Vierailija

Kenet haluaisit lapsenne huoltajaksi. Meillä lapset menisivät luultavasti isovanhempien tai sisareni luokse asumaan.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsen nimittäin voi " testamentata" jollekin henkilölle/perheelle, jonka parhaaksi näkee. Ottakaa asiasta itse paremmin selvää, sillä en tiedä kuinka tämä käytännössä tapahtuu.

Äitini ystävä miehensä kanssa on " testamentannut" lapsensa äidilleni ja isälleni, jos he molemmat kuolevat.

Heidän omat vanhempansa ovat menehtyneitä tai alkoholisteja eikä juuri muita sukulaisia.

mun äiti ja isä saa pojat huollettavikseen ja siihen on turha mieheni vanhempien sekaantua!

eivät nimittäin oo mitkään unelma iso-vanhemmat...

1 vuotiaalle pojalle lahjaksi kukkakimppu!!! missä viiraa???

Miehen vanhemmat ovat jo sen verran iäkkäitä, ettei se olisi mahdollista.

Sisaruksilla on tällä hetkellä omat elämät avonaisina, joten tuntuisi mahdottomalta...

Joka on alkoholisti/narkkari. Tästä on kyllä sossussa puhuttu, todennäköisesti sijoitettaisiin samaan perheeseen. Omaisuuden suhteen olen tehnyt paperit ettei lasten isä missään tapauksessa saa huoltajuuden nojalla vastatakseen lasten perinnöistä. Koska vaikka joutuisi olemaan tilivelvollinen maistraatille, ei maistraatti pysty aukottomasti valvomaan ja millä sitä perintöä sitten persaukiselta takaisinkaan peris...

Vanhempien lasten kohtalo sinetöitiin jo ajat sitten, kun olin vakavasti sairas. Lasten isä ei ole kykenevä vanhempi, joten hän ei tule lapsia saamaan.

Jos molemmat kuolemme, kaikki kolme lasta jäävät vanhempieni hoidettavaksi.

Nyt taitaa monella olla puurot ja vellit sekaisin. Suurin osa lapsista, joiden vanhemmat ovat kuolleet, sijoitetaan lähisukulaisille. Muut sijoitukset tehdään yleensä suvun ulkopuolelle, koska huostaanottotapauksissa on lapsen etu päästä pois oman suvun kuvioista. Tästä syystä mummut ja muut eivät saa hulttiotyttäriensä huostaanotettuja lapsia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat