Vierailija

.

Kommentit (21)

kun olen osannut kertoa mikä kuuri viimeksi on auttanut.

Nyt tilanne on onneksi rauhoittunut, eikä tuosta inhottavast vaivasta ole tarvinnut vähään aikaan kärsiä *koputtaa puuta*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä mulle on ihan summassa antibiootit annettu näytteestä huolimatta. Yleensä ne on tepsineet. Muistahan juoda paljon!

Estokeinona (jatkossa sitten) on hyvä AINA käydä pisulla ja pesulla yhdynnän jälkeen! Nykyään, jos mulle alkaa tulla oireita, niin nappaan tulehduskipulääkkeen (buranan) ja juon paljon. Mulla ainakin menee päälle yrittävä virtsatietulehdus noilla ohi.

Kertaakaan en ole antibiootteja tarvinnut kun tulehdus menee ohi runsaalla juomisella. Pissatuskaan auttavat särkylääkkeet sen aikaa kunnes tulehdus lähtee.

jos antaa puhelinmääräyksen antibiootista ilman mikrobiviljelyä. Kun ne virtsatieinfektiotkin voivat olla monen eri bakteerin aiheuttamia, eikä ole olemassa mitään "yleisantibioottia", joka auttaisi kaikkiin bakteereihin.

1. karpalomehun säännöllinen juonti. Desi päivässä riittää

2. Vessassa pyyhitään aina edestä taaksepäin

3. Yhdynnän jälkeen heti pissalle ja pesulle. Jotkut tekevät pesun myös ennen yhdyntää

4. Juo runsaasti jo muutenkin. Virtsa huuhtelee pois putkiin päässeitä bakteereja

Ja ihan tosissaan, tulehdus voi ihan hyvin parantua myös itsekseen runsaasti juomalla. Särkylääkkeet auttavat pahimpaan kuten täällä joku jo kertoi.

Tällä hetkellä itelläni on pieni oire, että olisi tulehdusta (alkoi 3 päivää sitten), soitin terveyskeskukseen ja siellä sanoivat, että ilman näytettä ei saa antibioottejakaan. Sanoin, että olen monta vuotta kärsinyt niistä ja kokemusta on, että kai mä nyt oireet tiedän, niin siltikään eivät kallistuneet puoleeni saada antibiootteja ilman tutkiusta. Siis niinku aikuisen oikeesti, niin Suomessa tuntuu tällanen olevan niin naurettavaa, et ku ulkomailla saa antibiootteja ilman resptiä, mutta suomessa joudut kärsimään hoidon eteen!

Eiköhän jokainen menis lääkäriin jos oire on epäselvä tai odottaa sen verran, että meneekö ohi.

Itse olen sitä mieltä, että Suomessa vois hyvin ottaa käyttöön antibioottien kohdalla, että jos esim. kyse virtsatietulehduksesta, niin haetaan se mitä on käyttänyt ilman reseptiä apteekista eikä siis tarvitse myöskään antaa näytettä, niin jos oireet eivät helpotu tai biootit auta, niin sitten antamaan näyte ja lääkäri määrää oikean lääkkeen! En ymmärrä miksi mennään liiallisuuksiin siitä mitä antibiootit tekee elimistölle, naurettavaa!

Itselläni on sellaiset tulehdukset olleet, että jos en antibioottia saa, se vaan pahenee ja sitten se kamalaa onkin kun kusee verta ja todella kärsii sekunttisekunnilta!

Naisten kohalla tollanen kun on yleistä, niin mielestäni pitäisi saada jo helpotusta. Itse olen hoitolalla ja muita ajatellen en haluaisi muiden kärsivän niin kuin itse kärsin.

SEkä itselläni että tytölläni auttaa karpalotablettien päivittäinen syönti ennaltaehkäisevästi. Muuten uusivat todella paljon ja nopeaan, molemmilta on tutkittu syitä mutta mitään rakenteellista ei ole löytynyt. On vain "taipumus". Kehoitan kaikkia kärsiviä kokeilemaan karpaloa/puolukkaa tms. siinä muodossa, joka eniten menee. meillä ei karpalomehu kulje joten ollaan päädytty apteekin karpalopuristeisiin.

Karpalo-inuliini puristeita(Urisan) saa terveyskaupoistsa ja apteekista, aunakin joistain apteekeista, sianpuolalehtiä, joista sitten valmistaa teetä.

Elä kipristele kauan vaan lääkäriltä antibioottikuuri heti, vaikka ennen pissanäytetuloksien saapumista koska oireet kyllä tunnistaa jos on aikaisemmin ollut sama vika.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat