Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiedän että se on aluksi nestettä ja helppo pudottaa, mutta miten jatkossa, jos putoaminen on tota vauhtia, onko se liian kovaa ja tuleeko kilot varmemmin vielä takaisin?

Kommentit (4)

Sitä nopeampaa tippuu mitä enemmän läskiä löytyy. Vauhti tippuu laihdutuksen edetessä. Se, miten helposti kilot tulee takaisin riippuu siitä meinaatko vain laihduttaa ja palata sen jälkeen takaisin ruokailutottumuksiin vai aiotko muuttaa elämäntapojasi pysyvästi.

Valitettavasti painon lasku tasaantuu aika pian, sittenn avuhtina on keskimäärin 0,5kg viikossa. Ja plussaviikkoja saattaa tulla välillä kanssa, monella kuukautiset nostaa painoa hetkellisesti. Mulla lähti ekalla viikolla melk 3kg, tokalla reilu 2kg, sitten tasaantu. Tuommosen vauhdin jälkeen tuntu aika tuskasen hitaalle se 400g tai 600g/ viikko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tavoitepaino on 70 kg. Olen syönyt pisteitä tosi tarkasti ja ajattelin vain että pitäisikö itse alkaa syömään vähän enemmän, ettei paino laske liian nopeasti. Mutta näin vähän arvelinkin, että ekan viikon suhteen ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Kai siis laihtuminen tapahtuu kun vaan pysyn pisteissä. Arvelen, että tästä tulee ihan ruokailutapamuutoskin, sillä olen nyt huomannut, että olen yksinkertaisesti syönyt aina 1/3 tai 1/2 annosta liikaa. Pärjään paljon pienemmälläkin ruualla!

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat