Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

♥Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

♥Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

♥Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

♥Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa 3.2.2006, LA 14.10.2006(28.9.2006)

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

♥Leje, plussaa ?, LA ?.2006

♥Minea_78, plussaa 21.2.2006, LA 29.10.2006

♥Piqu, plussaa 7.3.2006, LA 14.11.2006

♥pipu-77,plussaa 8.3.2006, LA 13.11.2006

Sivut

Kommentit (21)

Täällä eletään hiljaista alkukiertoa.. Greippimehu ja vitamiinit otettu mukaan, jospa niistä jotain apua olis. :)

Eipä tässä mitään kerrottavaa oikein ole, päivät matelevat kohti ovulaatiota ja ajatukset pitäisi pitää muualla ku vauvahaaveissa. Onneksi esikoisen kanssa riittää tekemistä. :)

Nyt kp10/29-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tulin kurkkaamaan tälle puolelle sen kunniaksi kun mulla tuli tänään rv 12 täyteen! Nyt pitäisi sitten olla turvallisilla viikoilla jo, jippii! Tänään meillä on np-ultra, jonka jälkeen en aio enää salailla tätä yhtään. Ihanaa! Toivottavasti kaikki vaan menisi hyvin.

Iijalle kovasti plussasäteitä! Toivotaan, että se olisi nyt sinun vuoro tehdä positiivinen testi! Kovasti tsemppiä toivottelen muillekin tammikuisille! Esikoista yritettiin aikoinaan nelisen kuukautta ja että se tuntui pitkältä ajalta silloin, vaikka jälkeenpäin ajateltuna ei se nyt niin pitkä olekaan. Mutta tiedän siis tasan tarkkaan miten tympeetä on kun menkat aina vaan alkaa... Kovasti peukutan, että saadaan vielä monta plussaa tähän maaliskuulle :)

Mä olen kyllä ihan pihalla teidän kierroista kun olen laiskasti lueskellut tätä vauvakuumepuolta. Hengessä mukana olen silti :)

S-I ja Lumikukka 12+0

..aurinkoista sellaista!

varasin sitten sen ajan vielä ultraan ennen np-ultraa, ainoa aika oli tälle illalle, hih, elikkä päästään heti kurkkaamaan massuun! vaikka kyllä jännittää...tavallaan tekisi mieli perua ,kun jos kaikki ei olekaan kunnossa, vaikka ei olekaan mitään mikä siihen viittaisi! ...olo on kyllä sekava, ensin en malttanu oottaa että pääsen sinne tarkistamaan tilanteen ja nyt kun aika on pian ,niin pelottaakin mennä.. no, kyllä kaikki on hyvin!! :)

meillä oli eilen suursiivous ja nyt on kyllä voimat niin vähissä, onneksi on ainakin siistiä;)..voi hyvillä mielin löhötä sohvalla hetken!

pahoinvointi on tosiaan hiukan helpottanut, vieläkään ei tosin ruokaa tee mieli, mutta ei ole ainakaan ihan kauhea olo kokoajan.

mitäs muille kuuluu?

oikein ihanaa viikkoa kaikille!

fiikuna ja mytty rv10+4(12+)

Täälläkin päin suomea ihanan aurinkoista! Voi kumpa se kesä tulisi jo nopsaa... Ainut mikä tässä kevätauringossa harmittaa on se, etä sisällä kaikki pölyt ja liat oikein herää henkiin. vaikka kuinka imuroi, niin pölyä tuntuu leijuvan.

mitenkäs fiikunan ja mytyn ultra sujui? (vai oliko edes fiikuna, nyt rupesin epäilemään muistiani. ;))

täällä jännät paikat rupeaa lähestymään. kp 29 34-37. vaikka " tiedän" , ettei se plussa kuitenkaan astu kehiin vieläkään, mutta toivotaan toivotaan...

Suuret onnittelut nyt kaikille onnistuneille! Niin ihanaa lukea teidän kuulumisia ja pikkuisen kehittymistä.

Taustalla olen vain ollut kun ei itsessä mitään ole tapahtunut... =/ ensimmäinen kierto oli 40 päivää ja nyt toisessa meinas mennä jo usko kyllä ihan... eli siitä tuli kp 65... Joka viikko tuli testattua... no tulikin sitä harjoiteltua...

Saa nyt nähdä millainen kierto tästä tulee... pupuilua pitää kyllä tosi säännöllisesti olla ehkä jopa kaks kuukautta... ;) Mitäs jos tärppää niin toimiiko mun hormoonit sit kunnolla vai nukkuisko ne vaan mistään piittaamatta... ;)

No palaan taustalle jos nyt hieman useammin sieltä voisin kurkistaa....

Ihan ensiksi ONNEA tahmasormelle!!! Ihana kuulla noita plussauutisia!!

Hyvä nesselia, että täti vihdoin saapui paikalle, nyt pääsette uuteen kiertoon uudella innolla!! Kovasti plussasäteitä!

Omaa napaa: tänään oli tosiaan tuo np-ultra ja siellähän ne tuplat köllöttelivät päällekäin sydämet kovasti sykkien ja käsiään heilutellen. Varsinkin päälimmäinen kaveri B, oli sangen vilkas liikkeissään =) Kaverukset näkyivät tosi hyvin, lääkärikin totesi, että harvoin saa kaksosista näkyviin niin hyvää kuvaa, kun yleensä toiselta näkyy pää ja toiselta vartalo...totesin vaan että tykkäävät vissiin poseerata! ;) Olivat melkein 70mm pitkiä, vastasivat viikkoja melkein täysin ja niskaturvotus jäi reilusti alle 3mm. Eli kaikki siltä osin hienosti. Ainoa mutta on nyt se, että istukoita on vain yksi eli ovat kiinni samassa istukassa. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että ovat vasten alkutietämystä identtiset kaksoset eikä eri munaiset niin kuin luultiin. Tulossa on siis kaksi poikaa tai kaksi tyttöä. :)

Yhden istukan raskaus on aina vähän enemmän riskiraskaus ja riski ennenaikaisuuteen kasvaa vielä vähän verrattuna kahden istukan raskauksiin / eri munaisiin kaksosiin. Useimmiten kaikki sujuu ihan hienosti, mutta siihen täytyy kuitenkin varautua, että jotain vaikutusta raskauden kulkuun tällä voi olla. Tämä on kyllä yhtä yllätystä yllätyksen perään koko raskaus - mitähän vielä ;) Toivotaan, että kaikki menee mahdollisimman hyvin ja olihan ne IHANIA!!!!! Saatiin tosi hyvät kuvatkin mukaan, niitä kelpaa esitellä :)

Ai niin, lopuksi lääkäri vielä totesi, että kannattaa varautua siihen, että " susta tulee kyllä hitsin iso jos 30 vkolle pääset" - thanks! :)

Tässä varmaan tärkeimmät, nyt suihkuun!

:) elaine + papu ja ässä rv 13+1

Hip-hei! ONNEA uusille plussanneille!

Upeaa, että S-I:llä, Fiikunalla, Elainella jne... vauvat kehittyvät hyvin ja masu kasvaa kovaa kyytiä. :)

Omat kuulumiset - vatsatauti ja flunssa rajoitti touhuja juuri oviksen aikoihin meillä kummallakin. Toisaalta en pistä pahakseni, ettei tästä kierrosta tärppiä tulisikaan... vaikka ei oikeasti ole väliä missä kuussa vauva syntyisi, niin mieluumin kuitenkin tammikuussa kuin joulukuun viimeisillä päivillä.

Toisille toivottelen tsemppiä.

Kumppani poistuu taka-alalle...

tahmasormelle!!! Hienoa että täällä jatketaan plussailua näin ahkerasti!

Mää oon ollut pari viikkoa kokonaan palstailematta, ollut niin kiirus töissä ja harrastuksissa, ja sattuipa tuohon pari reissuakin. Että jos on muita plussanneita joita en ole vielä onnitellut, niin paljonpaljon onnea heillekin!:)

ON: En tiedä johtuiko se siitä että vauvakuume unohtui kiireiden takia melkeen kokonaan, mutta täti tuli kuin tulikin lopulta paikalle! Miehellä oli hauskaa kun olin ihan onneni kukkuloilla, totesi vain että ootkos koskaan ollut menkoista noin onnellinen ;) Enpä oo kyl tainnut olla! Mutta nyt tosiaan on meilläkin vihdoin ja viimein eka ihkaoikea yrityskierto meneillään (kyllä oli pitkät 4vkoa oottaa sitä tätiä..)! Toivotaan että kierrot lähtis nyt meneen normaalisti eikä enää tarvis tätiä ootella noin kauaa. Ja eikun ovista pongailemaan...;)

-nesselia ja kp10/28-32)

ps. simppu, mennään aika samoissa :D

Kyllä näitä plussia näyttäisi tulevan tasaiseen tahtiin! Iija kanssa, hyppää plussakyytiin tuossa Tahmasormen vanavedessä, hii-op!!!

Np-ultrasta vain hyviä kuulumisia :) Pikkuinen siellä liikkui kovasti, heilutteli käsiä ja jalkoja, nähtiin jopa pienet sormet! Niskaturvotus ok ja kaikki muutkin mitat vastasi täysin viikkoja. Olin tosi helpottunut. Ihmetyttää kyllä toi Tarkkilan hintapolitiikka kun mähän täällä valitin, että se otti meiltä alkuraskauden ultrasta 74e ja elainelta taisi olla paljon vähemmän. No, nyt tää np-ultra olikin vaan 56e, vaikka oli ihan samat sisätutkimus ja sitten ultra. Musta tää ultra kesti vielä kauemmin. Outoa.

Nyt on kyllä pakko vääntäytyä gradun pariin, että saan sen valmiiksi syksyyn mennessä...

S-I ja Lumikukka 12+1

Aivan ihanaa lukea tahmasormen plussasta! Tosi isot onnittelut, siitä se alkaa mahan kasvatus. Muutenkin on kiva kuula, että ensimmäisillä plussanneilla pikkuset ovat voimissaan ja kasvavat kohisten.

Aika hiljaiseksi tämä pino on mennyt. Välillä mitin onko kaikki muut jo siirtyneet odottavien puolelle ja jätteneet meikäläisen tänne yksin yrittämään. Tosi nopeasti on aika mennyt, kun nyt on jo neljäs yrityskierto menossa. Ei taida meidän perheenlisäys ehtiä enää tälle vuodelle. Tuo kiertokin kun on mennyt niin kummalliseksi, että on täysin mahdotonta laskea tärppipäiviä. Eikä mulla oikein ole mitään tuntemuksiakaan joiden perusteella voisi ajoitusta tarkentaa. Mietin jo tuossa pitäisikö käydä lääkäriltä kyselemässä ollaanko edes " normaalin" rajoissa. Tuntuu, että menkat on aina tosi lyhyet ja kierto lyhyt ja lisäksi vielä välissä pientä vuotoa, joten ei hyvä... Ajattelin nyt kuitenkin kevään ajan katsoa josko tasottuisi itsestään.

Toivottavasti joku saa taas pian plussan niin päästään riemuitsemaan.

zeni

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

tänään olisi labrassa käynti, kauhulla ootan,

oon aikas piikkikammoinen!

iijalle paljon plussia lähettelen! toivottavasti pääset nyt tuonne kasvattelu-puolelle:)

zen: toivottavasti saat selvyyttä siihen kiertoon,

eikä se enää lyhenisi!

simpulle ja varpuselle onnea oviksen paikantamiseen ja

vauhtia makuuhuoneen puolelle;)

hyrrelläkö oli myös jännät paikat lähestymässä?

pidetään peukkuja että tätiä ei näy:)

juu..oikeestihan minä kuulun tuonne odotuspuolelle, niinkuin hyrre ystävällisesti vihjaisi;), mutta kiva vaan käydä täällä lukemassa teidän kuulumisia ja niitä ihania plussauutisia! vaikka kyllä se vauvakuume vaivaa odottajiakin!!

no ehkä nyt häippäsen ja jätän tilaa " oikeille" kuumeilijoille!

aurinkoista viikonloppua!

fiikuna ja mytty rv11+3(13+)

..ultrasta terveisiä!

ihanaa!! kaikki hyvin:)

siellä pikku mytty kovasti jo jumppasi ja mylläsi,

sydämenlyönnitkin näkyivät hienosti.

kokoa oli pääperämitta 41mm, ja vastasi viikkoja 10+6..

vielä kuulemma saattaa noista aikaistua,

heittelee nyt tuolla välillä, kun menkoista laskien 28.9

ja nyt ultran mukaan 11.10.06..

oli ihana nähdä että kaikki hyvin, kannatti käydä:)

iijalle paljon +++ lähettelen, tulehan kertomaan sitten kuulumisia!!

hyviä öitä kaikille!

fii ja mytty rv 10+6,hih,(10+4,12+?)..johan on lukuja;)

Ihania Signorina-Iriksen ja Elainen np-ultrakuulumiset! :) Ainakin helpottavaa tietää, että siellä on kaikki kunnossa. :) Voi että kumpa sitä itsekin vielä itsekin pääsisi nauttimaan noista ultrista ja muutenkin raskauden ihanuudesta. En oo kyllä varma onko se enää niin ihanaa aikaa kakkosta odottaessa. ;)

Nesselia: Mukavaa, että on joku joka menee samoissa.. Vielä on niin pitkä aika tätä kiertoa jäljellä. Ovistahan sitä pitäisi pongailla, onneksi meillä on nyt tuo seksielämäkin muuttunu aktiivisemmaksi, eikä kuitenkaan mitään sellaista väkisinvääntämistä. ;D

Toivotaan tärppiä meille molemmille! :) Vielä on toivoa jouluvauvaan. :)

Tietenkin kaikille muillekin piinailijoille plussatuulia!! :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat