Seuraa 

hei, nyt apua kaivataan ! meillä on iso taulutelevisio (" 43" ), joka on seinään kiinnitetty. jäänteenä on vielä sen alla kauhistuttava 90-luvun tv-taso, joka ei sovi siihen enää ollenkaan.

haluaisin siihen alle noin 70 -80 cm korkean pitkän tason, jonka sisään saisi dvdt, stereot ja dvd-soittimen ja kotiteatterin. olen nyt surffannut ikean, askon, vepsäläisen ja muutaman pikkuliikkeen sivuilla.

etsin joko täysin rustiikkia talonpoikaistyyliä (parhaiten löytynee suoraan antiikkiliikkeeistä) - tai sitten ihan modernia vaikka ihan täysvalkoista. paras on tähän asti löytynyt melkeinpä ikeasta. tai sitten boconceptin tasot olivat kanssa aika hyvännäköisiä. ogelmana - tai haasteena- tässä on se, että varoja tuon tason hankkimiseen ei ole likkaa, ehkä max 600 euroa. mieheni siis hankki telkkarin, mutta ei katsonut tarpeelliseksi uudistaa tasoa. nyt hän ei sitten halua satsata siihen oikeastaan mitään, joten " omaan piikkiin" menee. (tyypillistä suomalaista käytöstä..) siksi edullinen hinta olisi enemmän kuin plussaa.

ne joilla on ikean säilytyskalusteita- kuinka kestäviä ne ovat käytössä ?? olen katsonut sellaisia kuin gideå sekä mattila, kummastakin saisi 3-metriset kompleksit rakennettua...

miten olette te ratkaisseet taulutelevision kanssa sisustamisen ?

Kommentit (1)

Minun kokemuksen mukaan Ikean kalusteet ovat hintaansa nähden laadukkaita. Toinen vaihtoehto on tehdä tv-taso itse liimapuulevystä, helppoa ja edullista, ja saa juuri sopivan kokoisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat