Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Uuteen viikkoon! :)

Sivut

Kommentit (59)

Meillä esikoisen ja toisen välillä nelisen vuotta. Samoja fiiliksiä kuin sulla kukka, eli ei ollu vauvakuumetta hetiperään. Vaikka oli tosi ns.helppoa vauva. Jotenkin halus nauttia siitä yhdestä täysillä ensin. Olikin kyllä tosi helppoa sit kun toinen syntyi. Kun eka oli jo niin iso. Ja nyt jo kivasti leikkivät yhessä vaikka tuota ikäeroa onkin. Mutta kukin tavallaan. Meilläkin suurimmalla osasta tuttavaperheistä ikäerot on selvästi pienempiä. Ja omat plussapuolensa varmasti siinäkin.

Ja eihän niitä lapsia todellakaan välttämättä tule ihan just niinkun suunnittelee... keskenmenon kokeneena vähän siitäkin hajua. Saati sitten ne ketkä yrittää vuositolkulla. Varmaan äärettömän rankkaa:(

Omat kolmannen odotukshaaveet tuntuu välillä tosi " epäreiluiltakin" , jos ymmärrätte. Lähipiirissä lapsettomuudesta kärsiviä ja heille kyllä soisi niiiiin todella sen oman lapsen. Mutta ei tiettykään voi ruveta vertailemaan tai laittamaan järjestykseen kenen kuuluis saada ensin ja kenen sitten. Elämä vaan menee niinkuin menee....vaikeita asioita.

kp24/25 menossa. Piinaavaa...

pikkujätti

Negahan sieltä tuli tein apteekin omalta testillä kun ei siellä sitä oikein muita ollut.

Harmittaa kyllä miksiköhän siihen liuska testiin sitten haamu tuli no se oli varmaan sitten viivanapaikka harmi ku niitä viivanpaikkoja pitää olla olemassa siinä kerkee varmaan monikin luula vaikka mitä..

No seuraavaksi testaan huhtikuun puolells jos on tarvetta.

Plussa säteitä teille muille toivotaan että teillä on parempi onni kuin mulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä olisi yksi kuumeilija, joka tahtoisi mukaan jouluntähtösiin..

Nimim. Carlota

Asuinp. Oulu

Oma ja miehen ikä: 23 ja 22

Lapset: Poika 05/04

Jos nyt tärppäisi la olisi 8.12.

Olen seuraillut teitä tuolta taustalta ja nyt vihdoin uskaltauduin mukaan. Ehkäisy jätettiin pois tammikuussa, tänään menossa kp 21/27 ja jänskättää taas niin vietävästi. Kaikenmoisia tuntemuksia tässä yritän kuulostella, mutta kurja nuha-kuume iski jotenka ei saa oikein selkoa että mikä oire liittyy mihinkin..

yövuorosta kirjottelen...

Illalla pamahti rinnat kipeeksi ihan kunnolla. nyt ne on aivan oudon tuntuiset. Aivan kuin silloin kun imetti ja rinnat saivat kylmää pakkasella :P Vähän epäselvä kuvaus...hih... No eihän tuo vielä mikään oire ole, kun muissakin kierroissa on rinnat kipeytyneet. ainoa erikoisuus tässä on se, että muissa kierroissa ne on pamahtanut kipeeksi heti oviksen jälkeen, mutta nyt DPO:n pitäisi olla ainakin 5-6 päivää. En nyt ihan varma kuitenkaan ole tuosta oviksen ajankohdasta, mutta ei se kauheasti heitä.

Masua nippaili illalla ihan pikkuisen kohdun kohdalta ja toiveet tietenkin heti kääntyi kiinnittymiseen...mutta niinhän se on nippaillut ennenkin :P Kaikkeen löytyy selitys... :(

Katselin tänään huvikseen äitiyspakkauksen kuvia (2006) ja tykkäsin kovasti =) Ja tietenkin huonoo onnee tuottaa sekin, että olen katsellut vaunuja :D Nykyään on kamalan tummia ja synkkiä vaunuja. Sillon kun esikoisen sain, niin ne oli jotenkin keveämmän ja pirteämmän näköisiä(ja siitähän on jo 7 vuotta :P).

Mä haluun vauvan ja taas päästä ostelemaan ihania vaatteita. Kaikki entiset on tietty kiertoon pistetty ja kaikki on ostettava uudelleen. Oon nyt ihan sekasin ja tuntuu että olen nyt " kuumeen" huipulla, kun alan jo katselemaan vaatteita jne.

Saas vaan nähdä romahtaako anzq pilvilinnoista pian :P

[B]G:[/B]millasia ikäeroja teille tulee lapsille, jos nyt tässä kuussa tärppää?

meillä se on melkein 8 vuoden ikäero ja vähän pelottaakin esikoisen suhtautuminen tähän. Esikoinen kyseli yksi päivä et miten vauvoja tehdään... olin ihan punaisena hetken ja koitin sitten selittää ;) ei kuitenkaan tainnut vuielä kaikkea ymmärtää... miten olisikaan, kun tuntuu ettei itsekkään välillä ymmärrä =)

Noh... jos sitä taas lähtis kierrolle katsomaan onko kaikki kunnossa...

mitä olen lueskellut noista testeistä, niin ei niihin pitäisi tulla. Itse ajattelin testata ensiviikon alussa ekan kerran. Toisaalta huonoja kokemuksia on noista aikasin testauksista...mut on vaan sellainen tunne,että on saatava tietää ennen loman alkua. Sullahan on lämmöt korkealla...kuulostaa todella lupaavalta. Itsellä lämmöt pyörii nyt 36.8-37 välillä. Normaalisti 36.2-36.4

-anzq kp 24/30(oviksen mukaan tulossa 34)

Huomenta!

TERVETULOA UUDET =)

Tein viikolla testin ja se näytti negaa. Tänään pitäs sitten tädin kurvata paikalle jos menee samoin ku viimeks... elikkäs kp23 täällä menossa.

En aio testa seuraavan kerran ku sitten joskus ens viikolla jos ei menkat ala.

Jotain kyselyä tais olla lasten ikäeroista, meille tulis 3v. ja 7v.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti tulee mahdollisimman monta plussaa jouluisille :)

Yötär

Jos nyt yrittäisin osata käyttää tätä:)

Tässä kuussa mä en kyllä osaa sanoa milloin mulla olis ovis kun mulla on varmaan kohta viikon verran tullut sellaista ovis tapaista limaa ja välillä se on sellaista maitomaista mutta venyvää koko ajan tulee mikäköhän tässä nytkin sitten on...

Minäkin olen käynyt katsomassa tuota uutta äitiyspakkausta ja musta se on kiva voikun senkin tässä vielä saisi!

Meillä ikäero olisi aika pieni lapsilla jos nyt tärppäisi kun esikoinen ja tämä kuopus täyttää kesäkuussa 3 ja 2v mutta ei se minua haittaisi toisaaltaan haluaisinkin lapset suht pienellä ikäerolla mutta saa nyt nähdä milloin tämä kolmas tulostaan ilmoittaisi toivottavasti pian:)

On se kyllä sinänsä jännä että ekan ja toisen lapsen kohdalla tärppäsi heti ensimmäisessa kierrossa mutta eihän se aina tietysti niin mene viimeistään nyt sen itsekkin tiedän kun onkohan tämä nyt kolmas kierros kun yritetään no eiköhän se vielä sieltä joskus tule eihän tässä vielä olla kauan aikaa yritettykkään.

Niin ja lämmöt kyllä on vieläkin kohollaan 37,4 pientä heittelyä näköjään on mutta se varmaan kuuluu asiaa...

Carita kp18/24-38(59)

Niitä acon10 testejä saa tilattua www.kotitestit.com niitä samoja ei taida apteekista saada mutta anzq79 tuolla kertoi aikasemmin mulle että jotakin herkkää acon testiä myös saa joistakin apteekeista mutta en siitä sen tarkemmin tiedä.

Niin monen yksiviivaisen testin jälkeen ei voi kuin ihmetellä tätä onnea kun sai ovistikkuun näkyviin kaksi yhtä vahvaa viivaa. :)

Eipä onnistunut viime kierrossa edes ovistikkujen kanssa. Joten alkavaan viikkoon lähdetään iloisin ja toiveikkain mielin. Jännä juttu muuten, ihan vaan noin viime kuun " epäonnistumisten" takia ajattelin tikuttaa ovista tässä kierrossa heti kun tädistä pääsen, ja tänään kun vihdoin näkyy ne kaksi maagista viivaa niin onkin vasta kp 6. Aikaisin aikoo siis ovis tulla?

Noh, kiva kun ylipäätänsä tulee. :) Mitäs muiden alkavaan viikkoon?

täällä yritetään toipua lievästä keuhkokuumeesta pikkuhiljaa, on jäänyt muut kuumeilut hieman taka-alalle, mutta eiköhän tämä jo rupea parempaan kääntymään. Nyt kp 8/24 ja ovis pitäisi olla lauantaina, eli täytynee aloitella petipuuhia :-)

Meilläkin jo esikoinen, tosin vasta kohta 4v, kyselee että miten ne vauvat menee sinne masuun. Kerroin sitten että isi laittaa vauvasiemenen sinne mahaan ja sitten se kasvaa (olen jostain lukenut/kuullut ja musta se oli kivasti sanottu :-) Rupesi tuo lapsonen sitten kyselemään että mitä se vauva syö ja miten se saa sen ruuan sinne mahaan :-O Vastaile nyt tuommosiin kysymyksiin sitten lapselle sopivalla tavalla, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti :-) On ne uteliaita nuo vintiöt....

Mukavaa ja tärppirikasta loppuviikkoa!

sitä itteään... Toki välillä hiipii ajatus mieleen...ja tuosta kuvotusolosta myös. Mutta täytyy pitää jalat tiukasti maanpinnalla. Toooosi helppoa...

Mulla on edellisissä raskauksissa ollut oireita jo viikkoa ennen kun menkat pitäs alkaa. Että siinä mielessä. Jos nää selvästi tästä vahvistuu, niin sanotaan, että kp 24 vois alkaa jo pikkasen uskoa raskauden mahikseen.

Jaksamista itse kullekkin näiden raskaus-sekoilujen kanssa :)

Ja Anzg, kiva kun olet taas kehissä! Mulla ollut noita alavatsa tuntemuksia, vihlomisia ym. oviksesta lähtien. Tiedä sitten onko mahdolliseen raskauteen liittyviä vai ihan jotain muuta.

Pikkujätti

Kyllähän mä tiedän sen ;) Mutta harmi, ettei sitä aina voi toteuttaa. Välillä on aikoja ettemme näe miekkosen kassa ollenkaan. meille sattuu harvoin yhteisiä vapaapäiviä. Nytkin olen jo toista yötä töissä ja ei ollut mahdollista harrastella, kun on vielä esikoinenkin kotona. siihen vielä miehen reissaukset :P No kesällä vaihdamme paikkakuntaa, niin sitten reissujen tekokin loppuu :)

Mua vähän jännittää toi muutto, kun mietityttää esikoisen kouluunlähtö ja sopeutuminen. Ja sitten mietin sitäkin, että jos nyt raskaudun, niin joudun vaihtamaan neuvolaa jne. Toisaalta ois ollut fiksua odotella, että kotiutuu uuteen kaupunkiin.

jep...ja nyt taas hommia tekemään... pitää tienata leipänsä

Meillä esikoinen siis tarkalleen 4,3v ja jos nyt tärppäisi tulisi ikäeroksi melkeinpä se tasan 5v. Mutta jos ei niin sitten ikäero kasvaa sinne lähemmäksi 6v.

Olen täällä huomannut ja tuttavaperheissä kuinka ikäerot on vaan just 2-3v ja olenkin monesti miettinyt että onko jotenkin erinlainen kun ei ole edes tuossa vaiheessa vielä haaveillutkaan toisesta. Mulla on vauvakuume herännyt vasta ihan tässä vuoden vaihteessa ensimmäistä kertaa.

Mutta täällä odotellaan nyt ensi viikkoa ja sen tuomia uutisia, oli ne sitten mitä tahansa.

Laskeskelin tossa, että vaikka nyt ei tärppäis, ni seuraavakin laskettu aika menis viel joulukuulle. Joten pysyn teidän kans vielä piiiitkään jos niikseen tulee :) Ja tammikuussa sitten uuteen pinoon...no, toivottavasti ei käy niin.

Toinen homma minkä huomasin tuossa päiviä ja kiertoja laskiessani huomasin, oli se että mun kierto onkin ollut 25päivää jo useampana kiertona. Eikä 26. Että ehkä päivä vähemmän jännittämistä...

Nyt siis kp23/25. Ja tää flunssanen olo sekottaa tuntemusten bongailua. Peittyy kaikki olot tän alle. Ja tää tuntuu kyllä ihan oikeelta flunssalta, ei siltä " raskausoiretukkoisuudelta" . Plääh.

Mutta siis lauantaina pitäs siis alkaa menkat. Kääks,rupeaa jännittämään. Täytyy keksiä aktiviteetteja urakalla pariksi päiväksi ettei tule vaan kuulosteltua tätä kroppaa kokoajan...

Nyt tuli vaan omaa napaa, sori!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat