Seuraa 

Huomenta huomenta!

Aattelin, et laitan pinon pystyyn ku kukaan ei vielä ollut kerennyt.. :) Tätiä ei tosiaan näy vieläkään..Tää on tosi rasittavaa ootella. Tiedän, etten voi olla raskaana niin millään, mut silti kaikenlaisia ajatuksia on alkanut pyöriin päässä. Nyt tosiaan laskujen tarkistusten jälkeen oon puolitoista viikkoa myöhässä. Et silleen.

No se siitä omasta navasta. :) Onko kellään muuten moottoripyöräkuume vauvakuumeen lisäksi? Mulla on! Aivan kamalaa.. :)

Sivut

Kommentit (55)

kattosko joku tänään tv 1 sen prisma dokumentin? Hedelmöittymisestä ja raskaudesta, oli tosi mielenkiintonen!

Mulla ei oo ikin ollu pyöräkuumetta, eikä pahemmin miehelläkään. Ennemmin mökillä tai veneessä viettäisin aikaa:)

harmi Miimulle negasta.

Luin vähän hätäseen ketjun niin en muista muita aiheita.

Kinttunen: Mulla on menkat nyt 7 päivää myöhässä. Oireina on pahoinvointi, ainakin tietyt hajut pistävät pahasti nenään esim. kahvi. Haju aisti mulla on jotenki herkistyny, haistan kaikki asiat paremmin. Sitten on mahanippailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toivottavasti Sane tärppää nopeasti sitten. :) Mulla ei tätiä edelleenkään ja tuntemukset ei oo muuttuneet mihinkään, tai siis lähinnä se, et niitä ei oo. Tekis mieli käydä hakeen uus testi, mut taidan oottaa maanantaihin. Sit alkaa kolmas viikko myöhässä olemista! Ukko on varma, et oon paksuna! ;) Minä taas en oo niinkään varma, vaan oon edelleenki sitä mieltä, et tää on nyt jotain muuta. Yllättävän rauhallinen se on kuitenkin ollut.. Mutta mutta, palailen myöhemmin, pitää vähä siivota..blaaah.

Toinen raskaustesti näytti myös negatiivista =( Mutta oireet senku lisääntyy... Täytyy tässä odotella muutama päivä ja tehdä uus.

Mutta palailen myöhemmin illalla ku meen syömään, kauhia nälkä.

Kylläpäs tuo ilma saa hyvälle tuulelle!Apuwa!Ukko on lähössä tänään sen veljen kanssa porvooseen moottorikelkalla!Ja merelle!Mä oon niin säikky ja pelkään jo hirveästi että ne tippuu jäihin jne.

Kinttunen:voi harmi tuota sun tilannetta=(Ehkä sinä et tunne oireita,mutta ukkosi näkee ne;)toivotaan että se olisi +++++!

Missäs sonnai,tansku,pirpana...ja kaikki muut!

Vielä vähän omaa napaa...ette ikinä arvaa mulla tuli taas sellaset ovis limat!!?ja nippaa mahaa!Vasemmalta puolelta tällä kertaa...Olin ihan varma että nyt tuli täti mutta eipä tullu ei...

OIKEIN AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE HAAVEILIJOILLE!

Miimu86:toivottavasti se olisi plussa!En meinaa pysyä aloilla siun puolesta=)Tuuhan heti ilmottaan!

Appelsiinie:kiva kuulla sinusta!

sirppana!;oikein hyviä vointeja!

Ihan mahtava keli ulkona. :) Mä joudun kyllä nököttään sisällä kun illalla on tentti, johon pitäs vielä vähän lukasta. Tätiä ei näy edelleenkään, eli nyt ollaan jo roimasti myöhässä..Ei edes mitään hajua mikä kp on.. Mitäs muille?

Snowflake; Niin siis mulla nyt kesti näiden toisien menkkojen tulo, mut just tänään alkoivat..ja semmoinen on tilanne että raskaus on tosi ei-toivottu nyt, kun on lääkitys päällä..eka kierto oli vain 24 päivää ja nyt olikin 34..vähän mietitytti et mitäs tapahtuu, mut alkoihan nuo sit..outo olo on kylläkin, maha sekaisin ja turvoksissa..en enää kunnolla musita miltä menkkojen kuuluis tuntua, kun nyt siis synnytyksen jälkeen vasta alkoivat tammikuussa:)

mä en muistanu enkä kerenny kattoo sitä=(mä niin olin orientoitunu siihen et katon sen!No oli se nähtävästi hyvä=)Paljon plussa pölyä miimi ja muut piinailijat!Mä lähen jatkaa tota c.s.i ohjelmaa=)

Missä kaikki on!hohoi!Nyt kyllä jännittä pikkasen se labra vaikka en ole ajatelleeni edes että voisin olla raskaana...mutta mulla on sellanen tunne että en ole=/taas alavatsaa nipistää ja on sitä paineen tuntua just munasarjoissa...Olin ottamas panadolia mut sit en halunnukkaan jos vaikka oiskin tärpänny ja se häiritsis sitä kiinnittymistä=)Olen vähän ylivarovainen=)No hyvää yötä ja huomenta kaikille!Tulen huomen ilmottaa miyen kävi!

Osuvasti sanottu. Naisen kroppa on kyllä ikuinen mysteeri ja se ei oo mulle kyllä vielä aukeemassa! :) Hirveesti tekis mieli jutella asiasta äidin kans, mut ei olla niin hyvissä väleissä, et tällanen ois mahdollista.. :(

Kinttunen: Plussa säteitä sulle ja toivottavasti sulle se selkeä plussa sieltä pamahtais testiin.Oliko muuten niin että sä syöt kans pillereitä? Mulla meinaan sama homma eli syön pillereitä mutta silti testiin tulikin haamu mutta vain aavistuksen outoon paikkaan, mutta tuskin testissä kahta kontrolliviivaa on..;) aina ennen siis testit olleet puhtaita negoja joissa ei ole ollut epäilystäkään plussasta...

Mut nyt lähden koiran kans ulos ettei ihan hurahda tän asian kans..päivän

jatkoja kaikille haaveilijoille

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat