Vierailija

Kommentit (11)

Alkulämmittelyksi 20 minuuttia juoksumatolla ylämäkikävelyä, ja vuoropäivin crosstrainer 10-15 minuuttia. Sitten vain treeniin kyykkyä, ja kaikkia laitteita, jotka kehittävät takareisi/peppualuetta. Jos kyykky ei tunnu luontevalta, sen voi korvata jalkaprässillä.



Lisäksi kannattaa treeenata selkälihaksia vähän enemmän pepun lisäksi, sillä kun saat alaselän ' notkoon' muotoa, näyttää peppukin paremmalta.



Tsemppiä, kyllä se siitä pikkuhiljaa :)

samoin ylämäkeen käveleminen (valitse siis reittisi tarkoin :0)..). jos otat vielä ylämäkeen vaikkapa 10 askelparia pitkiä harppauksia (tai jos et voi hyppätä, piiiitkäksi venytettyjä askelia), joutuu pakarat hommiin.



käytkö salilla?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on takamus varmaan metrin levee mutta ihan lättä, siis voisko oikeesti olla ällöttävämpää? Haluaisin sellaisen pienen, pyöreen pepun, TAHTOO SELLAISEN!!!

Näin myös minulla, meinasin jo luovuttaa... kolme vuotta armotonta lenkkeilyä ja jumppaa, ja vasta nyt huomaan takapuolen kohonneen selvästi. Tosin salitreeni on varmaan tehokkain ja nopein tapa, mutta sitä en harrastanut...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat