Vierailija

palstalla. Enää mikään ei ole entisellään ja arvostus omaa puolisoa ja itseäni kohtaankin romahti. Ollaan taviksia joilla ei ole mitään arvoa, ammattikoulutuskin vaan ja haistaan vissiin kaikkien mielestä pahalle. Toinen lapsikin jäi tekemättä ja Sotkassa ei enää käydä ja kaikki ihan peestä. Nyt van pitäis ottaa irtiotto täältä ja alkaa rakentaa itsetuntoaan takaisin mikä oli ihan ok ennen tätä mutta ei ehkä tarpeeksi. Taatusti joku haukkuu mut taas ja mun kirjoitustyylin jne.

Kommentit (8)

itse reagoin tosi vahvasti kun raskausaikana moneen kertaan mut lynkattiin ja haukuttiin huonoksi äidiksi (jo valmiiksi!), vaikka vertaistukea tulin vain hakemaan. silloin asiat otti tosi rankasti, hormonien piikkiin. mutta en minä toista lasta jättäisi tekemättä jos täällä joku niin kehottaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan syystähän me ollaan aina omat valintamme tehty, ja hyvillä mielin jatketaan edelleen elämää, vaikka tuhansin tavoin ollaan aivan epätäydellisiä. Olen mieluummin jopa vähän provosoitunut elämään vielä enemmän joidenkin " av-normien" vastaisesti.

vaikka yrittää ettei ota itteensä, mutta kyllä sitä silti ottaa jotkut jutut... ja tällä hetkellä tää palsta ottaa mua suunnattomasti aivoon, mutta täältä on yllättävän vaikea kadota

ne joilla on järki päässä ja hyvä itsetunto huomaavat, että millaisia hönöjä täällä käy ja sillon osaa suhtautua itseenkin rennommin.

Niille taas, jotka ottavat kaiken vakavasti, palstalla voi olla päinvastainen vaikutus.

Kaupassa pohdin, että kuka tarkkailee ostoskärryni sisältöä. Yleensä se on ihan asiallinen, mutta ei aina. Pohdin leikkikentällä, että pääsenkö syystä tai toisesta av-palstalle keskustelunaiheeksi. Ja yleisesti suhtaudun toisiin äiteihin huomattavasti epäilevämmin kuin ennen, mikä tietenkin on vain hyvä asia, koska ihmisiin ei saa luottaa. :D

huono itsetuntoisia todella paljon. Toisia haukkumalla yrittävät saada itselleen paremman olon.

Sen huomaa jo siitä miten sellaiset ketjut pysyvät aina kauan kärjessä, joissa voi haukkua muita ja korostaa omaa " viisauttaan" .

Se on tosi sääli!

Älkää vaan ottako tosissanne puoliakaan kommenteista, jotka saatte.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat