Vierailija

Mitä kannattaisi syödä ja mitä jättää syömättä, että voisi sillä tavoin hillitä hiivatulehduksen syntyä?

Karkit kai ainakin pois ja lisää gefilustuotteita ruokavalioon. Miten leipä?

Kommentit (10)

Koitapa myös pestä alapäätäsi Lactacydilla (saa apteekista, on halpaa ja juuri intiimialueiden pesuun soveltuvaa) se tasapainottaa ph:ta.

Ei muuten ole 3 vuoteen ollut hiivaa ja sitä ennen olin kroonikko. Eli hiivaa oli käytännössä koko ajan.

Vierailija:

Lainaus:

luulin sitäpaitsi että leivontahiiva ja elimistön hiiva ovat kaksi eri asiaa..no, aina oppii jotain uutta. mistä muuten sait tietosi?

Olen kuullut asiasta itse asiassa hyvin monesta eri lähteestä. " Katu-uskottavin" lienee ravitsemusterapeutti jolla vierailin pari vuotta sitten ;).

Mutta olen muilta kuullut, että ihan lääkäristasolla tämä tietämys asiasta kulkee ;D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Hiivasienet kuuluvat ihmisen normaaliin mikrobistoon. Hiivaa sisältävien leivonnaisten välttäminen tai muu erikoisruokavalio ei häädä todellista hiivasieni-infektiota, sillä leivontahiiva ei ole samaa hiivaa kuin iholla ja suolistossa viihtyvä Candida albicans."

miten se voi haitata elimistössä?

luulin sitäpaitsi että leivontahiiva ja elimistön hiiva ovat kaksi eri asiaa..no, aina oppii jotain uutta. mistä muuten sait tietosi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat