Vierailija

Lainaus:

[color=blue]Osa 1/2. Hämmästyttävä ohjelmasarja elämän alusta, solunjakautumisesta lapsen syntymään. Moderni tekniikka näyttää, mitä kohdussa tapahtuu sikiön kehittyessä lapseksi.

Uusinta YLE Teemalla 23.3. klo 21

[b]Toinen osa 27.3[/b] ja uusinta YLE Teemalla 30.3. klo 21

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija:

Lainaus:

Lainaus:

[color=blue]Osa 1/2. Hämmästyttävä ohjelmasarja elämän alusta, solunjakautumisesta lapsen syntymään. Moderni tekniikka näyttää, mitä kohdussa tapahtuu sikiön kehittyessä lapseksi.

Uusinta YLE Teemalla 23.3. klo 21

[b]Toinen osa 27.3[/b] ja uusinta YLE Teemalla 30.3. klo 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla

------------- Toivottavasti (a:n tehneet)

ihmiset ketkä näkivät dokkarin, tuntevat piston sydämessään :(--------------

Mitä hyötyä siitä pistosta sydämessä on? Toivottavasti asenteesi kostautuu SINULLE!!!

Ennen en ole vastustanut aborttia, mut tuon nähtyäni alkoi kyllä tekee pahaa..

Ehkä alkio vauheessa vielä se on ok, mut ei sen jälkeen kun se näyttää jo ihmiseltä ja sitä kutsutaan sikiöksi!

Raskaus sitten kestääkin 38 kuukautta ja lapset oppivat kävelemään parivuotiaina. Mun raskaus olikin sitten hämmästyttävän lyhyt (kesti alle vuoden :P) ja lapsi oppi kävelemäänkin alle 1 vee. :)

Sattuuhan noita virheitä...

Vierailija:

Lainaus:

Raskaus sitten kestääkin 38 kuukautta ja lapset oppivat kävelemään parivuotiaina. Mun raskaus olikin sitten hämmästyttävän lyhyt (kesti alle vuoden :P) ja lapsi oppi kävelemäänkin alle 1 vee. :)

Sattuuhan noita virheitä...

että tollaset mokat pääsee läpi, mutta ohjelma oli muuten aivan ihana! :)

ja kerroin 2-vuotiaalle, että vauva tulee ulos yleensä äidin pimpistä. Se oli sen mielestä paras vitsi vähään aikaan, nauroi katketakseen, osoitteli vuoroin mun mahaa ja jalkoväliä ja omaa pippeliään ja kikatti.

Itse olen abortin vastustaja, mutta huomasin että vaikka sydän sykki, ei vauvassa vielä ollut henkeä moneen viikkoon, eli jotenkin helpompi nyt hyväksyä se...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat