Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hei! Onko muilla kokemuksia uuden raskauden vaikutuksesta imetykseen. Itse imetän vielä alle vuoden ikäistä vauvaani ja maitoa riittää mukavasti muun ravinnon ohella. Nyt olen juuri tullut uudelleen raskaaksi ja mielelläni kuulisin vastaavissa tilanteissa olleiden kokemuksia imetyksen jatkamisen osalta.

Kommentit (4)

Jos ei supistele ja jaksat itse hyvin, niin voihan sitä imettää. Minä kuitenkin jouduin toisella kuulla lopettamaan imetyksen, koska laihduin niin paljon ja menin heikkoon kuntoon.

Tsemppiä imetykseen!

Mää lopetin imetyksen koska neuvola uhkaili keskenmenolla (imetyshän aiheuttaa supistelua) -unohdettiin vaan mainita et niin tekee seksikin..

:(

No, olis lapsi muutenkin varmaan lopettanu imemisen kun oli ilmassa aikamoisia naaman nyrpistelyjä!

Mulla oli monta viikkoa harmittelua kuitenkin kun imetys loppu sillon uuteen raskauteen, vauva oli " vasta" 5 kk sillon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Imetykselle ei ole mitään esteitä jos ei aiheuta liikaa supistuksia, niin käy joskus. Ja vaikka imettäisit synnytykseenkin asti ja senkin jälkeen niin on ihan ok. Maito muuttuu synnytyksen jälkeen jokatapauksessa jälleen sellaiseksi " teho" maidoksi jota vastasyntyneet tarvitsevat joten siihenkään ei vaikuta. Anna mennä vaan. =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat