Vierailija

Oletko ollut Turkissa? Viliseekö siellä joka paikassa kaiken maailman lutikoita ja muita inhotuksia? Onko niitä keskitasoa paremmissa hotellihuoneissakin?

Ötökkäkammoinen tässä suunnittelee matkaa, mutta arveluttaa nuo ällötykset. En haluaisi valvoa koko matkaa vahdaten, ettei torakat kiipeä sänkyyn... Kai niitä toki jokaisessa maassa on, mutta onko Turkissa niitä jotenkin erityisen paljon, ongelmaksi asti?

Kanarialla niitä on paljon, manner-Espanjassa ei haitaksi asti. Mites tuo Turkki?

Kommentit (9)

vaikka olenkin Turkissa lomaillut useamman kerran (Marmaris). Ötököitähän on joka maailman kolkassa!

Ihan " normaaleita" ötököitä olen siellä nähnyt, hyttysiä vähän ja muutaman kärpäsen, heinäsirkkoja.

Niinkuin niitä normaalisti luonnossa näkee ja kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos vastauksistanne. Ehkäpä uskallan matkaan lähteä=)

Ei ne elukat mua ulkona lainkaan häiritse, mutta en voi asua viikkoa samassa huoneessa torakoiden kanssa. En kestä ajatusta, että ne tulevat yöllä mun sänkyyni, joudun ravistelemaan vaatteet kunnolla ennen kun puen ne päälle, sillä niissä voi olla torakoita, miettimään onko niitä kavunnut mun käsilaukkuuni, tuleeko niitä suihkussa ollessani viemäreistä ym...

Olen muutaman matkan ollut tuollaisessa paikassa ja se oli kyllä järkyttävää. Mitä enemmän niitä tappoi, sitä enemmän niitä tuli. laukut, vaatteet, kaapit, sängyt, roskikset, vessat, joka paikka kuhisi niitä inhakkeita. Niillä reissuilla päätin, että niin kova matkakuume mulle ei enää tule, että samaan ryhtyisin. Hotelli ei missään tapauksessa saa olla mikään murju, vaikka eihän se tietysti ole mitenkään sanottua, etteikö hyvissä hotelleissakin olisi niitä, mutta silti.

Turkki maana kyllä alkanut kiinnostaa, mutta ehkäpä uskallan fobioistani huolimatta sinne matkustaa=)

Muutaman olen nähnyt lukuisilla lomilla, olen ollut niin Välimeren maissa kuin kaukomaillakin. Lähde vaan matkalle! Jos huoneessa on tosi paha torakkaongelma niin menet vaan valittamaan vastaanottoon ja vaadit toista huonetta. Yhdelle perheelle järjestyi kerran sviitti, kun normaali huone oli täynnä torakoita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat