Seuraa 

Kommentit (10)

Minulle todettiin tuulimuna raskaus 9.1 lääkkeellinen tyhjennys. Todella raju tyhjennys ja kuitenki 15.2 jouduttiin tehä kaavinta koska vuoto oli runsasta ja testi näytti plussaa. Eikä tämäkään auttanut vaan 13.3 minulle tehtiin kohtuontelon tähystys ja " saaliiksi" saatiin kohtalaisen runsaasti raskausmateriaali. Vuotoo oli koko kolmen kuukauden ajan. Nyt puolitoista viikkoo tähystyksestä vuotoo ei tule enää juurikaan =)) =)) =))

Eli yhden tuulimunan takia olen joutunut käymään kaikken mahdollisen läpi =((

Sisältö jatkuu mainoksen alla

3 päivää ruskehtavaa ennen keskenmenoa, sitten keskenmeno jota avitettiin lääkkeillä. 4 viikkoa vuotoa lääkkeellisen jälkeen, sitten tehtiin kaavinta, jonka jälkeen vuoto loppui viikon kuluessa.

sikiö vastasi tosin vain viikkoja 11 eli km todettiin np-ultrassa.

Lääkkeellinen tyhjennys, 3 x alakautta tabletit, vuoto alkoi sairaalassa mutta kovempi vuoto vasta yöllä kotona. Järkyttävät kivut. Sikiö tuli ulos seuraavana päivänä kotona vessaan. Kovat kivut ja vuoto kesti neljä päivää, sen jälkeen vuotoa vielä toista viikkoa enemmän tai vähemmän. Eli vuotoa yhteensä kaksi viikkoa. Hirveä kokemus, jos olisin tiennyt olisin ehkä kuitenkin ottanut kaavinnan. Suosittelivat lääkkeellistä kun vauva oli saanut alkunsa ivf:llä ja raskautta toivotaan edelleen. Kuulema hellempää kohdulle mutta itse ihmettelen miten hellää voi olla ne järkyttävät kivut ja supistelut?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat