Seuraa 

Paino pysyy ennallaan. Olen ollut sisällä viikon kipeänä ja pitää tosi tarkkaan katsoa mitä suuhunsa laittaa. Ei santsikierroksia ja ruokaa lautaselle vain puolet tavallisesta. Kaikki välipalat hedelminä ei herkutteluja yhtään. Tylsää.

Painot edelleen 73/70/66

eli 0000X XX

Kommentit (13)

rahkalla olen herkutellut ja hiilareita vähän tarkkaillut ja housut ovat nyt väljemmät.vatsa je reisi-peppuliikkeitä teen 70 päivittäin erissä.

69/ 64.4 / 58 / 161cm

Täällä miinusta 500g eli tämän hetkinen paino 74kg. Alaspäin mennään ja jostain löytyi hirmuinen motivaatio, jaanpa sitä tässä kaikille muillekin ~~~~~~~~~noin siitä vaan ottamaan :)

nanu77

76,4/74/56

XXXXX XXXXX XXXXX XXX00

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Alku meni oikein hienosti, nyt on motivaatio hieman karkuteillä vaikka inhottakin katsella itseään peilistä... Kurjia noi vatsapömpöt!!!

Suolaista ja rasvasta tirskuvia ruokia tekee mieli (PIZZAAAAA ).

Viikko saldo -500g (meillä vain viisarivaaka).

Kesäksi olisi niin ihana pukeutua kaapissa odottaviin sortseihin ja toppeihin :o)

Meidän pino alkaa harventua....

88/76,5/70

Jumpasa eräs takanani jumpannut nainen kehui muuttunutta olemustani. Kylläpä tuntui hienolta kun kukaan lähipiiristäni ei tunnu kehuja/kannustuksia jakavan.....

Ja eikun salaattia syömään !

xxxxxxxxxxx ooooooo

jotenkin on vaan jäänyt väliin tämä kirjoittelu. Olin jo innoissani, kun perjantaina, jota pidän punnituspäivänäni, oli enää 63,8 kg puntarissa! Eli 900 g viikossa alas. Tavoitteenani on ollut olla korkeintaan 63-kiloinen ens pe, ja aattelin, että hyvinhän se onnistuu! Mutta viikonloppu meni vähän niin ja näin - vaikken edes mitenkään erityisen paljon sortunut herkutteluunkaan! - ja vaaka näytti tasan 65 tänä aamuna! Jumankekkuli että potutti! Oisinpa edes oikein sikaillut, niin ois semmoinen olo, että no edes sain herkutella pitkästä aikaa ja se oli sen arvoista. Mutta että pari punaviinilasillista, kolme kourallista irtokarkkeja ja lasten pizza ravintolassa viikonloppuna saa yli kilon heilahduksen aikaan... No, eiköhän suurin osa ole turvotusta. Mutta saattaa silti jäädä tuo tavoite hiukan vajaaksi. Tähän saakka kaikki on ollutkin miinusviikkoja.

Tsemppiä...

Meku72 (työpaikalta kirjotan nikillä Mozzer)

71/63,8/60-58

XXXXXXX0000

viime viikon plussan jälkeen taas miinusta huimat 400g eli lukemat oli 77,0kg. liikunnat meni hiukan pipariksi viime viikolla, vatsataudin takia jäi yksi jumppa ja yksi sauvakävely väliin. ja syömisissäkin tuli hiukan lipsuttua...

no, toivotaan että saisin tällekin viikolle miinusta ja pääsisin alle 77kg. vaaka käpäisi tuolla 76,4kg asti vatsataudin aikana mutta syynhän nyt voi jo arvata...

t. peppis 79,7/77,9/65

alan jo masentua. Tavoitteena tuo maaginen 60 ja paino pysynyt jo kauuuuuuuuuuan 63 ja rapiat päälle, vaikka kuin kuntoilee ja syö pv pisteillä (18). Tähän täytyy tyytyä - kai. Mutta yritän vielä:)

Viime viikolla en kehdannut käydä puntarilla lainkaan.Reilu pari viikkoa mennyt ihan pipariksi sairastelujen takia ja on siis liikunta jäänyt myös vähemmälle.Tänään sitten uskaltauduin ja plussaahan sitä on tullut.Nyt aion katsoa taas syömisiäni tarkemmin,pisteitä tosin en vielä ainakaan tällä viikolla niin tarkasti laske.

Odottelen uutta innostusta...

76/74/70 nyt ensin kun sais aikaiseksi

Meidän pino kun on ihan kuihtunut kasaan.

Mä olen " yrittänyt" laihduttaa ties jo vaikka kuinka kauan ja aina vaan paino junnaa ja junnaa. Tietysti siihen on omatkin syyt, itsekuri kun puuttuu ja viikonloppu repsahdukset.

Nyt olen tällä " hyväkarppi" linjalla ja nyt se tuntuu ainakin hyvälle ja olen jopa jaksanut tätä jo kaksi kokonaista viikkoa!

Jos töiden jälkeen kotona tulee syötyä jotain hiilihydraatti pitoista niin sitten yritän kompensoida sen ettei syö illasta enää mitään mitä normaalisti eli eilenkin vedin heh... tacosipsejä niin en sitten syönyt koko iltana enää muuta. Mulle on aina ollut tosi tärkeetä saada syödä leipää parikin ja juoda teetä iltaisin mutta nyt olen vähän päässyt siitä eroon että olen jounut vaan sen teen. Tällä hyväkarppi ruokavaliolla on nälkä kyllä pysynyt hyvin poissa ettei ole ollut mitään pakkoa siinä mielessä syödä... mutta silti joskus vaan on pakko, varmaan tiedätte tunteen.

Nyt paino on 74,6kg ja pääsiäiseksi oli tavoiteena saada 73kg mutta mä vähän epäilen jos tämä uusi ruokavalio ei sitten pure... ja kokonais tavoite on 70kg ja allekkin jos menee...(tuskin) Pituutta on n. 171cm. Painoa olen perhaimmasta lukemasta saanut pois tuon 10kg taitaa olla vähän enemmänkin.

Mutta jospa täältä saisi vinkkejä ja tsemppia jospa se 70kg saisi joskus siihen puntarin lukemiin :)

76,4/73/70

Viikko sitten tuli plussaa, mutta nyt lähti kahden viikon edestä. Ja ihan vaan painonvartijoiden pisteillä ilman erityistoimenpiteitä. En edes liikuntaa harrastanut. Nyt täytyy kyllä pointsaamista suositella jo muillekin :-) Tai sitten vaaka on rikki... Olen aika ihmeissäni tuloksesta, mutta hyvä näin!

74/65/64 (uusi tavoite kesäksi 60)

XXXXX XXXXO (OOOO)

Eli eipä mennyt viikko ihan niinkuin olisin toivonut. Puntari näytti eilen aamulla 75. Monta viikkoa on jo mennyt edestakaisin, pakko varmaan alkaa oikein kunnon rääkille tällä viikolla, muuten en ikinä pääse kesän tavoitteeseeni..! Kilo kuukaudessa ei riitä, kun en ole erityisen kärsivällistä sorttia..! =)

OOOOO OOXXX 78/75/68

Että ei näköjään kannata luovuttaa. Nyt vaan tsempillä eteenpäin koko harventunut joukko, miun luvut

76/71,6/62

Ja tällä viikolla siis miinusta oli tullut 600 grammaa.

Nyt puntari näitti sit 1kg200g miinusta, joka on kyllä suuri iloinen yllätys. Paino oli siis eilen tasan 63kg eli 6 kiloa on nyt lähteny tammikuun alusta ja kolme ois vielä pudotettavaa.Saishan toi paino tietty enemmänkin pudota, mut voi olla kyl tiukassa nää viimeset kolme kiloa, mut tsempillä ja liikunnalla vaan eteenpääin.

Eli viikkosaldo +400g, kiitos viikonlopun herkuttelun. Nyt on taas palattu ruotuun ja pisteidenlasku jatkuu tavalliseen tapaan.

74,8/68,8/60 XXXXX X0000 00000

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat