Sivut

Kommentit (32)

Sekä plussasta, että uuteen kotiin!

Ihana dokumentti tuli ykköseltä äsken sikiön kehityksestä ja vauvakuume senkun kasvoi vaan.

Mulla alkoi ikävä kyllä tässä joku vatsatauti. Maha on tosi sekaisin ja löysällä. Oksensinki.Voi ällötys.

No mutta onnea kaikille yritykseen kenelle sitä plussaa ei vielä ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Helinä: Tosta kohtutulehduksesta. Mulla oli pojan syntymän jälkeen myös kohtutulehdus ellei ollut sit jopa kakskin. Kuitenkin mä oon ollut kaksi kertaa sen jälkeen raskaana tosin ensimmäinen meni ihan alussa kesken eli oli ns.kemiallinen raskaus ja toinen oli kohdunulkoinen.

En kuitenkaan usko, että niillä oli mitään tekemistä noiden aikaisempien tulehdusten kanssa. Tosin enhän voi varmasti mitään sanoa. Toivottavasti se plussa sulle tulee!!!:)

Minä olen täällä potenut tota inhottavaa tautia, joka välillä vähän hellittää ja sit taas mennään yööök. Loppuis jo.

Marikah: Meillä on sama kiertopäivä tarkalleen näköjään menossa mulla 25/27-30

Keyes: Ilmeisesti odotellaan menkkoja alkavaks myös samoihin aikoihin, tosin en kyllä niitä haluais näkevän ollenkaan.

Mulla mahaa vaan juilii siihen malliin, ettei mitään toivetta odotella plussaylläriä. Mutta kuitenkin jos, jos, jos jne..

Plussaonnea rutkasti kaikille!

Tulin katsastamaan mitä muille kuuluu. istun anoppilan tietokoneella ja mieheni rassaa meidän " kesäautoa" eli tulevaa hääautoamme. Alun perin ajattelin, että alamme yrittämään vauvaa vasta häiden jälkeen, eli elokuussa, mutta mieheni halusi jo nyt aloittaa yrittämisen. tunnetteko muuten ovulaation? Minä tunnen ja tiedän, että päivä on tänään, mutta aiemman lapsen yhteydessä lääkäri sanoi, että kohtuni on niin taakse päin kallistunut, että hedelmöityksen voi olla vaikea tapahtua, joten saa nähdä miten kauan menee. Edellistä lasta, joka on nyt 8-vuotias yritettiin 8 kk.

Mies teki ihanaa pizzaa ja ton parinpäivän vatsataudin jälkeen taisin vetästä liian isot satsit. Olen ihan ähky ja tuntuu et räjähdän kohta.

Mulla kp 24/27-30 ja jo nyt jomottaa alavatsaa siihen malliin että menkat alkaa. Tulee kyllä lyhyt kierto ilmeisesti. Harmittaa vaan kun aina toivoo sitä plussaa ja ei vaan näy. No ei tässä mitään hätää ole niinkauan kun ei punaista näy:)

Plussaonnea kaikille!

Tiedoksi kaikille, että mie päivitän tuota listaa kerran viikossa, niin ensi maanantaina on tähän ketjuun ilmoitetut muutokset/lisäykset näkyvissä.

Heti alkuun onnea plussanneille!! Ja muillekin, joilla oli jotakin kivaa/uutta tapahtunut!

Täällä ei ihmeempiä, täti tuli, kuten uumoilinkin pari päivää sitten, tuntuu kyllä olevan jo pakkaamassa kamppeitaan, mikä on sinänsä ihme... mutta on kyllä ollut kierrotkin ihan sekaisin synnytyksen jälkeen (10kk sitten), että ei tiiä yhtään missä mennään milloinkin. Ehkä se tästä taas nomalisoituu ajan kanssa. Meillä on kyllä ollut todella hiljaista muutenkin sänkykamarin puolella viimeaikoina, tosin on kyllä sairasteltukin ja kaikkea muutakin ollut mielen päällä. No, jospa taas lähipäivinä/viikkoina tilanne palaisi siltäki osin ennalleen, että pääsisi taas toden teolla yrittelemään (sehän se hauskinta tässä hommassa kuitenkin tässä vaiheessa on ;)).

Viikonlopuksi olemme lähdössä reissun päälle, joten ensiviikkoon! Toivottavasti siihen mennessä muitakin plussanneita jo löytyy!

Nyt tulee siis omaa napaa: Niin siinä siis kävi, että kp31 vaihtuikin aamutuimaan kp1!!! =( No, olihan se vähän liikaa jo toivottu, että olis ekas kierrosta napannu. Mutta ku niin toivo =). No, siispä yritys jatkuu nyt kahta kauheempana. Mieskin hieman innostu hommasta. Kovasti jo odotteli vauvaa, kun sanoin menkkojen olevan myöhässä. Mutta kun sanoin tälle, et menkat alkoi niin totes, et sit lapsi syntyy ens vuoden puolella. Siis jos vaikka seuraavassa kierrossa onnistais... Vauvakuume siis vain kasvoi!

Oviksen huomaan vain valkovuodon lisääntymisestä. En nyt muista nimimerkkiä, joka tätä kyseli. Sori =)

Nyt pehkuihin kirjan pariin ja koisimaan.

Noopu

Onnea kaikille raskautuneille oikein paljon :)

Itsellä on terojen ekan kierron toiseksi viimeinen päivä,parin päiän päästä alkaa kuukautiset,ainakin jos menee samaan malliin kuin ennen.

Ainakin ärtyisyyttä on ollut ilmassa samaan malliin... heh...

Ei tässä oikeastaan ihmeempää,odotellaan sit ne kuukautiset loppuun ja kokeillaan taas pupuilua " oikeina päivinä" .

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat