Seuraa 

Sivut

Kommentit (64)

Aurinko taas paistaa-ihanaa!. Vähemmän ihanaa (en halua nyt lannistaa liikaa meitä yli 30-v) oli kun eksyin äsken jollekin nettisivulle jossa oli sisältönä naisen hedelmällisyys. Siellä oli tietona, että naisen hedelmällisyys on n. 35 -vuotiaana enää noin 40% :0( Olihan tuo jo tiedossa mulla aiemmin, et 35-v hedelmällisyys laskee rutkasti, mutta että jäljelle jää vaan 40%! No, siltä se alkaa vähitellen tuntuakin jo...

Lämpöjä tuossa aamusella mittailin ja on kohonneet tonne 36,8. Oviksesta eiliseen oli 36,5, joten vanhan kaavan mukaan näkyy menevän sekin. Eli lämpöjen suhteen näyttäis siltä, että tätsy on jo ferrarin keulan kääntänyt tännepäin, porhaltaakseen taas ens viikolla pihaan ***kele.

Onkos Shannon jo tervehtynyt?Ja lapsi?

Voi hitsikkä Vilijonkka, tiedämme tuon tunteen varmaan kaikki kun tä

ti kolkuttelee ovella. Halit sinne!

Mites muilla aamu on lähtenyt käyntiin?

Stiipiliina kp18/25-27

Nyt satuin lukemaan tuon Doreenin kysymyksen " koska raskausoireet voi alkaa" ja het vastaukset luettuani aloin taas kuvitella, jos nää polttelut ja muut oliskin kiinnittymistä. Joka kuukausi ollu samat poltot samaan aikaan ja tätsyn vierailua tarkoittaneet..mutta silti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä näyttää pojilla alkavan tauti mennä ohi kun jaksavat jo tapellakin. Se on yleensä hyvä merkki siitä, et terveitä aletaan olemaan.

Mä sain sit taas ovistestillä 2 melkein tasavahvaa viivaa. Viiva vahvempi kuin toissapäivänä. Värit ihan samat kummassakin, mut testiviiva ikäänkuin haihtui hiukkasen alareunasta hieman vaaleammaksi. Oireiden perusteella ovis vois olla ehkä tänään, koska toissapäivänä mahaa nippaili ja limoja ei oo tänään tullu, joten kai sit tulkitsen tämänpäiväisen testituloksen plussaksi. Selmiina kyselikin mun ovisoireista. Niitä on ollu hieman vaikea tulkita, kun limoja tulee kyl oletettuun ovisaikaan, mut saattaa tulla sit muunakin aikana. Mahaa nippailee aina tässä kierron puolessa välissä yhtenä iltana, mut ovishan vissiin tulee vasta sen jälkeen.

Mä palailen tänne sit taas sunnuntaina kun huomennna lähdetään sinne kylpylään ja toivottelen kaikille hyvää ja rakkaudentäyteistä viikonloppua!!

Shannon kp 14/24-29

meillä pupuillaan kun haluttaa, mutta kummasti se ahkerin vilttien paukuttelu ajoittuu kierron puoli väliin. Oviksen jälkeen pupuillaan silloin kun siltä tuntuu. En ole pelännyt sen vaikuttavan kiinnittymiseen

vaikkakin itsellänikin se on käynyt mielessä.. Toisaalta olen oviksen jälkeen aika haluton, en tajua mihkä ne halut katoavat...

Oma napa: vessassa ramppaaminen alkoi tänään, koko ajan tuntuu siltä, että menkat alkoivat. Pitää varmaan kohta laittaa side varoiksi. Hermot menee.. alkais nyt niin pääsis tästä piinasta.

Ovisaika taisi olla aika monella käsillä eli ovisteluonnea toivottelen heille :o)

Se paukahti testiin plussa! Siis ovistestiin... Eli eilen oli vahva viiva, tais olla tasavahvuiset, ja tänään tuo testiviiva oli vahvempi. Eli onko ovis nyt sitten 24-36 tunnin sisään? Jossain muistaakseni joku lääkäri neuvoi, että ovistestiin kun nuo viivat saa, niin sinä ja seuraavana päivänä olisi hyvä puuhastella. Noh, tämän päivän osalta hommat on jo hoideltu ;) Nyt on vaan niin halukasta aikaa että.... Voi olla että vielä illallakin innostuu... Onko teillä kaikilla oviksen aikaan halut korkealla, tai korkeammalla kuin muuten?

Olo on nyt niin hyvä! Aurinko nostaa mulla mielialaa aivan valtavasti. Ja nyt tuntuu niin hyvältä muutenkin... Ihan semmonen olo, että tästä kierrosta se plussa pamahtaa raskaustestiinkin. Noh, tämä on tätä.. Mulla nimittäin mielialat vaihtelevat kierron mukaan tosi paljon. Parin päivän päästä saatetaan olla jo aivan eri tunnelmissa. Mutta nyt tuntuu ihanalta.

Ihanaa päivän jatkoa Vilttiketjulaisille [color=yellow][size=5]♥

Olinpas tarkka, kun en huomannut uutta aloitusta!!

Pinoudutaan tähän, eikä tuohon mun horinaan. Onnea silvain aivan älyttömästi!! ehkä se joku päivä tällekin nestorille viiva vilahtaa..

Aivan mahtavaa Silvain. Isot onnittelut sulle!!!!!!!!! Viljonkalle paljon plussasäteitä++++++. Otahan sä seuraavaa plussa tähän pinoon.

Mä rupesin myös tänään tikuttelemaan ovista. Sain kaverilta joka on nyt raskaana kaikki sen loput testitikut.Pitäis riittää muutamaan kiertoon. Tietenkin elättelen toiveita, et seuraavaa kiertoa ei tule. Mulla oli se toinen viiva vain hieman haaleampi kuin toinen eli toi sit kai tarkoittaa, et ei kai ainakaan vielä ovista. Rinnat alkaa jo tuntumaan hieman aroilta. Oon ainakin aiemmin uskonut, et se on merkki oviksesta. Mulla menee noiden limojen kanssa aina vähän kummallisesti, et niistä en oo oikein ikinä osannu sanoa oviksen ajankohtaa. Nytkin lauantaina tuli limaa, mut silloinhan ei vielä voinu olla oviksen ajankohta joten mene ja tiedä. Mut nyt kun tikuttelee, niin ainakin näkee, et tapahtuuko ovis oikeesti ja koska tapahtuu. Oot sä selmiina puolittanu niitä testejä vai tehny sellaisenaan? Aika jännää et samoilla päivillä mennään ja kumpikin tikuttelee.

Mullakaan ei oo vielä flunssa oikein kunnolla menny ohi. Ja sit vielä mun 7.v.pojalle nousi kuume viime yönä. Kuume on korkeella yli 39. Toinen raukka melkein vaan nukkuu koko ajan, kun ei pysty oikein sängystä nousta ylös. Valittaa, et joka paikkaa särkee ja pyörryttää. Saas nähdä sairastuuko muukin perhe.

Mukavaa maanantaita kaikille!

Shannon kp 10/24-29

Aurinko paistaa, se on sentään ihanaa. Olen kanssa ollut tietoinen tuosta hedelmällisyyden laskusta, olen sen 35v. ohittanut jo. Silti uskon ihmeeseen, kun on niin paljon kokemuksia lähipiirissä raskautumisesta neljänkympin tienossa. Lääkärikin piti mua hätäsenä ja yritti luoda uskoa mun mahdollisuuksiin, kun paikat on kuitenkin ihan ok. Totesin kuitenkin, että ei ehkäsyä -97 jälkeen (mahd. aikasemminkin, en muista)...että hätänen? Lohtuhalit Vilijonkalle, perässä tullaan...Pms:t jyllää jo ihan täysillä, alavatsaa juilii ja polttelee, väsyttää, heräilen yöllä, huippaa. 6pv ennen menkkoja tulee tissit kipeiks ja alkaa pahoinvointi. Viimeeks menkat alko megalomaanisen päänsäryn kera, saas nähdä kuin nyt käy. Onneksi on kaikenlaista puuhaa illoiksi tiedossa ja viikonlopuksi lähden kuoron laululeirille toiselle paikkakunnalle irrottautumaan arjesta. Maanantaina alan sit piinailemaan kunnolla, vaikka yritän sitä piinaa pitää taka-alalla. Kaikkihan me kuitenkin tiedetään, että se on aikalailla vaikeeta. Aurinkoista päivää ja tsemppiä kaikille!

Senni kp19/26-27

Samoissa mennään Stiipiliinan kanssa, mulla siis kp18/26-27..

Mulla alkaa menkkaoireet kans yleensä 1vko ennen, joskus jopa aiemmin. Lääkäri totesi, että ikä tekee tehtävänsä ja pms-oireet pahenevat yleensä just tässä 37 kieppeillä=( Mulla liittyy lisäksi unettomuutta ja arvatkaa, olenko kärttysä sillon!!

Muistan kans eka raskaudesta, että mitään oireita ei ollut ennen ku menkat oli myöhässä. Mulla on rintojen arkuutta ollut aina ennen menkkoja, mutta silloin rinnat kipeyty vasta menkkojen myöhästymisen jälkeen. Jotenkin olen nyt ajatellut, että asiat menis nyt samalla tavalla ja tiiän, että oon ihan maassa, kun tissit alkuviikosta kipeytyy. Voi kai ne kipeytyä, vaikka olis raskaakin, mutta silti sitä jotenkin aina vertaa aikasempaan kokemukseen.

Pahoittelut viljonkalle menkoista:(

Taitaa olla täälläkin täti kohtapuolin. Mulla on mahaa juilinu jo pari päivää ja päätä särkenyt. Ihan mun normaaleita menkka oireita. Silti elättelen tietysti toiveita tärpistä niinkuin aina, vaik siihen suuntaan ei ole kyllä mitään oireita. Joo kp 25/27-30 ja piinaviikko siis menossa.

heippa. Olen varmaan oikeassa ketjussa kun vauvahaaveita on. Meillä tämä yritys on vasta iiiihan alulla. Ei lapsia ennestään. Jätin vasta pillerit pois ja tyhjennysvuoto tuli 6.3. Sittenpä alkoikin tuntua 17.3. oikealla alavatsalla sellanen oikein täydentuntuinen olo ja tuli pari tippaa niukkaa vuotoa. Tuo on mulle tyypillinen ovulaation ilmeneminen (ovisvuoto), joten uskaltauduimme parina seuraavana päivänä yritykselle. Nyt sitten jänskättää kauheesti, että millonkahan ne menkat tulee vai tuleeko. Olishan se ihmehommaa jos heti tärppäis, kun pilleritkin vasta lopetin. Mutta mahdollistahan sekin on... koko ajan pyörii mielessä raskausasiat. Ristiriitaisia tunteita, kaikki sitten muuttuisi...

Shannon75: Tossa aikasemmin jo kirjottelin, että mullakin tuli pulmia ovistikkujen kanssa. Varsinkin aconin. Ekaks tietysti töppäsin sillä aamupissalla ja sain selkeesti kaksi viivaa kp12, ferttest oli nega. Seuraavana aamuna kp13 tein ferttestillä negan. Kp14, oletettu ovispäivä molemmat negoja aamuseiskalta, mutta tasavahvat viivat aconilla n.klo10. Oon sitä mieltä, että viiva ei vahvistu oviksen lähestyessä, vaan saattaa heitellä. Ohjeissahan sanotaan että nega mikä nega, jos konrolliviiva on haaleempi.Ite jotenkin aattelin, että haamu tarkottais jotain.En siis usko, että sulla olis ovis menny ohi, vaikka viiva edellispäivänä olikin vahvempi ku nyt. Jatkossa ajattelin siirtyä takaisin lähikaupan ferttestiin, kun se on kaks ekaa kiertoa ollut niin selkee. Lämpöjä en ole muuten koskaan mittallut, se ei oo tuntunu omalta jutulta. Pitäisköhän kuitenkin?

Kp 14/28-33 menossa, touhupäivät siis meillä. Tuossa ihmettelinkin alkuviikosta ovistikun viivaa jo tiistaina ja sitten kun asiaa ihmetelleenä olen tikuttanut uudestaan niin tikut on näyttäneet plussaa aina vaan. Ja sitten vasta minulle tumpelolle välähti, että kannattaisko se ohje lukea... ;-P Mulla on meinaan ekaa kertaa noita Aconin tikkuja ja niissähän nimenomaan lukee, että ei aamuvirtsasta! Arvatkaa vaan kuka on joka aamu tehnyt testin juuri herättyään ja nyt sitten ihmettelee, että mikä meni pieleen?

Tietääkö muuten joku, miksi Aconin ovistestiä ei saa tehdä aamuvirtsasta? Voiko se vaikuttaa just näin, että testi näyttää plussaa useampana päivänä ja tavallaan siis väärin? Mulla oli tiistaina tasavahvat viivat, sitten ke, to ja pe aamuina selvästi vahvempi viiva.

Nyt heittää meikäläinen kaikenlaiset testit lukkojen taakse ja avain miehelle, tältä naiselta on testien kanssa leikkimiset kielletty. Jos en kerran edes viitsi ohjetta lukea niin parempi pysyä sitten erossa.

No, oli miten oli, eihän sitä ovistikulla raskauduta vaan sillä puuhastelulla. Taas kuulin lähipiiristä vauvauutisia ja meillä aina vaan odotetaan ja odotetaan, josko tärppäis. On se vaan jännä asia tämä vauvakuume, esikoisesta en sellaista tuntenut. Ja ennen olin sitä mieltä, että en minä järki-ihminen semmoisia pode... mutta niin vaan on meikäläiseenkin iskenyt ihmeellisen voimakas kaipuu saada syliini vielä oma vauva, huoh!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat