Vierailija

Voi hyvät hyssykät, tehän pilaatte lapsenne, turha niistä on mitään aikuisenakaan odottaa. Kyllä lapselle pitää jo 3-vuotiaasta lähtien opettaa elämisen perustaidot, itsensä puolustamisen oikeus ja kyynärpäätaktiikan käyttö.

Katselkaapa hetki vaikka 5-vuotiaita leikkimässä. Siellä on jo selvät johtajat, työmuurahaiset ja sorsitut. Elämä on julmaa, opeta lapsesi pitämään puolensa ajoissa.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja sen huomaa lapsista, ovat arkoja, pelkäävät omia vanhempiaan. Kyllä kuri ja säännöt pitää opettaa pienestäkin ja jos niitä ei ole ja sit raivoamalla yrittää niin tulos on erittäin huono.

kyllä noita työntekijöitäkin tarvitaan, samoin sorsitut ovat niitä sylkykuppeja, joihin muut voivat purkaa pahan olonsa. Ja omituisinta on, että nää sorsitut hyväksyvät lapsena kohtalonsa. Äidit siitä motkottavat, eivät lapset.

itse olin pienenä oikea soturi. Pidin puoleni ja osasin kyllä kaikki temput. Jotain tapahtui murrosiässä, minusta tuli ujo ja arka ja lopulta olin juuri se työpaikan kiltti tyttö, jolle kaiken voi kipata. Vanhempien kasvatuksella ei minun tapauksessani ollut mitään osaa eikä arpaa koko juttuun. Nykyisin kitken tietoisesti liiallista kiltteyttä itsestäni. opettelen sanomaan ei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat