Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tässä pinon aloitus, ei tainnu vielä kukaan ehtiä..

Kommentit (12)

Tää mamma viettää arkensa ihan naturel. Tuli parinkympin kiepsussa meikkaussaldo täyteen (sitä ennen en vienyt niitä roskia ilman meikkiä...). Mutta kylmä kahvi kaunistaa, maha ei vaan kestä niin paljon kuin naama vaatisi ;).

..Takanapäin suht hyvin nukuttu yö, muutaman kerra joutu tuttii tyrkkäämään tytsylle suuhun ja viidenpintaa maitohörpyt otti.

Tänään onkii sitte " juhlapäivä" , tytsy 5kk. Meinattii juhlia maistamalla pikkukalastaja herkkua, kasviksii ja lohta. Saas nähdä kui käy..

Aurinko paistaa jälleen, mut kylmä tuuli puhaltaa..

Voi voi nyt pitää rientää sankarin luo.. heräs aamupäivänunilta

See juu.. =}

Sisältö jatkuu mainoksen alla

e-karjala, kerro sitten miten ruoka maistui ja mitä pikku masu siitä tuumaa. Meillä 5kk huomenna, ja aikomus tällä viikolla maistella lihaa tai kalaa. Millähän sitä ois parasta aloittaa?

Ja 5kk onnea tietty teille ja muillekin yhtä " vanhoille" !

P taas

Se on sitte päivä vierähtäny nopiaan.. Ei oo joo paljon pinoilijoita ollu. Innolla kipaisin lukemaa pinoa kotiin tultua.

Jumpassa käytiin.. Tytsyllä oli melko huono fiilis.. Onkohan kipeeks tulossa??!! Toivon mukaa ei.. Nukahti vasta tovi sitten, mut oltii kyl vasta seittämän jälkee kotona. En tiie vaikuttiko, kun tyttö tosiaan nukahtaa nykyään yöunille puolen seittämän seittämän tienoilla, ja kitinät jumpalla alko tos puolen seiskan aikaa.. En tiedä..

No kellojahan siirretään täl viikol, joten " muutoksii ehkä tulossa" ..

...Palajan tovin kuluttua... Saunan löylyt kutsuu.. =}

Kyllä oli päivän piriste Napiasen kirjotus " kylmä kahvi kaunistaa, maha ei vaan kestä niin paljon ku naama vaatis" , levis itellä suu korviin asti. Kävin lukemas ton jutun ennenkuin menin tytsyy syöttää, tyttö pölis keittiössä omiaan, äippä kun tuli paikalle ni tyttöki hyppäs varmaa metrin ylöspäin, SÄIKKYÄ NYT OMAA ÄITIä, taitaa tää naama olla kaukana kauneudesta. Pitäneepi opetella nuo meikkaus taidot uudestaa.

Juu maisteltii tossa ennen puoltapäivää sitä kasvista ja lohta, ei uponnu. Oli kyllä aika " rakeistakin" .Yritykseksi jäi. Vedet silmissä meinas ihan yökkä tulla. No kävimpä kaupassa ja ostin Piltin peruna-porsaanliha-sosetta, maisteltii sitä ja aika hyvin meni. Samalla ostin myös muitakin Piltin purkkeja, ovat kyllä hienompijakosempii ku Nestlenbona jutut, mut kyl niitäkii pitäneepi koklata kunhan rupiaa hyvin uppoomaa nää piltin soseet.

Nyt desipelit nousee aika korkeelle..riennän..=}

Tulinpa heti aamutuimaan (no jaa, onks tää nyt niin aikasta..) kun ei taas tiedä miten myöhemmin ehtii. Meillä tytsy on jo ekoilla päikkäreillä, aamuhulinat on nyt hoidettu ja mamma hetken hengähtää.

Mietin vähän, että uskaltaisko tosta alotuksesta jättää tuon kakkosen pois? Musta kun tää pino on kuitenkin ihan kaikkia lokamammoja varten, niin jotenki hassulta tuntuu tuo numero.. Vai pitäiskö alottaa jollain IHAN muulla nimellä? Niinku vaikka octoberfest tai jotain? Vai menäänkö niinku tähänki asti? Mitä? Sanokaa?!

Virikeleluista kysyi e-karjala. Meillä on tota krääsää kerääntyny lähes kymmenen vuotta, että virikkeitä löytyy liiankin kanssa. On rapisevaa, soivaa, liikkuvaa, helisevää ym.ym. " kivaa" . Jospa nyt tämän vauvelin jälkeen yrittäis olla säästämättä ihan kaikkea..

Siljalle pikaista paranemista! Meillä vatsatauti käväisi toissaviikolla. Ei oo hauskaa ei..

Jopotiti -ikävät naapurit. Mäkin aina mietin, kun kerrostalossa asutaan, että kuinka pitkälle meteli meiltä kuuluu. Täällä kun on kovassa äänessä välillä äiteekin.. :-/ Vielä ei ainakaan ole tullut valituksia.

Truutta se kävi sitten rentoutumassa! Mä oon kans joskus ajatellu tota kylpylälomaa perheen kanssa, mutta odotellaan nyt vielä, että tyttö on vähän vanhempi. Jospa kaikki sitten nauttisivat enempi olostaan..

Nyt täytyy ruveta tälläämään itseään, että kehtaa lähteä ulos. Mitenkäs muut, onko aina pakkelit naamassa vai ei? Mä oon ollu yläasteelta lähtien meikkikoukussa, aina on vähän laitettava kun johonkin lähtee. No ehkä roskat vien ilman mascaraa.. ;)

Katotaan ehdinkö tänään uudestaan. Pitäkää pinoa pystyssä, ja tulkaa nyt Mari, napiaiset ja anilla käymään.. jooko?

Pähkis

Meinasinpa sitten tehdä ilmoituksen asiattomasta viestistä vastaamisen sijaan...Täällä esikoisen päiväunille saaminen tuntuu tänään mahdottomuudelta, koko ajan huutelee sängystään jotain, vaikka aamulla on herännyt jo ennen seitsemää. ARGH!

Meillä oli eilen lasten kylpypäivä ja vauvelipa ei tykännyt kylvystä enää yhtään. Huusi kuin syötävä sen hetken, mitä kylvyssä raaski pitää ja vielä kauan sen jälkeen. No, isosisko huutaa sen sijaan silloin, kun olis aika lopettaa kylpeminen. Eilen ehditiin käydä myöskin mummolassa, missä isomummikin oli kylässä.

Virikeleluista oli puhetta. Meillä on kaikenlaisia leluja ja kangaskirjoja. Esikoinen kuului kirjakerhoon, mistä niitä kangaskirjoja sai paljon. Jäi kyllä melkein käyttämättä ne ainakin silloin. Leikkimatto on meillä vielä tässä vaiheessa paras lelujuttu.

Nyt heräs sitten vauvakin, joten palailen paremmalla ajalla.

Onnea 5 kk täyttäneelle!

Meillä kauhia naputus ja pauke, kun toi Puuha-Pete-mieheni aloitti sen makkariremontin.. Yö nukuttiin patjoilla olkkarissa, jossa on myös kaikki makkarin huonekalut, että on kovin siistiä tai ainaskin persoonallinen sisustus nyt. Mutta jahka viikko on lopuillaan, pääsee meikä valitsemaan uutta sänkyä, patjoja ja verhoja, ja se on kyllä mukavaa...

Tosta nimenvaihdosta oli kyselyä...Olen samoilla linjoilla siinä, että kaikki mammat ovat tervetulleita, mutta tuntuu taas, että toi Lokamammat-nimen käyttö on vähän kuin näyttäis härälle punasta vaatetta toisinaan..Se jotenkin herättää semmosia intohimoja, ettei mielestäni ois pahitteeks, vaikka muutettais koko nimi...Mutta mieluusti oottelen muiden mielipiteitä kanssa..

Kaveri soitteli tossa kesken näpytyksen, ja siinä vierähtikin vartti poikineen, ja Milo alkaakin sopivasti tässä hikeentymään, joten onpa taas häippästävä..

Tuun varmaankin myöhemmin uudestaan..

Hauskaa päivää kaikille, ja Onnitteluja 5-kuisille päivänsankareille!

Truutteli

Kiitos E-KARJALA lämminleipäreseptistä!

Ulkonäköasioista. TRUUTTA kuvaili oloaan kylpylässä. Itse makasin mursuna laivan porealtaassa. Kierrän kokovartalopeilit tätä nykyä kaukaa, mutta laivan ahtaissa pukeutumistiloissa jouduin väkisin peilin eteen eikä ollut kivaa ollenkaan. Minäkin meikkaan PÄHKINÄHIIREN lailla joka päivä. Kuulun siihen porukkaan, joka näyttää meikit päällä ihan toiselta ihmiseltä. Ja kun meikkaamisen on kerran aloittanut, ei sitä oikein voi lopettaa, ettei ihmiset pelästy. En ole kuitenkaan täysin orja, käyn joskus kaupassa maaleitta.

Leikkimisestä. En hirveästi jaksa järjestää ukkelille ohjelmaa, hellin ja halin sitäkin enemmän. Esikoiselle luin kovasti, aloitimme kirjojen katselun heti kun alkoi istua selkä pystyssä sylissä. Nykyään neiti on tosi kova lukemaan, meillekin haettiin se Potter heti torstaina.

JOPOTITIn naapuri on ihan painajainen. Taitaisi olla parasta, että poliisi veisi naapurin vähäksi aikaan huostaansa lepäilemään.

Kumma juttu. Tähän asti kylpemisestä kovasti pitänyt nuorimies oli eilen yht' äkkiä ihan vakavana ja huolestuneen näköisenä ammeessa. Oli sen näköinen, että minnes helkkariin ootte mut laittaneet. Kumma juttu.

Moro vaan kaikille =)! Eihän täältä näköjään malta pysyä poissa, pähkiskin siellä huuteli =). Eikä nenä ole täynnä herneitä, alkoi vaan tökkiä se, että lokamammat (ihan sama ykköset tai kakkoset) on täällä monen silmätikkuina.

Pinon nimi on mulle perinteisesti " ihan sama" , tehkää te viisaammat päätökset. Ei nimi pinoa pahenna, ellei pino nimeä ;)... Mites ois " vauvapalstan turhimmat julkkikset" ;) (älkää nyt sitten kukaan ottako tosissaan...).

Meillä on täällä ollut kaksi hyvin hyvin kiukkuista ja vaativaa ipanaa =/. Ite oon ollu tukka pystyssä ja kilvan yrittäny viihdyttää parhaani mukaan. Mutta ei, " lelukaari on perseestä, purulelut hanurista, mitä toi äiti tossa irvistelee, sylissä mä en ainakaan oo enkä varmasti ainakaan nuku" ... PLÄÄH!!! No nyt on mamman apinat unten mailla ja talossa AH niin ihana rauha. Saa taas aivot nollattua iltapäivää varten ;).

Mä tässä juuri ihmettelin, missä näitä kaikkia vauvakamoja alkaa varastoimaan... Ajattelin jonkun aikaa pitää tallessa, jos sieltä vielä kolmonen tai peräti nelonenkin ilmoittelee tulostaan =O. Vaatteista ajattelin säästää kaikki mitä ollaan itse ostettu ja saatu uutena.

Aurinkoista päivää kaikille, täytynee ryhtyä sapuskan laittoon!

T. pelastakaa valaat ry:n pj (=vastaus ulkonäköasiaan)

Jooo.. Harojahan tässä kuulee. Olin kuulevinani tytsyn ääntä äske, mut vissiin se koira tuolla ulkona ulvas..

Oon samaa mieltä Pähkinähiiren3 kanssa, että pino on kaikkia lokamammoja varten, nimen vaihto käy, toki myös entinenkin nimi käy. OCTOBERFEST.. ei paha..

Mut nyt tuosta äänestä ei voi erehtyä.. on riennettävä. Tais tyttö haistaa et äippä on koneella.. =}

Missäs kaikki luuraa? Niin on hiljasta, että tekis mieli KILJASTA!!!

Mäkin tulin tosin vaan nopeesti kurkkaamaan kun alkaa se Prisma ihan justiinsa.

Kiva napiaiset että tulit sittenkin!! Ja kylmää kahvia täälläkin juodaan ihan olosuhteiden pakosta.. perkules, että se aina ehtiikin jäähtyä kun mulla on miljoona hommaa yhtä aikaa kesken. Ei oo juuri naamatauluun vaikuttanu.. pöh. ;)

Ei mulla tämän kummempia, nyt äkkiä sohvalle kun se on vielä vapaaaaa....!!

Pähkis

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat