Vierailija

Nätisti tanssivat eilen.

Miksi taas Kristiina ei hymyile?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ojenna nilkkoja ja nostoissa harotti ihan miten sattuu. Itse olen baletin opettaja ja mua ärsytti ihan suunnattomasti se miinalan viimeistelemättömyys.

että varmaan siksi ei saanut kansaa puolelleen.

Itse en ymmärrä miksi se vanha eukko pysyy siellä vaikka ei osaa tanssia pätkääkään!? Kyllä Miinala paremmi tanssi ja oli kuitenki kaunista katseltavaa.

Pöyhönen oli kyllä upea, huoh!!

Nro 11 on ainakin alipainoinen ja edelleen sitä mieltä sekä viime kerralla pudonneen Leena Harkimon ja Suvi Miinalan ongelma oli eläytymiskyvyn puute.

Vai meinaako 12, että ne lihavat av-mammat jotenkin sai Suvi Miinalan putoamaan koko ohjelmasta?

kaunis on mutta tanssi ei ole kaunista, krisriinalla taas on eläytymiskykyä, rytmitajua ja voi todella sanoa että tanssii. niin ja markus pöyhösestä, saa nyt olla pilkettä silmäkulmassa harkoissakin, että jaksatte olla tosikkoja...

Onhan se kaunis tämä Suvi, mutta tanssijana yhtä taitava kuin kukkakeppi. Jotenkin näytti niin jäykältä ja kalsealta esitys, ei mitään tunnetta tai eläytymistä koskaan.....! Ihan hyvä kun putosi, Kekekin sentään on sympaattisempi ja varmaan putoaa kumminkin ensi kerralla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat