Seuraa 

Huomenta!

Ensimmäinen Nutraus viikko on nyt takana ja vaaka näytti ihan kivasti

-2,5kg :o) Varmaan ilman viikonlopun hölmöilyä olis pudonnu enemmänkin, mutta hyvä näin. Aloitus 97 kilosta, nyt vaaka näyttää 94,5kg!!! Jokainen menetetty kilo on loistava juttu!

Arkipäivät sujui Nutraten ihan hyvin. Vuorotellen syöden pussi aterioita ja patukoita. Ainoona ongelmana oli se, että kaikki makuvaihtoehdot joita pystyn syömään ovat makeita, joten suolasen himo iski aika kovaa. Sen ratkasin sillä, että vaihdoin yhden pussiaterian raejuusto-kurkku-tomaatti lautaselliseen / päivä, niin pysy makeanhimo kurissa. Nälkä ei ihme kyllä vaivannut koko viikkona.

Viikonloppuna karkas sitten mopo käsistä ja tempasin syödä pizzan :o( Kyllä oli pahaolo, siis kirjaimellisesti ja morkkis omasta tyhmyydestä.

No nyt uudella innolla uuteen viikkoon, vanhoja muistelematta :o)

Tsemppiä meille!

t: sininenkrsikka

Kommentit (16)

Tervetuloa mukaan Jekkuli!

Suklaanmakuinen maistuu ihan kaakaolle, itselläni on myös metsämarjanmakuista ja parsaa. Metsämarja oli aluksi ihan ok, mutta sitten siitä on alkanut maistua sivumaku, joka vähän tökkii jo.

Parsanmakuista tykkään syödä töissä lounaaksi, mutta makuasiahan se on, miten uppoaa:)

Patukoista paras on suklaan ja pähkinänmakuinen. Tulee snickers mieleen;) Toffeesuklaa on myös hyvä, mutta suklaacrispissä on taas se outo sivumaku.. Muita patukoita en ole vielä maistanut.

Patukoissa on enemmän energiaa kuin pussiannoksessa, mutta yhden patukan olen arkipäivinä syönyt.

Hinta on sama meidänkin marketissa. Onneksi saan töistä vähän halvemmalla;)

Eilen annoin itseleni luvan taas herkutella tortillaa illalla, ja tänäänkin ajattelin miehen kokkailun tuotoksia syödä, ja muuten jatkaa taas nutraten. Mullahan tulee tiistaina 2 viikkoa täyteen kuuria. Vielä ajattelin jatkaa, jos sinne 63 kiloon pääsisi!

Ai niin, eilen syön puuroannoksen ennen salia, ei loppunut voimat kesken!

pilkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Luulen että mulla tää viikko on menny vähän läskiks...

Nutraus tauko on ollut siis tällä viikolla. Alku viikko oltiin appivanhemmilla ja siellä söin mitä tarjottiin, mutta se sujui ihan ok. Kotiuduttiin sieltä tortaina ja perjantaikin meni vielä suht aisoissa. Lauantaina leivoin rahkapiirakkaa, kun tänään piti tulla vieraita... No piirakkaa on tullu syötyä sitten yks, kaks ja monta palaa...

Pikkasen hirvittää huominen puntarille nousu!!! Ens viikon sitten taas nutraan tiukasti.

t: sininenkirsikka Nastolasta

p.s. Kiva ois kyllä nähä ja liikkuminen ei ongelma, kun auto käytössä

Kaikki on kaikonneet?

Paino notkahti alaspäin vihdoin:)

Nutrituotteet ovat alkaneet maistua hyvältä! Huolestuttavaa?

Pilkku 68kg (-1,2kg) 10 päivää nutraten

Täytyykin tänään aloittaa korvaamalla ainakin toinen lämminruoka. Toivottavasti ei tule hankaluuksia kun ollaan menossa parin kaverin kanssa Jumboon ostoksille, ne haluu kuitenkin jonnekkin syömään...mut mähän voin sitten nautiskella yhden patukan raikkaan veden kera. Itsekuri koetukselle heti, iik!

Jekkuli

Missäs kaikki nutraajat luuraa?

Mulla on mennyt hyvin, syön edelleen aamulla jugurttipirtelön tai nutrijuoman, tonnikalaraejuustoa lounaaksi (sitä vaan uppoaa vähemmän ja vähemmän:), välipalaksi appelsiini, päivälliseksi nutrijuoma, iltapalaksi rahkaa+mansikkakeittoa.

Nesteet tuntuivat lähtevän liikkeelle, janottaa paljon ja vessassa saa rampata.

painoa lähti 600g kahdessa päivässä.

Kävin ostamassa suklaa- ja parsapaketit, metsämarjat oli ihan ok-maku.

pilkku 68,6kg (-0,6kg)

Tämä viikko on mulla menny sitten vain osa nutraten. Piti alunperin ottaa tiukasti pussikuurilla vielä tämä viikko mut toisin on käyny. Pari pussi ateriaa olen syöny päivän aikana ja muuten kevyesti. Jos vaikka viikonlopun ottas taas pelkillä pussiaterioilla, katotaan...

sen olen kuitenkin huomannu jo nyt, että pienemmistä määristä ruokaa tulen kylläiseksi. Annoskoot pienentyneet siis ihan " huomaamatta" :)

tsemppiä ja hyvää viikonloppua

t:sininenkirsikka

Kaksi kiloa vähemmän kuin viime viikolla. Olen hyvin, hyvin iloinen! Aion jatkaa samalla tavalla. Havaittavissa on kuona-aineiden liikkeellelähtö, naama kukkii ikävästi :/

Nyt juuri on kyllä kaaaaamea nälkä. Kohta on päivän " oikean" aterian vuoro, kunpa osaisin ottaa vain järkevän annoksen.

Edelleen menee pääosin nutraten, tosin lauantaina repesin, ja söin oikeaa ruokaa.. Mutta sitten takaisin ruotuun!

Paino on pysynyt samana nyt monta päivää, turhauttaa. Mutta rasvaprosentti on laskenut! Ehkä menkka-aika vaikuttaa painoon, ja se että liikuin tosi paljon viikonloppuna, lihaksia ihan särkee.

Nyt olen testannut patukoitakin, suklaacrispissä maistui outo sivumaku, mutta suklaapähkinä oli ihan ok. Söin eilen sellaisen päivälliseksi, ja tuntui täydeltä olo koko illan!

Pilkku 68,6kg(-0,6kg viikossa)

Mulla on alkutekijöissään moni asia, sairastuin flunssaan, enkä ole päässyt vaa´an ostoon.. ja nutriletitkin on ostamatta:)

Mutta aloitin tämän päivän jugurttipirtelöllä (maustamatonta jugurttia, puolukoita, rasvatonta maitoa, ruusunmarjasoijajauhetta). töissä lounaaksi söin eilistä ruokaa, pieni annos lihaa ja perunaa+raejuustoa, välipalaksi appelsiini.

loppupäivän syömiset on vielä mietinnässä... raejuustoa ja jotain.

Pilkku ?kg

ps. sininenkirsikka, hyvältä näyttää, pizzasta huolimatta:)

Saiskos uusi tulokas liittyä mukaan porukkaan? Kaikkea on tullut tässä kokeiltua mutta paino tuntuu nyt junnaavan pahemman kerran. Teillä on kivannäköisiä tuloksia ja olis kiva itsekkin kokeilla tätä.

Tilanne täällä. Kaksi tyttöä saatettua maailmaan 11kk ikäerolla, nuorempi on nyt 7,5kk. Alkuvuodesta paino oli 77,8 siitä soppakuurilla ja kevyellä karppauksella sain tiputettua tähän noin 74kg jossa ollaan nyt oltu kuukausi-pari. Nyt en ole juurikaan katsellut mitä olen suuhuni pistänyt joten eipä niitä tuloksia ole voinut odottaakkaan.

Huomenna voisi koittaa tätä juttua, jospa muutaman kilon saisi pois ja uuden puhdin painonpudotukseen.

Eka tavoite olisi 72 joka oli ennen toista raskautta, sitten kutosella alkava lukema (voi se näyttäis niiiiiin ihanalle...) ja siitä sitten pikkuhiljaa kohti 65-67 aluetta.

Mitäs makua kannattaisi ekana kokeilla, menis helpoimmin alas? Onko patukat parempia kuin jauheet?

Kattelin et tossa lähimmässä kaupassa maksaa 15pss:n laatikko 19.90¿, onko se ihan normaali hintaluokkaa vai pitäskö katella vielä muualta?

Kiitos jos joku kerkiää auttamaan aloittelijaa...

Jekkuli ja tytöt 1,5v ja 7,5kk

Täällä lähti päivä käyntiin oikein tarmolla. Kun pojat olivat saaneet aamupuuronsa niin tämä äiti lähti 45min. reippaalle sauvakävelylle vesisateeseen!! Kyllä tuli aivan mielettömän hyvä olo lenkin jälkeen! Lenkin jälkeen söin aamupalaksi nutrilett-pussin ja lounaalla kyllä söin makaronia ja lihaa, mutta nyt taas loppupäivän pussittelen. Mies lähti poikien kanssa anoppilaan yökylään, joten mulla on nyt vapaa viikonloppu. Pyykit on hoideltu, koti imuroitu, vaatehuone järjestetty... Loppupäivän ajattelin viettää Sellossa kierrellen. Jos vaikka kävelisi sinne ja kiertelisi rauhassa kauppoja (pitäisi ostaa kumisaappaat itselleni) ja kävelisi sitten kotiin vähän pidemmän reitin kautta.

No saa nähdä, mihin tässä lopulta päätyy, luultavasti sohvalle.

Vaaka näytti sitten aamulla 104.3kg ja tavoite on kesään 2007 mennessä 75kg eli - 30kg. Töitä tässä saa paiskia oikein olan takaa päästäkseen tavoitteeseen, mutta onneksi aikaakin on. Ensisijainen tavoite on se 90kg ja sen jälkeen voisi sitä kolmatta ruveta yrittelemään. Sitten jos paino pysyisi siinä koko raskauden ajan niin siitä olisi hyvä jatkaa.

Toivottavasti pysyn tiukkana tänään kun ei ole ketään vahtimassa mun syömisiniäni..

Huomenna lisää.

Ostin eilen vaa´an ja ilmoitan lähtöpainoksi 69,2kg.

Nutrijuomiakin ostin maisteluun, syön nyt ensin raejuustot tonnikalan kera pois kaapista lounasaikaan ja päivälliseksi nutrijuoman.

Eilen söin päivälliseksi raejuustoa persiljalla maustettuna, ja iltapalaksi rahkaa sokerittoman mansikkakeiton kera.

pilkku 69,2kg

Kiva kun on taas porukka pieni:)

Mulla menee niin lujaa että hirvittää! mutta kivahan se on että tulosta syntyy. Eilen aamulla näkyi puntarissa lukemat 67,3kg (to 68) ja tänään 66,7! Joka päivä eri kilolukema! Menkat alkaa olla ohi, siinäkö syy.

Tänään otin nutrijuoman lisäksi ruisleivän, oli vähän heikko olo. Mietin vielä mitä tankkaan ennen salia, että olis edes vähän voimia:D

Kiva kun kokeilin yksiä farkkuja, jotka ovat olleet pitkään vaatehuoneen perukoilla, ja niiden vyötärö oli löysä! voi miksi en ole alkanut tähän aiemmin...

Ostin minäkin eilen kävelysauvat, jospa ei satais koko viikonloppua..

Tsemppiä söder ja sininenkirsikka!

pilkku 66,7kg(-2,5kg) 12päivää nutraten

Viime maanantaina vaaka näytti saman -2,5kg kuin ekan nutraus viikon jälkeen, eli toisella viikolla ei puntarissa muutosta, mut mittanauha näytti -2cm vyötäröltä :o)

Tämä viikko on menny kevyesti tavallista ruokaa syöden, kun oltiin appivanhemmilla kylässä. Mielenkiintoista nähdä, mitä vaaka näyttää maanantaina.

Ens viikon ajattelin taas nutrata täysipäiväsesti.

t:sininenkirsikka

Meidän esikoinen 3v. leikkasi saksilla koneen johdon poikki ja koska miehellä on kone käytössä töissä, niin uuden johdon hankinta on hieman kestänyt... Tänään jäi hoitovapaalle 5kk:ksi niin johan toimii konekin!!

Mulla nutraus mennyt ihan perssiilleen, mutta huomenna alkaa taas uudelleen kevennetyin versioin eli syön keittoja ja kasviksia ja hedelmiä nutriletin lisäksi. Rupean sauvakävelemään 4-5krt viikossa sellaisia tunnin hikilenkkejä ja kunhan paino on tippunut alle sadan niin aloitan juoksuharjoitukset pitkästä aikaa. Olen juossut viimeksi vuonna 2001! Silloin vielä vetelin tunnin lenkkejä, mutta nykyään taitaisi jäädä yhteen minuuttiin. Jos Suurin pudottaja ohjelman Sini on laihtunut 9vkossa -15kg, niin kyllä mun täytyy vähintään samaan pystyä. Toukokuun lopussa painan 90kg. Olisi kiva tavata teitä muita. Missä päin mahdatte asustella? Mukavaa olisi juhlia onnistuneita painonpudotuksia kesän korvalla...

Söder, joka asuu Espoossa ja ilmoittaa painokseen n.104kg

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat