Ärsytävin piirre puolisossasi

Vierailija

omani maiskuttelee syödessään, vie ruokahalut se hirveä mässytys. yök. harkitsen eroa jo vaivan takia.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lisäksi siihen samaan pakettiin kuuluu myös se, että jos erehdyn olemaan eri mieltä hänen kanssaan jostain asiasta, niin hänen mielestään se johtuu vain ja ainoastaan siitä ettei hän ole perustellut omaa kantaansa tarpeeksi hyvin, ja voi pojat sitten sitä jankutuksen määrää. ..Olen nyt pian kymmenen vuotta yrittänyt kertoa hänelle että myös minulla on ihan ikiomia mielipiteitä... :D

Mutta muuten ihana mies se on kyllä...

Vierailija

"Parhaita" on juuri nämä eri ihmisten ihmissuhteisiin ja tunteisiin yms liittyvät asiat, kun nekin pitää analysoida ja perustella atomitasolle asti. Tuntuu, että mies välillä unohtaa, että ihmisellä on oikeus tunteisiin ja tunnetiloihin eikä sille aina voi mitään eikä tarvikaan voida mitään, jos vaikka surettaa tai keljuttaa tai on rakastumisen huumasta sekaisin tms.

Esimerkiksi kerran yksi kaverini ei ehtinytkään tapaamaan minua, vaikka olimme yhteisessä vanhassa kotikaupungissamme käymässä, kun hänellä oli niin paljon juteltavaa vakavista aiheista isänsä kanssa ja uupunut mieliala. Tuumasin miehelleni, että harmi, mutta ymmärrän kyllä kaveriani, ettei hän sitten ehtinyt ja jaksanutkaan. Miehelle tämä selitys ei kelvannut, vaan hän haukkui kaverini täysin tylyksi eikä millään suostunut ymmärtämään minun perustelujani, että ei ystävästäni ole varmaan nyt hyvää seuraa kenellekään, jos hän on väsynyt ja masentunut ja haluaa puhua isänsä kanssa vakavista asioista (mm. siitä, ettei hänen äitinsä hyväksy hänen homoseksuaalisuuttaan). Mies vain perusteli perustelemasta päästyään, miten ystäväni tekee väärin, kun ei tapaakaan minua, vaikka ennen lomaa niin sovittiin (siis sovittiin, että sovitaan tapaamisesta sitten, kun olemme molemmat paikkakunnalla, ei määrätty vielä mitään tarkkaa aikaa).

Ei minun mielestäni ihmistä voi riisua sellaiseksi tekniseksi rungoksi, joka suorittaa vain loogisia toimintoja. Kyllä minä ymmärrän, että jos on esim. huolia, niin silloin voikin esim. perua tuollaisen hatarasti sovitun tapaamisen. Joskus asioita voi tehdä, kun vain TUNTUU siltä, ei minusta kaikkea tarvitse aina niin vakavasti perustella.

Vierailija

Ja muuten se on kyllä mitä loistavin mies, ei todellakaan olla eroamassa! Arvostan sen järkevyyttä ja monia muita kykyjä, mutta tuo menee joskus vähän yli.

Vierailija

Kaiken se saa aina perusteltua niin, että se vaikuttaa itse olevan oikeassa ja minä tunnen itseni lähinnä tyhmäksi, kun minulla ei ole ollut niin syvällistä ja hyvin perusteltua mielipidettä vaan vain joku sellainen kepeä musta-tuntuu-mielipide... Joskus niin repii sielua kun se analysoi kaiken puhki ja on niin järkiperäinen!

t. 6

Vierailija

ärsyttävintä ole se, kuinka aina kysyi tyhmiä. Siis jos olin unohtanut vaikka muropaketin pöydälle, tai hupparin sohvalle tms. niin kysyi "Miksi tuo on tuossa?" Raivostuttavaa, sillä syyhän on ihan selvä. Minä olen unohtanut sen, tai en ole vielä ehtinyt/viitsinyt/jaksanut korjata paikalleen. Ja joka kerta sama kysymys. Alkoi tympimään pidemmän päälle tuollainen

Vierailija

Ihan jos vaikka heitän ilmoille jonkun kuulemani jutun, niin se voi takertua siinä johonkin suhteellisen epäoleelliseen asiaan ja alkaa esittää kysymyksiä, joihin pitäisi olla hirmu perustellut vastaukset. Silloin sille on ihan turha väittää, että ei tuo nyt ollut ollenkaan se pointti, se vaan inttää niin kauan että saa jonkun perustelun tai pääsee kertomaan itse jonkin oman perustelunsa. Yleensä ne sen perustelut on ihan oikeita ja sillä on hyviä mielipiteitä ja näkemyksiä, mutta turhauttaa joskus tuo yhtäkkiä puun takaa hyökkäävä mihinkään liittymätön perustelemisen tarve, joka sitten pilaa muuten mukavan kevyen keskustelun.

Parempi tuokin kyllä kuin exäni, joka vain väitti, että minä olen väärässä, eikä esittänyt minkäänlaisia perusteluja... :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat