tulee myös varmaan juhlittua ja otettua vapaasti. Välillä täytyy hemmotella itseään, ihan niinkuin soikkukin tuossa edellä kertoi.

Kaunista viikkoa kaikille ja kevyttä mieltä ja kieltä !

:: perenna

Olipas kiva viikonloppu!!! Meillä kaksi vanhinta lasta olivat isovanhemmillaan koko viikonlopun ja saimme olla kaksin miehen kanssa (paitsi olihan meillä tuo pieni vauva täällä kotona, mutta hän on niin kiltti ja tyytyväinen...) Saunoimme, söimme hyvin, nautittiin suklaasta ja muista herkuista ja tätä herkuttelua kesti perjantaista sunnuntaihin. oli kyllä tosi rentouttavaa ja unohdin koko painpnpudotuksen totaalisesti ja annoin itselleni luvan herkutteluun. Paino kuitenkin oli miinusmerkillä herkuista huolimatta ja hyvä niin....

Lunta taas on aamulla kosolti pukannut joten pitää lähteä tekee hyötyliikuntaa eli lumityöt kutsuu...

..ja ei muuta kun selluliitti heilumaan....

-soikku-

Ikä: 31v

Pituus: 172cm

Tavoitepaino: 75kg

Paino viime viikolla: 87,4kg

Paino nyt: 87,3kg

Muutos: +100g

Taidan olla noiden taulukoiden kans varsinainen tumpelo, mut kiitos minlee kun selvensit.

Mulle iski ihan hirvee pizzan himo ja mies lupas tehdä tänään pizzaa:) ihanaa. Kyl ton vatsataudin jälkeen maistuukin ja annan itselleni luvan syödä.

Tsemppiä vaan kaikille!

En edes viitsi paljastaa mitä vaaka valehteli tänä aamuna kun menin (vasta aamupalan jälkeen, mutta silti) sen päällä käväisemään. Jotenkin alkaa taas tuntua siltä, että tämän eukon laihis kaatui - mutta liikuntaharrastus jää! Siitä pidän nyt kiinni kynsin hampain, on olo kuitenkin sen verran iloisempi kun saa tuulettaa kroppaa ja mieltä.

Ria: On se tylsää tuo riitely - ja miten helposti sitä sitten tarttuukaan suklaapatukkaan sen jälkeen. Voi kun olisin sitä tyyppiä, jolta menee ruokahalu tyystin kun tulee riitaa, vaan ei... siinä tapauksessa olisin varmaan tikkulaiha ;) Kiitos myötätunnosta.

MariLotta: Kiitos sinullekin, bongasin tuosta vanhasta ketjusta sinunkin viestisi. Elon räsymaton värit alkavat olla turhankin tummia, pitäisi varmaan ottaa tehovalkaisukuuri ;)

Köris: Tsempataan, vaikka pääsiäistavoite luisuikin kauemmas, eikös vaan! Tai no, en enää usko siihen pääseväni, mutta periksi en anna enkä ala mättää sikana. Katselin tuossa eilisen aamupalani pisteet ihan huvin vuoksi ja taitaa olla selviö, miksei paino putoa: pisteitä tuli parista ruisleivästä, teekupposesta ja leivänpäällysistä kokonaista 10! Huoah. Jos vielä napsisin ne tavalliset kuusi keksiä päälle ja välipalana suklaapatukan, niin missä korkeuksissa ne pisteet keikkuisivatkaan... Ja minä kun olen luullut, että syön ihan terveellisesti ja sopivasti kunhan pysyttelen irti herkuista :(

Nytkin tätä kirjoittaessani alkaa tuntua nälkää (psyykkistä?) ja tekisi mieli keittää toiset teet ja ottaa ne pari keksiä... Joka tapauksessa painelen spinnaamaan tunniksi päivällä, josko siinä saisi näitä mielen solmuja auottua ja makeanhimoakin hillittyä. Parempaa tsemppimieltä kaikille ja onnea painoansa pudottaneille!

Oliko se Chicky kun sai ne hurjat plussat...? Pahoittelut ja toivotaan upeaa tulosta ensi viikolle. Liikunta lihottaa ;)

Emo

Viime viikolla en päässyt pinoutumaankaan, kun oltiin reissussa. Takana on yli viikon kestänyt rasittava, raskas, ärsyttävä reissu anoppilaan. Ihan typerää lähteä kolmen eläväisen pojan kanssa paikkaan, jossa on valkoiset kokolattiamatot ja pientä särkyvää krääsää joka paikassa, ja lisäksi appiukko, joka ei voi sietää meteliä ja sotkua. Ja vielä niin pitkäksi aikaa! Ei tehdä samaa virhettä toiste!

Saldona yllättäen taas lisää elopainoa, mutten ala nyt märisemään siitä. Nokka kohti kevättä ja pääsiäistä, vielä on pieni mahdollisuus päästä pääsiäistavoitteeseen, enkä aio luovuttaa! Menkatkin tulla pöllähtivät, eli ei kaivattua plussatulosta siltä saralta vieläkään...

Tässä yhteenveto;

Ikä 31

Pituus 173

Tavoitepaino 75

Paino alussa 90.5

Paino 2 vkoa sitten 80.5

Paino nyt 81.4

Muutosta + 900 g (ARRRRGGGH!)

Kylläpä olette muuten oleet ahkeria liikkumaan, HYVÄ HYVÄ!!! Saatte olla ylpeitä itsestänne!

Nyt porkkanakeittoa laittamaan, terv, Chicky

Katti26

Ikä: 28v

Pituus: 168cm

Tavoitepaino: 71kg

Paino edellisessä punnituksessa: 83,2kg

Paino nyt: 83,3kg

Tulos: +100g

Mulla on menkka turvotusta yhdistettynä lauantai-illan ravintolailtaan...Mutta oli ihanaa pitkästä aikaa syödä ja juoda oikein kunnolla kavereiden kanssa. Meillä hurahtikin mennä kolmeen yöllä kun tanssittiin pöydillä :O)

Iski se minnunkin sen flunssan niin katsotaan miten jaksaa liikkua tällä viikolla. Ehkä kotijumppaan täytyy tyytyä.

Köris: ollaan ihan yhtä hyviä, heh.

Emoliini: jatka vaan samaa rataa ja ota mittanauha avuksi jos uskon pula iskee. Tolla kuntoilulla läskit tiivistyy eikä kannata ainakaan heittää pyyhettä kehään! Mukavampihan se olla hoikka ja kiinteä peppuinen kuin löysä ja laiha!

Muitten jutut meni nopsaan ohi mutta palaan lukemaan niitä kohta uudelleen...

Iloista laihduttavaa viikkoa!!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat