Vierailija

Minulle soitti äsken joku nainen soskusta ja kyseli missä olen ollut torstai päivänä?vastasin että lapsen 9kk kanssa kotona!nainen vain intti ja intti että olen jättänyt lapsen YKSINÄÄN KOTIIN! sitten valkeni...

näihin aikoihin torstaina kävin lainaamassa naapurilta pesuainetta joka meillä oli loppunut! naapuri asuu 18 porrasta meitä alempana ja soitin hänelle onko hänellä lainata ainetta, hän tuli ovelle vastaan ja antoi minulle pesuaineen, sanoi että kuhan neiti on herännyt niin tulkaa käymään kahvilla.

Teinkö kauhean virheen kun olin nukkuvan lapsen luota pois vajaan minuutin????ja miten tällaisen asian voi kyttääjä naapuri soittaa sossuun ja että ne siellä vielä ottaavat asian tosissaan että olisin muka jättänyt lapsen kotiin yksinään!

Odottakahan vaan kun mies tulee töistä niin käydään selvittämässä pari asiaa!

Vituttaa tuollanen että elät ja asut normaalisti niin sit joku tällänen voi pilata päivän niin totaalisesti!Minäkun joskus edes kävisin jossain, mutta tytön syntymän jälkeen en ole käynyt missään ilman tyttöä, sori, valehtelen, hammaslääkärissä kävin puol tuntii kun tyttö oli 7kk.

ja tuntu et se naikkonen ei tajunnu mitään vaikka koitin hänelle asiaa selvittää, intti vaan että heille on tullut tieto jossa lapsi on ollut valvomattomana!

mitä teen?????

Kommentit (13)

Joku tuttu on pitkään katosnut toimintaasi ja tehnyt " viimeisen tempun" jälkeen ilmoituksen. Olet keskenkasvuisen kuuloinen. Uhoa vaan, sen enemmän saatte viranomiaset epäilemään teitä vaikka mistä!

n. 3min. yksin joko pinnikseen tai kävelytuoliin, ja tämä tapahtuu n. 10 krt päivässä. ja lapsi on nyt 10 kk ja näin on tapahtunut lapsen ollessa 3kk alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siellä joku super+ äiti papukaija merkillä aatteli pelastaa taas yhden lapsen.

Meijän alakertalaisille sossusta soitettiin jo ennen lapsen syntymää ja tultiin tarkastamaan tilanne. Olivat uskaltaneet ottaa koiran 3 kk ennen lapsen laskettua aikaa, hui. Ja näyttävät niin omituisilta, pukeutuvat mustaan ja miehellä puolipitkä tukka. Joku huolestunut naapuri oli tehnyt ilmoituksen.

kyllä suututtaa!!ja eikös näistä jää aina merkintä sinne, ja nyt ne varmaan kyttää meitä jatkuvasti soskussa ja naapurissa! ei kyllä uskalla kohta pieraistakaan, saati sit jos lapsi itkee ni mikäköhän juttu sitten lähtee!

Ja mitäköhän kytättävää meidän perheessä on, ei mitään. Elämme aivan normaalisti. Enkä uhoa, mutta inhottaa tällainen, tietäisit miltä tuntuu kun sattuu omalle kohdalle.

keskenkasvuinen?just joo!

ollut aiheellinen ilmoitus!!! Minua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelevat lapsen kärsivän siitä, että on pari minuuttia yksin... Kukaan ei voi aina olla 100% läsnä lapsen seurassa, ei ole mitään eroa siinä, istuuko vessassa pari minuuttia lapsen ollessa yksin eri huoneessa, vai viekö roskia tm. Aina on mahdollista, että saa esim. jonkun sairaus kohtauksen/ jää auton alle/ tmv. ollessaan pois lapsen luota, MUTTA mitä voi pienelle lapselle tapahtua tällöin??? Jos on esim. pinnasängyssä tmv. yksinään... Herran jestas lapset säilyvät hengissä jopa pakkasessa roskikseen hylättyinä (EI, en sano että se on ok asia!!!) mutta noin vertauksena sopii ihan hyvin... Lapset ovat " yllättän" kestäviä, ja joka vuosi suomessakin taphtuu sitä, että lapsem vanhempi/hoitaja makaa tiedottoma sairauden/päihteiden vuoksi jpa TUNTI tolkulla, ja lapsella ei ole mitää hätää!!! En sano että em. on hyväksi lapselle, mutta tätä TAPAHTUU kaiken aikaa... Jos on naapurissa lainaamassa pesuainetta, lapsen voi jättää siksi aikaa yksin... Samallla tavoin lapsi pon " yksin" jos mamma laitta ruokaa eri huoneessa tmv!!

mut tuollainen kuulostaa yksinkertaisesti niin tyhmältä toiminnalta. Yhtähyvinhän asiaa voisi verrata siihen että istut wc:ssä paskalla!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat